💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Зашифровані дії. Числові ребуси, які містять операції додавання й віднімання

Заняття 26

 Тема: Зашифровані дії. Числові ребуси, які містять операції додавання й віднімання

 Мета: вдосконалювати вміння учнів розв’язувати числові ребуси, які містять операції додавання й віднімання; вчити працювати самостійно, мислити логічно, працювати творчо.

 Обладнання: ребуси.

Хід ЗАНЯТТЯ

I. Організація учнів до Заняття

II. Повторення вивченого про зашифровані дії

Технологія «Ажурна пилка»

Дві експертні групи розбирають завдання 1 і 2 (С. 81), повертаються до своїх груп і пояснюють розв’язання задач. Потім клас об’єднується в одне коло для підбиття підсумків.

III. Узагальнення вивченого

1. Розв’язування задач

 Робота в групах

1 група. Завдання 3 (С. 81).

2 група. Завдання 4.

3 група. Завдання 5.

Перевірка виконаних завдань.

Кожна група креслить на дошці таблицю й пояснює розв’язання своєї задачі.

Завдання 3

Англійська Французька Німецька Іспанська Фортепіано Гітара Скрипкал

 -Є-

Жанна++

Марія++

Люба ++

Олена ++

Завдання 4

 Андрій Борис Григорій Євген Дмитро Сергій

 Харків Київ Львів Вінниця Рівне Донецьк Завдання 5

Прочитавши умову задачі, учні розв’язують її методом припущення. Взявши до уваги, що в умові задачі всі твердження хибні, гумка у Тараса.

IV. вправи на розвиток логічного мислення та уваги

Завдання 6

Технологія «Акваріум»

За цією технологією учні розв’язують задачу.

Одна з груп сідає в центрі класу й утворює своє маленьке коло. Учасники цієї групи обговорюють свій варіант розв’язання задачі, використовуючи метод дискусії (3—5 хв). Інші учні класу слухають, не втручаючись у хід обговорення.

Обирається найбільш раціональний варіант.

Відповідь. Яєчко у кошику баби.

Після розв’язання задачі учні розмальовують малюнки в підручнику.

Завдання 7

Графічний диктант «Верблюд».

За командою вчителя учні виконують завдання.

(Під час виконання даного завдання не відволікатися, не говорити, не заважати іншим.)

V. підсумок уроку

— Що найбільше вам сподобалось на уроці?

— Які правила потрібно пам’ятати під час виконання графічного диктанту?

Категорія: Логіка | Додав: SYLER (13.02.2014)
Переглядів: 2281 | Рейтинг: 0.0/0
Згинання і складання паперу. Виготовлення іграшок із паперу. Жабка
Д. Павличко «Школа». В. Фетисов «Хто чого вчиться»
С. Жупанин «Грайте, грайте голосніше...». В. Гринько, А. Камінчук, Д. Чередни...
Леся Українка «Вишеньки», «На зеленому горбочку». Олександр Олесь «Серед крас...
В. Сухомлинський «Як же все це було без мене?», «По волосинці»
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]