Показано матеріалів: 581-590
Тема: Погода рідного краю в різні пори року Мета: розкрити причини зміни погоди в різні пори року; формувати уміння аналізувати і робити висновки; розвивати пізнавальну активність і здатність до творчості самовираження і спілкування у сумісній діяльності; виховувати любов до рідної землі. |
Тема: Рідний край на території України. Поверхня і водойми рідного краю Практична робота: Орієнтування на місцевості за місцевими ознаками і компасом; читання карти рідного краю. Мета: сформувати в учнів поняття про розташування рідного краю на території України, про форму, поверхню і водойми Харківщини; розвивати уміння орієнтуватися на місцевості за компасом і окремими місцевими ознаками; розвивати спостережливість, уміння аналізувати і робити висновки; продовжити розвивати уміння працювати в парах і групах; виховувати любов до рідної землі, прищеплювати почуття гордості за свій край. |
Тема: Підсумок знань із теми «Наша Батьківщина — Україна» Мета: підбити підсумок знань, які учні отримали з указаної теми; розвивати спостережливість, увагу, пізнавальну активність і здатність до творчості, до самовираження і спілкування у сумісній діяльності; виховувати бережливе ставлення до природи, почуття патріотизму. |
Тема: Охорона природних багатств України Мета: ознайомити учнів із природними багатствами України, формувати поняття заповідник; навчати охороняти природу рідного краю; розвивати уявлення дітей про довкілля, розвивати пам’ять, мислення; виховувати любов до Батьківщини, бережливе ставлення до природи. |
Тема: Населення України Мета: ознайомити учнів із поняттям населення, його кількісною, національною, віковою та статевою структурою; розвивати пізнавальний інтерес, спостережливість, пам'ять, мову, мислення; виховувати любов до Батьківщини, повагу до історії та традицій нашого народу. |
Тема: Шкільне життя Підтема: Моя школа Мета: Тренувати учнів у вживанні нових слів: das Erdgeschoß, das Stockwerk, der Lesesaal, der Sportsaal, der Speisesaal, die Aula, der Sportplatz, Sport treiben. Тренувати учнів у читанні. Розвивати навички діалогічного говоріння. Виховувати культуру спілкування, вміння працювати в парах, прищеплювати любов до школи. |
Тема: Карпати Мета: продовжувати формувати поняття про гори, формувати уявлення про зміну рослинного і тваринного світу від підніжжя до вершини; розвивати просторові уявлення, пізнавальний інтерес і здатність до творчості, до самовираження і спілкування у колективній діяльності; виховувати бережливе ставлення до природи; розкривати екологічну, практичну, естетичну та гігієнічну цінність природи. |
Тема: Кримські гори Мета: ознайомити учнів із характерними особливостями Кримських гір: географічним положенням, кліматом, рослинним і тваринним світом, корисними копалинами, розвивати спостережливість, уяву, уявлення, пам’ять, мову, мислення; виховувати любов до Батьківщини, бережливе ставлення до природи. |
Тема: Південний берег Криму Мета: розказати учням про південний берег Криму як своєрідну природну зону України, його розташування, клімат, рослинний і тваринний світ; дати учням поняття про Крим як всеукраїнську оздоровницю; розвивати пізнавальну активність і здатність до творчості, до самовираження у сумісній діяльності; виховувати любов до природи України; її багатств, бережливе ставлення до неї. |
Тема: Степи. Природні умови, рослинний і тваринний світ, господарська діяльність людей Практична робота: Моделювання ланцюгів живлення в природних зонах. Мета: формувати уявлення про природу степу; розкрити залежність рослин від тепла й опадів; показати пристосованість рослин і тварин до життя у степу; розвивати увагу, уяву, мовлення, пам'ять; виховувати любов до природи, естетичні почуття. |