Заняття 14 Тема: Контрольна роботаМета: перевірити знання учнів з теми «Поняття», уміння складати судження; встановлювати порядок розміщення предметів з певною влас -тивістю; розрізняти та складати правильні та хибні судження, перетворювати зміст судження з правильного в хибне і навпаки. Хід Заняття Варіант 1 1. Знайди на малюнку предмет посуду, в якому є одна ручка, кришка і носик. Обведи цей предмет синім квадратом. Дай визначення цього поняття. Склади про це поняття речення. (С. 42) 2. Андрійко старший від Сергійка, Сергійко молодший від Сашка, Сашко молодший від Дениска, а Дениско старший від Андрійка. Серед них є ровесники. Який зміст поняття ровесники? Яке інше абстрактне поняття, про яке ми неодноразово говорили на попередніх уроках, має такий самий зміст, що й поняття ровесники? Як звати ровесників? 3. Горобчик прокинувся о 9 год ранку. Коли він заснув, якщо проспав усього 4 години? Варіант 2 1. Уважно роздивись ґудзики, які зображено на малюнку. Розділи ці ґудзики хвилястою червоною лінією за однією ознакою, потім чорною лінією — за іншою ознакою. Опиши ґудзики в кожній виділеній тобою групі. (С. 42) 2. Лев, ведмідь, вовк, борсук та лисиця побували на прийомі в лікаря Айболита. Відомо, що лев потрапив на прийом раніше, ніж ведмідь, але пізніше від борсука. Лисиця та борсук не стояли в черзі поряд, а вовк не стояв поряд ні з борсуком, ні з левом, ні з лисицею. Хто за ким стояв у черзі? 3. Яку пташку нагадує поганий співак? Варіант 3 1. Уважно подивись на малюнок. Один із предметів, які ти бачиш, не підходить до інших. Дай визначення саме того поняття, яке зайве серед інших понять. (С. 42) 2. ЯК ЗВАТИ ГНОМІВ? Три гномики сиділи в ряд. Говорить перший: «Я не Гнат». А другий мовив: «Я не Клим». «Я — каже третій, — не Трохим. Трохим із Климом поруч, А я від них праворуч». Задача зовсім не складна. Вгадайте гномів імена. 3.Дід, баба, онучка, Жучка, кішка та мишка тягнули-тягнули і нарешті витягнули ріпку. Скільки очей дивилось на ріпку? Контрольна робота оцінюється двома оцінками: зараховано та не зараховано. | |
| |
Переглядів: 1560 | |
Значення гарного й веселого настрою для збереження здоров'я |
Об’ємні вироби з паперу. Виготовлення новорічних прикрас. Сіточки |
Міні-проект. Як облаштувати джерело? |
Різноманітність дитячих ігор. Значення гри у житті дитини |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 22 |
Всього коментарів: 0 | |