Заняття 17 Тема: Зображення обсягу понять за допомогою кругів Ейлера. Сумісні та несумісні поняття. Завдання на увагу й спостережливість Мета: закріплювати вміння зображати поняття за допомогою кругів Ейлера; продовжити вивчення визначати сумісність та несумісність понять; вчити доводити свою думку; розвивати увагу та спостережливість; виховувати витримку, інтерес до нових знань. |
ЗАНЯТТЯ 16 Тема: Аналіз контрольної роботи. Додаткові завдання Мета: проаналізувати контрольну роботу, виявити допущені помилки та організувати роботу над ними; повторити вивчений матеріал; розвивати увагу, мислення; виховувати бережливе ставлення до рослин. |
ЗАНЯТТЯ 15 Тема: Контрольна робота Мета: закріпити вивчений матеріал з тем «Поняття» та «Множини»; розвивати вміння працювати з кругами Ейлера, розвивати логічне мислення при розв’язуванні задач з множинами; виховувати бажання самостійно працювати. |
Заняття 14 Тема: Закріплення вивченого матеріалу. Множини. Зображення обсягу понять за допомогою кругів Ейлера Мета: закріпити поняття множини; розвивати вміння зображувати обсяги понять за допомогою кругів Ейлера; виховувати самостійність. |
Заняття 13 Тема: Завдання на повторення. Сумісні та несумісні поняття. Рівні множини. Переріз та об’єднання множин Мета: закріпити та узагальнити знання учнів про сумісні й несумісні поняття, рівні множини, переріз та об’єднання множин; розвивати логічне мислення, вміння розв’язувати задачі за допомогою кругів Ей-лера; виховувати самостійність, формувати зацікавленість у результатах спільної роботи. |
Заняття 12 Тема: Завдання на повторення. Поняття й судження. Множини Мета: узагальнити та закріпити вивчений матеріал; розвивати мовлення, логічне мислення; виховувати впевненість у своїх силах, працелюбність. |
ЗАНЯТТЯ 11 Тема: Задачі на знаходження кількості елементів перерізу та об’єднання множин Мета: вчити учнів розв’язувати задачі з множинами; розвивати логічне мислення; виховувати бажання більше знати. |
ЗАНЯТТЯ 10 Тема: Доповнення до підмножини. Рівні множини Мета: узагальнювати та закріплювати вивчений матеріал; закріплювати вміння знаходити рівні множини; виховувати прагнення бути активними, допитливими. |
Заняття 9 Тема: Об’єднання множин Мета: закріпити раніше вивчені поняття, дати поняття про об’єднання множин; розвивати вміння мислити, висловлювати свою думку чітко й переконливо, вміння утворювати множини, їх об’єднання, розрізняти елементи множин; виховувати почуття колективізму, прагнення бути активним у колективній роботі. |
ЗАНЯТТЯ 8 Тема: Множина. Переріз множин Мета: дати учням поняття про множину, підмножину, переріз множин; розвивати спостережливість; виховувати почуття дружби, колективізму. |