Заняття 26 Тема: Зашифровані дії. Числові ребуси, які містять операції додавання й віднімання Мета: вдосконалювати вміння учнів розв’язувати числові ребуси, які містять операції додавання й віднімання; вчити працювати самостійно, мислити логічно, працювати творчо. Обладнання: ребуси. Хід ЗАНЯТТЯ I. Організація учнів до Заняття II. Повторення вивченого про зашифровані дії Технологія «Ажурна пилка» Дві експертні групи розбирають завдання 1 і 2 (С. 81), повертаються до своїх груп і пояснюють розв’язання задач. Потім клас об’єднується в одне коло для підбиття підсумків. III. Узагальнення вивченого 1. Розв’язування задач Робота в групах 1 група. Завдання 3 (С. 81). 2 група. Завдання 4. 3 група. Завдання 5. Перевірка виконаних завдань. Кожна група креслить на дошці таблицю й пояснює розв’язання своєї задачі. Завдання 3 Англійська Французька Німецька Іспанська Фортепіано Гітара Скрипкал -Є- Жанна++ Марія++ Люба ++ Олена ++ Завдання 4 Андрій Борис Григорій Євген Дмитро Сергій Харків Київ Львів Вінниця Рівне Донецьк Завдання 5 Прочитавши умову задачі, учні розв’язують її методом припущення. Взявши до уваги, що в умові задачі всі твердження хибні, гумка у Тараса. IV. вправи на розвиток логічного мислення та уваги Завдання 6 Технологія «Акваріум» За цією технологією учні розв’язують задачу. Одна з груп сідає в центрі класу й утворює своє маленьке коло. Учасники цієї групи обговорюють свій варіант розв’язання задачі, використовуючи метод дискусії (3—5 хв). Інші учні класу слухають, не втручаючись у хід обговорення. Обирається найбільш раціональний варіант. Відповідь. Яєчко у кошику баби. Після розв’язання задачі учні розмальовують малюнки в підручнику. Завдання 7 Графічний диктант «Верблюд». За командою вчителя учні виконують завдання. (Під час виконання даного завдання не відволікатися, не говорити, не заважати іншим.) V. підсумок уроку — Що найбільше вам сподобалось на уроці? — Які правила потрібно пам’ятати під час виконання графічного диктанту? | |
| |
Переглядів: 2296 | |
Листівка для Елзіка |
Колірний і тональний контраст як засіб виділення об’єкта зображення. Малюнок ... |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 20 |
Українська народна казка «Лисичка та журавель» |
Криволінійне різання паперу. Виготовлення дидактичної гри «числове віяло» |
Всього коментарів: 0 | |