💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Енн Хогарт «Мафій та його веселі друзі» (повість-казка)

Урок 8

Тема. Енн Хогарт «Мафій та його веселі друзі» (повість-казка)

Мета: дати початкове уявлення про автора твору; вчити дітей змістовно відпочивати; зацікавити читанням даного твору під час канікул; вдосконалювати техніку читання, вміння переказувати, відтворювати послідовність подій, добирати заголовки, ставити запитання й давати відповіді; виховувати інтерес до читання.

Обладнання: підручник, робочий зошит.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Повідомлення теми й мети уроку

— Наближається улюблена пора всіх учнів — канікули. Чим, на вашу думку, можна зайнятися в цей час?

— Сьогодні я розкрию вам ще один секрет, як цікаво і корисно провести вільний час. Наприклад, можна прочитати нову захопливу пригодницьку історію. Про кого? Дізнаєтеся згодом. На уроці ми розпочнемо читати казку, а про інші пригоди маленьких героїв ви зможете дізнатися на канікулах, дочитавши повість до кінця.

III. Ознайомлення з творчістю Енн Хогарт

 1 Розповідь вчителя про автора (за матеріалом підручника)

 2 Робота в зошитах

 ►► Тест «Перевір себе»

 1) Енн Хогарт була...:

а) письменницею;б) акторкою;в)музикантом.

 2) Мафій — це...:

а) віслюк;б)  ведмедик;в)  кошеня.

 3) Діти полюбили Мафіна і його друзів, бо вони були...

а) задерикуваті;б) дружні;в)  співчутливі.

 4) Енн Хогарт жила в(у)...:

а) Данії;б)  Швеції;в)  Англії.

IV. Робота над І розділом твору «Мафін шукає скарб»

 1 Читання тексту вголос вчителем, окремими учнями з одночасним тлумаченням незрозумілих слів

 2 Відповіді на запитання після тексту

 3 Продовження роботи в зошитах

V. Робота над II розділом твору «Мафін і чарівний гребінець»

 1 Читання вголос ланцюжком (до слів «Увесь день Мафін розважався»)

 2 Самостійне читання учнями (напівголосно)

 3 Робота за питаннями після тексту

 4 Вибіркове читання

— Які бажання загадував Мафін?

 5 Завдання для уважних діток

 ►► Гра «Запитання-відповідь»

— Поставте такі запитання, яких ще не було, пригадайте, про що ми не сказали.

 6 Продовження роботи в зошитах

VI. Завдання на канікули

— Чи сподобалися вам пригоди маленького віслючка?

— Кому цікаво, що далі трапилось із Мафіном?

— Подивіться у підручнику, скільки ще розділів містить твір.

— Як вони називаються?

— Отже, нові пригоди Мафіна на вас чекають на канікулах. Спершу прочитайте розділ, потім спробуйте дати відповіді на запитання, якщо будуть незрозумілі слова — попросіть допомоги у батьків. Спробуйте виконати цікаві завдання після твору. А ще прочитайте цікаву інформацію про віслюків. Якщо у когось є енциклопедії, пошукайте там відомості про цих чудових тварин, щоб розповісти нам.

На першому уроці після канікул ви поділитесь своїми враженнями від прочитаних пригод.

VIII. Підсумок уроку

— З яким новим автором ви познайомились сьогодні?

— У якій країні він проживав?

— Який твір написала Енн Хогарт?

— Хто є героями її твору?

— Чи сподобався вам головний герой? Чим саме?

— На канікулах ви, читаючи твір далі, продовжите цікаві пригоди разом із Мафіном.

 » Перевірка прочитаного {на 1-му уроці після канікул)

— Який розділ вам сподобався найбільше? Чому?

 ►► Робота в зошитах

— Як ви зрозуміли вислови: зупинилися як укопані, не повірив своїм вухам, далі свого носа нічого не побачиш?

— Що цікавого ви дізналися про віслюків?

— Які прислів’я склали люди про цих тварин? Як ви їх розумієте?

— Чи цікаво ви провели час, читаючи про пригоди Мафіна та його друзів?

Категорія: Зарубіжна література | Додав: SYLER (08.05.2014)
Переглядів: 1771 | Рейтинг: 0.0/0
М. Сингаївський «Що воно за диво?». П. Мовчан «Сіяв шпак». А. Григорук «Переп...
Повітря. Рух повітря — вітер. Як дбати про чистоту повітря
Водойми України
І. Франко «Лисичка і Журавель». Прислів'я
Школа. Ти — школяр. Умій дружити. Дорога від дому до школи
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]