ЗАНЯТТЯ 25 Тема: Зашифровані дії. Числові ребуси, які містять операції додавання й віднімання Мета: ознайомити учнів з поняттям числові ребуси; вчити працювати над зашифрованими завданнями, розвивати логічне мислення, кмітливість. Обладнання: числові ребуси, аркуші паперу. Хід Заняття I. Організація класу до Заняття Людина — мисляча істота, Думки словами виражає. Числові ребуси й шифровки — Помислить й швидко розгадає. II. Розумова гімнастика 1. Знайди закономірність у послідовності й заповни порожні місця • 12, 24, ..., 48; • 50, 100, 150, ..., 250. 2. Чи всі числа? Задали коту Муркові Скласти числа трицифрові З цифр 4, 3 і 7. Перевір, чи склав він всі? 427 734 347 III. Мотивація навчальної діяльності — Подивіться, будь ласка, на дошку. Ось перед вами запис: Т ІД М + МІДТ М Ш ТШМ На що схожий цей запис? (На приклад з математики.) IV. Повідомлення теми й мети Заняття — Сьогодні ми ознайомимося із зашифрованими діями, числовими ребусами. 1. Пояснення вчителя — Числові ребуси — це приклади, в яких усі чи деякі цифри замінені зірочками або буквами. Кожній букві відповідає певна цифра. Однаковим буквам відповідають однакові цифри. Числові ребуси — це логічна задача, для розв’язання якої необхідно розшифрувати значення символу й відновити числовий запис. На уроках математики ви вже навчились виконувати дії додавання і віднімання у стовпчик дво-, три- і навіть чотирицифрових чисел. Розглянемо числові ребуси, які містять операції додавання й віднімання. 2. Коментоване читання задачі 1 (С. 78) V. Тренувальні вправи 1. Технологія «Мої думки» Клас поділяється на 3 групи. Кожна група обирає лідера, який одержує картку із завданнями. Групи визначають числові значення букв у прикладах, розташовують букви в порядку збільшення. Розшифровуючи приклади, читають одержані слова. Наприклад:Відповідь: ЕД + УД = СС01 2 3 4 5 А + А = УЧЧУДЕСА Д 7 + 7 = ЕС 2. Задачі на метод вилучення Читання умови задачі. Завдання 4 (С. 80) — Якого виду ця задача? (На метод вилучення) • Складання таблиці (колективна робота). • Повторне читання умови, в процесі якого учні роблять певні вилучення і ставлять мінуси в таблицю. Гітара Контра¬ Піаніно Саксофон 7 кл. 8 кл. 9 кл. 10 кл. бас Андрій+ - + - - Віктор- + + Леонід- + + - Михайло + + — Висновок учні роблять «ланцюжком», доповнюючи один одного. 3.Технологія «Мікрофон» Учні по черзі передають мікрофон і шукають методи розв’язання завдань 7, 6 (С. 80). Учитель спостерігає за висловлюваннями учнів і виправляє помилки. Відповіді. 12 година, 7 (сума чисел кожного горизонтального ряду — 16), 4 (сума двох верхніх чисел, поділена на 2), 6 (різниця між крайніми числами). VI. Закріплення знань і умінь учнів Самостійна робота над задачею 5(С. 80). Зразок розв’язання задачі: VII. Підсумок Заняття — Що нового ви дізналися із сьогоднішнього Заняття? — Що таке числові ребуси? — Як їх розв’язувати? | |
| |
Переглядів: 4333 | |
Живі організми, їх ознаки та умови, необхідні для життя, різноманітність |
Симетрія в природі. Згинання паперу. Вирізування деталей симетричної форми |
Дикорослі рослини рідного краю |
Практична робота: обговорення поведінки відомих літературних героїв (або геро... |
Свято Букваря! |
Всього коментарів: 0 | |