Заняття 23 Тема: Нові задачі, які розв’язуються методом вилучення Мета: ознайомити із новими задачами, які розв’язуються методом вилучення, вдосконалювати в учнів уміння складати судження; розвивати логічне мислення, виховувати вміння працювати самостійно. Обладнання: таблиці до задач. Хід Заняття I. Організація класу до Заняття II. ознайомлення із задачами на метод вилучення 1.Пояснення вчителя — Під час розв’язання задач на метод вилучення доцільно складати таблицю. За допомогою таблиці легко вилучити ті випадки, які суперечать умові задачі, і не помилитись під час міркування. 2. Самостійна робота Робота в групах 1 група — завдання 1 (С. 73). 2 група — завдання 2. 3 група — завдання 3. 3. Перевірка виконаних завдань Учні сідають в одне велике коло. Кожна група вивішує таблицю із розв’язаною задачею і пояснює хід розв’язання. Завдання 1 0 Т 1 М Н А Ш П В а + А + + В + + о + + Т + Завдання 2 Харків Київ ДонецькУчитель Інженер Лікар + Ігор+ + Степан+ +Павло+ Завдання 3 г-~ 00 оПрорізна л Герої Дніпра Біологія Хімія Математика >Г, %ТГ§ %СЦа % ю а ф ++Борис+ + +Володимир+ ++ Олексій+ III. Релаксаційна хвилинка На парті сиділо 5 мух. Василько одну вбив. Скільки мух залишилось? IV. Завдання на розвиток кмітливості та спостережливості Задача 4. Фронтальна робота Визначимо, хто навчається в якому класі лісової школи методом вилучення. (Міркування учнів.) Відповідь. П’ятачок навчається в першому класі, Кролик — у другому, Віслючок — у третьому, Віні-Пух — у четвертому. Задача 5 Учні за малюнком складають спадні судження зі словом і. Відповідь. Зайвий предмет — вікно. Шафа і диван — меблі — правильне судження. Диван і вікно — меблі — хибне судження. Завдання 6. Графічний диктант «Носоріг» Учні малюють фігуру за командами вчителя. — На яку тварину схожа ця фігура? — Домалюй її так, щоб вона була схожа на справжню. — Склади одне правильне та одне хибне судження про цю тварину. V. підсумок уроку — Чи важко розв’язувати задачі на метод вилучення? — Що треба пам’ятати для успішного розв’язання таких задач? — Що найскладніше при розв’язанні таких задач? | |
| |
Переглядів: 1993 | |
Н. Забіла «Древній Київ», М. Познанська «Зацвіли каштани» |
Тварини рідного краю |
М. Трублаїні «Про дівчинку Наталочку і сріблясту рибку» |
Леся Українка «Вишеньки», «На зеленому горбочку». Олександр Олесь «Серед крас... |
Практична робота: обговорення поведінки відомих літературних героїв (або геро... |
Всього коментарів: 0 | |