Заняття19 Тема: Задачі з правильними та хибними судженнямиМета: ознайомити учнів з логічними задачами, для розв’язання яких достатньо знати, як перетворити правильне судження на хибне та навпаки. Обладнання: ілюстрації до Заняття, різнокольорові скриньки з написами, казкові герої Знайко і Незнайко, українська народна казка «Кресало». Хід Заняття I. Організація учнів до Заняття II. Повідомлення теми і завдань Заняття Заняття будується за таким методом інтерактивного навчання, як дидактична гра. У підготовці до гри вчитель виділяє такі етапи: • ознайомити учасників із темою і змістом, розподілити ролі; • розкрити хід і зміст гри; • після закінчення гри підбиваються підсумки, визначаються активні й найкращі гравці. Дидактична гра «Подорож у казку» — На сьогоднішньому занятті ми вирушимо у подорож казковою країною. Зустрінемось із героями відомих казок і допоможемо їм у складних ситуаціях. Зупинка 1 Учні 1-ої трупи переказують відому українську народну казку «Кресало». Демонструють ілюстрації до казки. Доповнюють розповідь логічною задачею № 1 (С. 54). Демонструють три скриньки з написами: • червона: «Тут золото». • блакитна: «Зелена скриня порожня». • зелена: «Тут сидить Змій Горинич». — Діти, допоможіть вояку знайти золото. Учні висловлюють свої міркування. Результати звіряють із розв’язком у підручнику. Зупинка 2 — На цій стежині нас чекають Баба Яга — Кістяна Нога та Іван. Учні розігрують задачу 2 (С. 55). Написи на каменях виставляють на дошці. — Куди йти Іванові? Допоможіть йому знайти цілющу воду. Відповідь. Іванові треба йти ліворуч. Виходячи з того, що написи хибні на дорозі, що веде прямо, з Іваном нічого не трапиться, на дорозі праворуч він не знайде джерела з цілющою в здою. Залишається шлях ліворуч. Зупинка 3 Звучить весела музика. Два учні виходять до дошки з малюнками героїв — Знайка і Незнайка. — Знаючи, як перетворити правильне судження на хибне і навпаки, впишіть у таблицю, що говорить Знайко, а що — Незнайко. (Таблиця подається у підручнику на С. 56.) Виконуючи завдання, треба звернути увагу дітей на те, що є кілька способів перетворення правильного судження на хибне і навпаки. (Слова Знайка — правильне судження, слова Незнайка — хибне.) Наприклад, слова Знайка: «Всі мої друзі люблять літо»; слова Незнайка діти можуть записати так: «Дехто з друзів Знайка любить літо», або: «Не всі друзі Знайка люблять літо», або: «Жоден із друзів Знайка не любить літо». III. Підсумок Заняття — Чи сподобалась вам подорож казковою країною? — Яке випробування було найскладнішим? — Яка група найкраще підготувалася до мандрівки? — Хто найкраще проявляв логіку і кмітливість при розв’язанні завдань? | |
| |
Переглядів: 2166 | |
Об’ємні вироби з паперу. Виготовлення новорічних прикрас. Сіточки |
В. Сухомлинський «Оленчин горобчик». О. Зима «Дві білки і лисиця». «Сонячна п... |
Спостереження та досліди. Практична робота. Дослідження дрібних деталей предм... |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 22 |
Доброта - це частина нас |
Всього коментарів: 0 | |