Показано матеріалів: 601-610
Тема: Карта. Види карт. Умовні знаки на картах Практична робота: Визначення відстаней за планом і картою з використанням масштабу. Читання плану і карти за умовними знаками Мета: дати поняття про географічну карту, паралелі, меридіани, умовні позначки географічних карт, елементарні уміння читати географічну карту; формувати уміння працювати в групах, парах; розвивати спостережливість, кмітливість, увагу, монологічне мовлення; виховувати інтерес до географії, акуратність і охайність при виконанні самостійних робіт. |
Тема: План і масштаб. Умовні знаки на плані. Практична робота: креслення плану окремих предметів з використанням масштабу; зображення плану місцевості Мета: формувати в учнів уявлення про план і масштаб, учити креслити план місцевості, користуючись умовними знаками; розвивати спостережливість, діалогічне і монологічне мовлення, пізнавальну активність; удосконалювати уміння роботи в парах, групах; виховувати інтерес до уроків природознавства. |
Тема: Горизонт. Сторони горизонту. Практична робота: визначення сторін горизонту на місцевості і карті Мета: удосконалювати навички групової роботи при вивченні нової теми: «Компас. Орієнтування за компасом» самостійно, при підготовці міркувань, розв'язування ребусів, кросворду; розвивати діалогічне мовлення в ході роботи в групах, монологічне мовлення при складанні міркувань; пізнавальну активність під час підготовки повідомлень; спостережливість; учити міркувати, аналізуючи об'єкти природи; знання роботи з компасом застосовувати на практиці. |
Тема: Обертання Землі навколо своєї осі. Зміна дня і ночі. Рух Землі навколо Сонця. Зміна пір року Мета: ознайомити зі зміною дня і ночі та пір року, обертанням Землі навколо своєї осі і рухом Землі навколо Сонця; формувати навички роботи в групах під час проведення спостережень за природою, міркувань за новою темою; розвивати монологічне мовлення, пізнавальну активність при підготовці повідомлень, міркувань; формувати в учнів уміння робити висновки, аналізувати під час вивчення нового матеріалу. |
Тема: Глобус — модель Землі. Південний і Північний полюси Землі. Екватор. Практична робота: визначення полюсів Землі, екватора, океанів і материків на глобусі і карті Мета: формувати поняття «глобус», «екватор», «Північний та Південний полюси», розвивати навички групової, самостійної, парної роботи; діалогічного та монологічного мовлення; виховувати пізнавальну активність на основі завдань по підготовці повідомлень; удосконалювати уміння слухати і розуміти повідомлення під час проведення вправ з аудіювання; розвивати увагу, спостережливість під час заповнення календаря природи. |
Тема: Земля у Сонячній системі. Сонце — найближча до Землі зірка. Планета сонячної системи Мета: дати уявлення учням про будову всесвіту. Формувати поняття «зірка», «планета», «Сонячна система», «астрономія»; ознайомити з планетами Сонячної системи, їх особливостями; розширити знання про Сонце; формувати уміння міркувати, аналізувати, робити висновки; працювати в малих групах і парах при виконанні пошукових завдань. Розвивати увагу, спостережливість, кмітливість. Виховувати допитливість, бажання більше знати про Космос. |
Тема: Як не любить той край… Складання твору-міркування «Чому я люблю свою Батьківщину?» Мета: розширювати уявлення учнів про красу і велич рідної землі; вдосконалювати навики побудовиречень та їх інтонування; закріплювати вміння творити роздуми на задану тему; розвиватимовлення дітей, творче мислення, пам'ять, уяву, спостережливість; збагачувати словниковий запас;сприяти вихованню та формуванню національної свідомості, любові до Батьківщини. |
Тема: Стислий письмовий переказ оповідання В. Сухомлинського «Усмішка» Мета:вчити учнів писати стислий переказ, використовуючи мовні засоби, збагачувати словник образними виразами, порівняннями, епітетами;розвивати мовлення учнів, сприяти розвитку пам'яті, уваги; виховуватипочуття доброти, взаєморозуміння, любові до природи. |
Тема: Моя заповітна мрія. Твір з обґрунтуванням власної думки Мета:вчити учнів складати твір з обґрунтуванням власної думки, удосконалювати навички зв’язного висловлювання; розвивати увагу, креативне мислення, пам’ять, уяву, спостережливість; виховувати працелюбність, бережливе ставлення до природи, любов до родини, старанність, наполегливість у здійсненні заповітної мрії. |
Тема: Твір-роздум на основі прочитаного оповідання В.Сухомлинського «Співучапір'їнка» Мета: вчити учнів складати власні висловлювання на основі прочитаного, використовуючи мовні засоби; розвивати мовлення, збагачувати активний словник учнів; виховувати прагнення розвивати свої здібності, бажаннядосягати успіху. |