Урок 8 Тема. Енн Хогарт «Мафій та його веселі друзі» (повість-казка) Мета: дати початкове уявлення про автора твору; вчити дітей змістовно відпочивати; зацікавити читанням даного твору під час канікул; вдосконалювати техніку читання, вміння переказувати, відтворювати послідовність подій, добирати заголовки, ставити запитання й давати відповіді; виховувати інтерес до читання. Обладнання: підручник, робочий зошит. Хід уроку I. Організаційний момент II. Повідомлення теми й мети уроку — Наближається улюблена пора всіх учнів — канікули. Чим, на вашу думку, можна зайнятися в цей час? — Сьогодні я розкрию вам ще один секрет, як цікаво і корисно провести вільний час. Наприклад, можна прочитати нову захопливу пригодницьку історію. Про кого? Дізнаєтеся згодом. На уроці ми розпочнемо читати казку, а про інші пригоди маленьких героїв ви зможете дізнатися на канікулах, дочитавши повість до кінця. III. Ознайомлення з творчістю Енн Хогарт 1 Розповідь вчителя про автора (за матеріалом підручника) 2 Робота в зошитах ►► Тест «Перевір себе» 1) Енн Хогарт була...: а) письменницею;б) акторкою;в)музикантом. 2) Мафій — це...: а) віслюк;б) ведмедик;в) кошеня. 3) Діти полюбили Мафіна і його друзів, бо вони були... а) задерикуваті;б) дружні;в) співчутливі. 4) Енн Хогарт жила в(у)...: а) Данії;б) Швеції;в) Англії. IV. Робота над І розділом твору «Мафін шукає скарб» 1 Читання тексту вголос вчителем, окремими учнями з одночасним тлумаченням незрозумілих слів 2 Відповіді на запитання після тексту 3 Продовження роботи в зошитах V. Робота над II розділом твору «Мафін і чарівний гребінець» 1 Читання вголос ланцюжком (до слів «Увесь день Мафін розважався») 2 Самостійне читання учнями (напівголосно) 3 Робота за питаннями після тексту 4 Вибіркове читання — Які бажання загадував Мафін? 5 Завдання для уважних діток ►► Гра «Запитання-відповідь» — Поставте такі запитання, яких ще не було, пригадайте, про що ми не сказали. 6 Продовження роботи в зошитах VI. Завдання на канікули — Чи сподобалися вам пригоди маленького віслючка? — Кому цікаво, що далі трапилось із Мафіном? — Подивіться у підручнику, скільки ще розділів містить твір. — Як вони називаються? — Отже, нові пригоди Мафіна на вас чекають на канікулах. Спершу прочитайте розділ, потім спробуйте дати відповіді на запитання, якщо будуть незрозумілі слова — попросіть допомоги у батьків. Спробуйте виконати цікаві завдання після твору. А ще прочитайте цікаву інформацію про віслюків. Якщо у когось є енциклопедії, пошукайте там відомості про цих чудових тварин, щоб розповісти нам. На першому уроці після канікул ви поділитесь своїми враженнями від прочитаних пригод. VIII. Підсумок уроку — З яким новим автором ви познайомились сьогодні? — У якій країні він проживав? — Який твір написала Енн Хогарт? — Хто є героями її твору? — Чи сподобався вам головний герой? Чим саме? — На канікулах ви, читаючи твір далі, продовжите цікаві пригоди разом із Мафіном. » Перевірка прочитаного {на 1-му уроці після канікул) — Який розділ вам сподобався найбільше? Чому? ►► Робота в зошитах — Як ви зрозуміли вислови: зупинилися як укопані, не повірив своїм вухам, далі свого носа нічого не побачиш? — Що цікавого ви дізналися про віслюків? — Які прислів’я склали люди про цих тварин? Як ви їх розумієте? — Чи цікаво ви провели час, читаючи про пригоди Мафіна та його друзів? | |
| |
Переглядів: 1771 | |
М. Сингаївський «Що воно за диво?». П. Мовчан «Сіяв шпак». А. Григорук «Переп... |
Повітря. Рух повітря — вітер. Як дбати про чистоту повітря |
Водойми України |
І. Франко «Лисичка і Журавель». Прислів'я |
Школа. Ти — школяр. Умій дружити. Дорога від дому до школи |
Всього коментарів: 0 | |