ЗАНЯТТЯ 23 Тема: Задачі на повторенняМета: вдосконалити в учнів вміння складати судження; переробляти правильні судження на хибні і навпаки; розв’язувати задачі на припущення. |
Заняття 22 Тема: Задачі на повторенняМета: вдосконалювати в учнів вміння складати судження, переробляти правильні судження на хибні та навпаки; розв’язувати задачі на припущення. |
ЗАНЯТТЯ 21 Тема: Задачі на припущенняМета: ознайомити учнів із задачами на припущення, які містять судження з двох частин. |
Заняття 20 Тема: Задачі на припущенняМета: ознайомити учнів із задачами на припущення, які містять судження з двох частин. |
Заняття19 Тема: Задачі з правильними та хибними судженнямиМета: ознайомити учнів з логічними задачами, для розв’язання яких достатньо знати, як перетворити правильне судження на хибне та навпаки. |
Заняття18 Тема: Узагальнення та систематизація знань про правильні та хибні судженняМета: вдосконалити вміння будувати загальні і часткові судження; утворювати до цих суджень заперечення. |
Заняття 17 Тема: Судження зі словами будь-який, усі, кожний, завжди, принаймні одинМета: розкрити зміст слів усі, будь-який, кожний, принаймні один; навчити складати судження зі словами всі, будь-який, кожний, принаймні один; перетворювати загальні судження на судження типу хоча б один, іншими словами — на часткові судження. |
Заняття 16 Тема: Правильні та хибні судженняМета: розкрити зміст поняття судження, навчити розрізняти правильне судження від хибного; формувати вміння будувати судження, перетворювати правильне судження на хибне і навпаки. |
Заняття15 Тема: Аналіз контрольної роботиМета: проаналізувати допущені у контрольній роботі помилки; повторити вивчений протягом теми матеріал. |
Заняття 14 Тема: Контрольна роботаМета: перевірити знання учнів з теми «Поняття», уміння складати судження; встановлювати порядок розміщення предметів з певною влас -тивістю; розрізняти та складати правильні та хибні судження, перетворювати зміст судження з правильного в хибне і навпаки. |