Заняття 27 Тема: Завдання на повторення Мета: систематизувати знання учнів про судження; вдосконалювати вміння розв’язувати задачі, застосовуючи методи припущення й вилучення; розвивати увагу, виховувати самостійність мислення, позитивну мотивацію до навчання шляхом інтеграції логіки з математикою, мовою, малюванням. Обладнання: картки із завданнями, аркуші для складання таблиць і графів. Хід Заняття I. Організація класу до Заняття II. Актуалізація опорних знань Бесіда — Протягом тривалого часу (10 занять) ми вивчали судження. — Що таке судження? (Думка, висловлена одним реченням) — Якими бувають судження? (Простими та складними, правильними та хибними) — З якими задачами ми познайбіжпись на уроках? (Із задачами, які розв’язуються методом припущення та вилучення) III. Мотивація навчальної діяльності На дошці — 5 конвертів із завданнями. Вчитель пропонує учням відкрити їх. — Вам потрібен помічник, який допоможе впоратись з усіма завданнями на занятті. У цих конвертах — завдання. Кожен конверт має свою букву. Виконавши всі 5 завдань, ви дізнаєтесь 5 букв. З них треба скласти слово. Це ім’я вашого помічника. Впораєтесь? (Спробуємо!) Завдання 1. Судження «Мама купила на ринку фрукти» — просте чи складне? (Просте — відкрита літера а.) 2. «У саду ростуть яблуні і сливи» — це просте чи складне судження? (Складне — відкрита літера у.) 3. Судження «У магазині "Меблі” продаються стільці і груші» — істинне чи хибне? (Хибне — відкрита літера г.) 4. Судження «У травні ти поїдеш до бабусі чи друга» — істинне чи хибне? (Істинне — відкрита літера а.) 5. Судження «Персики, помідори та огірки — овочі» — істинне чи хибне? (Хибне — відкрита літера в.) Складаємо із літер слово — а, у, г, а, в — увага. IV. Повідомлення теми і мети Заняття — Отже, яке слово у вас утворилося? — Саме увага допоможе вам правильно розв’язати логічні задачі, над якими ми будемо працювати на сьогоднішньому занятті. V. Тренувальні вправи Технологія «Мозковий штурм» Фронтальна технологія, що передбачає одночасну спільну роботу всього класу. Колективно обговорюємо завдання і записуємо результати. Завдання 1, 2 (С. 84) Визначити і написати навпроти кожного судження, правильне воно чи хибне. Робота в групах 1 група. Завдання 3 (С. 84). 2 група. Завдання 4. 3 група. Завдання 5. Перевірка виконаних завдань. 1 група складає таблицю, за допомогою якої задача розв’язується методом вилучення та припущення. Лікарі Вчителі Інженери Л о М Х Т К А + + Б + + В + + Г + + Д + + Е + + 2 група складає граф, за допомогою якого визначають, яким видом легкої атлетики займаються спортсмени. Олександр ОлексійДенис СтрибаЄУ~висотУ”^~=:Спринтер~^~"^~~Штовхає ядро 3 група знаходить закономірність між групами малюнків. Відповідь: б) 2 (зміст зв’язку між правою і лівою частинами кожного ряду — порядковий номер буквир у назві кожної геометричної фігури.) Технологія «Мікрофон» (за завданням підручника 6, 7 (С. 85)) Учні за бажанням підходять до мікрофона і знаходять спільне слово-поняття для тих слів, які за дужками, та з’ясовують, скільки кубиків зображено на малюнку до завдання 7. VI. Закріплення знань та умінь учнів Самостійна робота над завданнями 1—7 (С. 86—87). Учні вибирають завдання за бажанням і розв’язують їх. VII. Підсумок Заняття Завдання 5 Гра «Поміркуй» Перевір, правильні судження чи хибні. Правильне Хибне Учні, поділені на дві команди, по черзі записують судження в будь-яку колонку. | |
| |
Переглядів: 1751 | |
Що таке культурна спадщина. Правила поводження у громадських місцях. Правила ... |
М. Трублаїні «Про дівчинку Наталочку і сріблясту рибку» |
Згинання і складання паперу. Виготовлення іграшок із паперу. Жабка |
С. Жупанин «Грайте, грайте голосніше...». В. Гринько, А. Камінчук, Д. Чередни... |
Щоб бути здоровим і все встигати робити |
Всього коментарів: 0 | |