Показано матеріалів: 611-620
Тема: Правда буває гірша за кривду. Стислий переказ тексту Мета: удосконалюватинавичкипереказувати стисло текст, активно тацілеспрямованозбагачувати і вдосконалювати мовлення учнів, розширювати їх світогляд; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять, творчу уяву, допитливість,вміннявисловлювати свою думку, почуття; виховувати прагнення більше знати про суспільні відносини між людьми, товаристкість, дпужбу, співчуттядо людей із вадами здоров’я, любов до природи. |
Тема: Складання порівняльного опису картин відродження краси природи «Весна ізима» Мета: знайомити з традиціями українського народу, вчити записувати власні висловлювання; розвивати спостережливість, уміння складати твори–описи, збагачувати словниковий запас, виховувати доброту, любов до природи. |
Тема: Написання творів за картиною, складання діалогів «Життя в зимовому лісі». Спостереження за виражальними можливостями прикметників у мовленні Мета: вчити зіставляти зовні схожі мовні явища, розпізнати їх;розвиватиуміння добирати влучні слова для передачі власних спостережень, вражень, почуттів;удосконалювати навички каліграфічного, грамотного письма; виховувати любов дорідної природи. |
Тема: Детальний переказ тексту з творчим завданням «Зимовий ліс» Мета: удосконалювати навички та вміння детально переказувати текст, навички самоконтролю; розвивати усне та писемне мовлення, вміння бачити й відчувати красу природи, заохочувати до творчості; виховувати любов та бережливе ставлення до природи. |
Тема: Переказ тексту «Джерельце взимку» Мета:вчитти писати перекази, збагачувати словниковий запас, використовуючи художні тексти, робити самоперевірну роботу; формувати вміння письмово передавати зміст прослуханого тексту; розвивати навички усного і писемного мовлення, пам’ять, творче мислення, увагу, уяву, спостережливість; виховуватилюбов до природи, інтерес до вивчення української мови. |
Тема: Порівняльний опис дерев. Складання казки за поданим планом і опорними словами „Горобина і ялина в зимовому лісі.” Мета: вчити учнів складати опис дерев, використовувати його для складання твору; розвиватимовлення учнів, збагачувати словниковий запас, використовувати в мовленні синоніми, антоніми, епітети, порівняння; виховувати доброту, почуття взаємодопомоги, любов до природи. |
Тема: Пташка красна пір’ям, а людина – добрими справами. Твір – роздум Мета:закріплювати навички правильно будувати текст–міркування, вчити розкривати абстрактно–загальні поняття; розвивати зв’язне мовлення, увагу, пам’ять, мислення, уміння логічно й послідовно викладати думки на папері, словесно передавати свої почуття й переживання; виховувати людяність, гуманізм у стосунках, великодушність та самопожертву, скромність, бережливе ставлення до пророди. |
Четверті збори. Підсумки чотирьох років навчання Підготовча робота до зборів:
|
Треті збори. Мовні навички та їх значення в навчанні школярів Задачі зборів: 1. Оцінити мовні навички й уміння учнів. 2. Дати рекомендації батькам за результатами аналізу підсумків навчання за чотири роки. |
Другі збори. Навчальні здібності дитини Збори проходять разом з учнями. Форма проведення: пізнавальні «олімпійські» ігри для визначення кращого (у письмі, рахунку, читанні, декламації, співі тощо). |