Заняття 27 Тема: Завдання на повторення Мета: систематизувати знання учнів про судження; вдосконалювати вміння розв’язувати задачі, застосовуючи методи припущення й вилучення; розвивати увагу, виховувати самостійність мислення, позитивну мотивацію до навчання шляхом інтеграції логіки з математикою, мовою, малюванням. |
Заняття 26 Тема: Зашифровані дії. Числові ребуси, які містять операції додавання й віднімання Мета: вдосконалювати вміння учнів розв’язувати числові ребуси, які містять операції додавання й віднімання; вчити працювати самостійно, мислити логічно, працювати творчо. |
ЗАНЯТТЯ 25 Тема: Зашифровані дії. Числові ребуси, які містять операції додавання й віднімання Мета: ознайомити учнів з поняттям числові ребуси; вчити працювати над зашифрованими завданнями, розвивати логічне мислення, кмітливість. |
Заняття 24 Тема: Нові задачі, які розв’язуються методом вилучення Мета: вдосконалювати вміння розв’язувати задачі на припущення і метод вилучення; перетворювати хибне судження на правильне і навпаки; розвивати інтелект, точність, чітеість, послідовність. |
Заняття 23 Тема: Нові задачі, які розв’язуються методом вилучення Мета: ознайомити із новими задачами, які розв’язуються методом вилучення, вдосконалювати в учнів уміння складати судження; розвивати логічне мислення, виховувати вміння працювати самостійно. |
ЗАНЯТТЯ 22 Тема: Задачі, які розв’язуються методом припущення та методом вилучення Мета: удосконалювати вміння розв’язувати задачі методами припущення та вилучення, складати правильні та хибні судження, добирати до поняття найближчий рід та видову відмінність; розвивати увагу, логічне мислення, пам’ять, спостережливість; виховувати колективізм, дружбу, взаємовиручку. |
ЗАНЯТТЯ 21 Тема: Судження зі словами і, чи. Завдання на повторення Мета: узагальнювати та систематизувати знання учнів про прості та складні судження, про їх правильність та хибність; удосконалювати вміння складати складні судження зі словами і, чи, використовуючи прості судження та за малюнками; розвивати логічне мислення при розв’язанні завдань; виховувати прагнення досягати поставленої мети. |
ЗАНЯТТЯ 20 Тема: Судження зі словом чи (або). Їх правильність і хибність Мета: ознайомити учнів зі значенням слів чи, або; формувати вміння правильно вживати ці слова у судженнях; розвивати вміння визначати їх правильність та хибність; виховувати працьовитість, охайність. |
ЗАНЯТТЯ 19 Тема: Прості та складні судження. Судження зі словом і (та), їх правильність і хибність Мета: розкрити зміст поняття прості та складні судження; вчити будувати складені судження із простих за допомогою слів і (та); розвивати вміння визначати правильність чи хибність складених суджень за його частинами — простими судженнями; виховувати почуття відповідальності. |
Заняття 18 Тема: Перевір себе Мета: систематизувати та узагальнити знання учнів про поняття, вміння показати за допомогою кругів Ейлера співвідношення між обсягами понять; доводити їх сумісність чи несумісність; розвивати мислення, вміння знаходити закономірності між предметами; виховувати позитивне ставлення до формування здорового способу життя. |