Показано матеріалів: 621-630
Перші збори. Фізіологічне дорослішання і його вплив Задачі зборів: 1. Ознайомити батьків із проблемами фізіологічного дорослішання дітей. 2. Намітити шляхи впливу на особистісні якості роботи. |
Тема: Складання творчих розповідей за картиною К. Білокур «Богданівські яблука» Мета:вчити учнів висловлювати враження від картин художників; удосконалювати вміння розрізняти засоби художньоївиразності, застосовані художницею;розвивати зв'язне мовлення, пам'ять, увагу, спостережливість; збагачувати словниковий запас, виховувати любов до рідного краю, естетичне сприйманнянавколишнього, зацікавленість життям славетних українців. |
Тема: Переказ тексту «Осінь за вікном казку чарівну пише» Мета:вчити учнів переказувати текст, висловлювати свої думки в логічній послідовності, збагачувати активний словник школярів, робити самоперевірку роботи;розвивати творчі здібності, мислення, увагу, пам’ять, спостережливість; виховувати любов до природи, вміння відчувати красу рідногослова. |
Тема: Складання письмового твору - опису за картиною К. Білокур«Соняшники» Мета: вчити учнів складати твір–опис за картиною; вдосконалювати вміння послідовновисловлювати свої думки; розвивати креативне мислення, усне і писемне мовлення, увагу, пам’ять, уяву, відчуття краси природи; виховувати естетичні смаки, інтерес до образотворчого мистецтва, любов до природи, почуття гордості за славетну українку. |
Тема: Складання твору на основі вражень від екскурсії «Краса осіннього парку» Мета: знайомити учнів з осінніми змінами в природі; вчити висловлювати свої враження,використовуючи мовні засоби спілкування, збагачувати словниковий запас;розвивати вміння правильно будувати речення в монологічному і діалогічномумовленні; виховувати любов до природи, естетичне сприймання навколишнього. |
Тема: Переказ тексту «Ромашки» Мета:вчити учнів переказувати текст, використовуючи творче слово у власномумовленні, робити самоперевірку роботи; розвивати вміння встановлювати логічні зв'язки; креативне мислення, пам¢ять, уяву, спостережливість, увагу;виховувати бережливе ставлення до природи, працьовитість. |
Тема: Яскраві краплини літніх канікул. Твір – розповідь з елементами опису Мета: вчити учнів складати твори – розповіді з елементами опису про пережите, побачене під час канікул, збагачувати лексичний словник, викликати бажанняпередавати свої враження влучними образними виразами; розвивати зв’язне мовлення,творче мислення, уяву, увагу, пам’ять, спостережливість; виховувати бережливе ставлення до природи, любов до родини, Вітчизни, інтерес до вивчення українcької мови. |
УРОК 34 Тема. Узагальнююча практична робота. Елементи паркового мистецтва Мета: перевірити рівень знань учнів з теми «Людина і художнє довкілля»; оформити квітник за допомогою розсади; розвивати вміння працювати з садово-городнім інвентарем; виховувати почуття колективізму, повагу до товаришів. |
УРОК 33 Тема. Конструювання побутових виробів у техніці лозоплетіння. Виготовлення кошика Мета: навчити учнів виготовляти вироби з лози способом плетіння; сприяти утворенню в учнів спеціальних навичок та вмінь, цілісності сприйняття; вдосконалювати координацію рухів; розвивати мислення, увагу; виховувати характер, вміння контролювати свою діяльність. |
УРОК 32 Тема. Художнє конструювання предметів побуту. Плетення з кольорових смужок картону. Килимок Мета: ознайомити учнів ще з одним художнім прийомом обробки паперу — плетінням; розвивати координацію рухів пальців, точність у кресленні; виховувати творчі здібності, увагу, естетичний смак. |