💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!
У розділі матеріалів: 904
Показано матеріалів: 621-630
Сторінки: «« 1 2 ... 61 62 63 64 65 ... 90 91 »»

Перші збори. Фізіологічне дорослішання і його вплив

Задачі зборів:

1. Ознайомити батьків із проблемами фізіологічного дорослішання дітей.

2. Намітити шляхи впливу на особистісні якості роботи.

4 Клас | Батьківські збори | Переглядів: 5352 | Додав: SYLER

Тема: Складання творчих розповідей за картиною К. Білокур «Богданівські яблука»

Мета:вчити учнів висловлювати враження від картин художників; удосконалювати вміння розрізняти засоби художньоївиразності, застосовані художницею;розвивати зв'язне мовлення, пам'ять, увагу, спостережливість; збагачувати словниковий запас, виховувати любов до рідного краю, естетичне сприйманнянавколишнього, зацікавленість життям славетних українців.

4 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 3186 | Додав: SYLER

Тема: Переказ тексту «Осінь за вікном казку чарівну пише»

Мета:вчити учнів переказувати текст, висловлювати свої думки в логічній послідовності, збагачувати активний словник школярів, робити самоперевірку роботи;розвивати творчі здібності, мислення, увагу, пам’ять, спостережливість; виховувати любов до природи, вміння відчувати красу рідногослова.

4 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 7530 | Додав: SYLER

Тема: Складання письмового твору - опису за картиною К. Білокур«Соняшники»

Мета: вчити учнів складати твір–опис за картиною; вдосконалювати вміння послідовновисловлювати свої думки; розвивати креативне мислення, усне і писемне мовлення, увагу, пам’ять, уяву, відчуття краси природи; виховувати естетичні смаки, інтерес до образотворчого мистецтва, любов до природи, почуття гордості за славетну українку.

4 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 8162 | Додав: SYLER

Тема: Складання твору на основі вражень від екскурсії «Краса осіннього парку»

Мета: знайомити учнів з осінніми змінами в природі; вчити висловлювати свої враження,використовуючи мовні засоби спілкування, збагачувати словниковий запас;розвивати вміння правильно будувати речення в монологічному і діалогічномумовленні; виховувати любов до природи, естетичне сприймання навколишнього.

4 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 4943 | Додав: SYLER

Тема: Переказ тексту «Ромашки»

Мета:вчити учнів переказувати текст, використовуючи творче слово у власномумовленні, робити самоперевірку роботи; розвивати вміння встановлювати логічні зв'язки; креативне мислення, пам¢ять, уяву, спостережливість, увагу;виховувати бережливе ставлення до природи, працьовитість.

4 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 5257 | Додав: SYLER

Тема: Яскраві краплини літніх канікул. Твір – розповідь з елементами опису

Мета: вчити учнів складати твори – розповіді з елементами опису про пережите, побачене під час канікул, збагачувати лексичний словник, викликати бажанняпередавати свої враження влучними образними виразами; розвивати зв’язне мовлення,творче мислення, уяву, увагу, пам’ять, спостережливість; виховувати бережливе ставлення до природи, любов до родини, Вітчизни, інтерес до вивчення українcької мови.

4 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 3781 | Додав: SYLER

УРОК 34

Тема. Узагальнююча практична робота. Елементи паркового мистецтва

Мета: перевірити рівень знань учнів з теми «Людина і художнє довкілля»; оформити квітник за допомогою розсади; розвивати вміння працювати з садово-городнім інвентарем; виховувати почуття колективізму, повагу до товаришів.


УРОК 33

Тема. Конструювання побутових виробів у техніці лозоплетіння. Виготовлення кошика

Мета: навчити учнів виготовляти вироби з лози способом плетіння; сприяти утворенню в учнів спеціальних навичок та вмінь, цілісності сприйняття; вдосконалювати координацію рухів; розвивати мислення, увагу; виховувати характер, вміння контролювати свою діяльність.


УРОК 32

Тема. Художнє конструювання предметів побуту. Плетення з кольорових смужок картону. Килимок

Мета: ознайомити учнів ще з одним художнім прийомом обробки паперу — плетінням; розвивати координацію рухів пальців, точність у кресленні; виховувати творчі здібності, увагу, естетичний смак.