💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!
У категорії матеріалів: 37
Показано матеріалів: 21-30
Сторінки: «« 1 2 3 4 »»


Заняття 17

Тема: Зображення обсягу понять за допомогою кругів Ейлера. Сумісні та несумісні поняття. Завдання на увагу й спостережливість

 Мета: закріплювати вміння зображати поняття за допомогою кругів Ейлера; продовжити вивчення визначати сумісність та несумісність понять; вчити доводити свою думку; розвивати увагу та спостережливість; виховувати витримку, інтерес до нових знань.

3 Клас | Логіка | Переглядів: 2377 | Додав: SYLER

ЗАНЯТТЯ 16

Тема: Аналіз контрольної роботи. Додаткові завдання

Мета: проаналізувати контрольну роботу, виявити допущені помилки та організувати роботу над ними; повторити вивчений матеріал; розвивати увагу, мислення; виховувати бережливе ставлення до рослин.
3 Клас | Логіка | Переглядів: 1240 | Додав: SYLER

ЗАНЯТТЯ 15

Тема: Контрольна робота

Мета: закріпити вивчений матеріал з тем «Поняття» та «Множини»; розвивати вміння працювати з кругами Ейлера, розвивати логічне мислення при розв’язуванні задач з множинами; виховувати бажання самостійно працювати.

3 Клас | Логіка | Переглядів: 1579 | Додав: SYLER

Заняття 14

Тема: Закріплення вивченого матеріалу. Множини. Зображення обсягу понять за допомогою кругів Ейлера

Мета: закріпити поняття множини; розвивати вміння зображувати обсяги понять за допомогою кругів Ейлера; виховувати самостійність.

3 Клас | Логіка | Переглядів: 1932 | Додав: SYLER

Заняття 13

Тема: Завдання на повторення. Сумісні та несумісні поняття. Рівні множини. Переріз та об’єднання множин

Мета: закріпити та узагальнити знання учнів про сумісні й несумісні поняття, рівні множини, переріз та об’єднання множин; розвивати логічне мислення, вміння розв’язувати задачі за допомогою кругів Ей-лера; виховувати самостійність, формувати зацікавленість у результатах спільної роботи.

3 Клас | Логіка | Переглядів: 2186 | Додав: SYLER

Заняття 12

Тема: Завдання на повторення. Поняття й судження. Множини

Мета: узагальнити та закріпити вивчений матеріал; розвивати мовлення, логічне мислення; виховувати впевненість у своїх силах, працелюбність.

3 Клас | Логіка | Переглядів: 1718 | Додав: SYLER

ЗАНЯТТЯ 11

Тема: Задачі на знаходження кількості елементів перерізу та об’єднання множин

Мета: вчити учнів розв’язувати задачі з множинами; розвивати логічне мислення; виховувати бажання більше знати.

3 Клас | Логіка | Переглядів: 4344 | Додав: SYLER

ЗАНЯТТЯ 10

Тема: Доповнення до підмножини. Рівні множини

Мета: узагальнювати та закріплювати вивчений матеріал; закріплювати вміння знаходити рівні множини; виховувати прагнення бути активними, допитливими.

3 Клас | Логіка | Переглядів: 2962 | Додав: SYLER

Заняття 9

Тема: Об’єднання множин

Мета: закріпити раніше вивчені поняття, дати поняття про об’єднання множин; розвивати вміння мислити, висловлювати свою думку чітко й переконливо, вміння утворювати множини, їх об’єднання, розрізняти елементи множин; виховувати почуття колективізму, прагнення бути активним у колективній роботі.

3 Клас | Логіка | Переглядів: 1750 | Додав: SYLER

ЗАНЯТТЯ 8

Тема: Множина. Переріз множин

Мета: дати учням поняття про множину, підмножину, переріз множин; розвивати спостережливість; виховувати почуття дружби, колективізму.

3 Клас | Логіка | Переглядів: 2736 | Додав: SYLER