Тема: Узагальнюючий урок за розділом «Людина». Мета: узагальнити, закріпити знання учнів, оцінити їхні навчальні досягнення за темою; виховувати почуття людської гідності. |
Тема: Як досягти успіху. Умови успіху. Мета: ознайомити дітей зі складовими успіху, розкрити такі поняття, як «талант», «інтуїція», «досвід», «знання»; навчати аналізувати, узагальнювати отриману інформацію, використовувати набуті знання у житті; розвивати уяву, навички самоконтролю; виховувати працьовитість, уважність, організованість. |
Тема: Хочеш бути щасливим, не будь лінивим. Мета: продовжити знайомство дітей зі складовими успіху, щастя; учити аналізувати свою поведінку, ставлення до навчання, міркувати над майбутнім; виховувати працьовитість, бажання багато знати і вміти. |
Тема: Яким бути? Мета: з'ясувати сутність питання «Яким бути?»; формувати прийоми розумової діяльності — аналіз, порівняння, узагальнення; виховувати почуття доброти, уважності до тих, хто поруч. |
Тема: Зовнішність людини. Мета: ознайомити з поняттям зовнішності, її значення для людини; виховувати розуміння краси, охайності, чистоти, почуття міри, бажання працювати над собою як особистістю. |
Тема: Що таке людське «Я». Вияви характеру. Мета: ознайомити учнів із поняттями людське «Я», «характер» , зміцнювати почуття самоповаги учнів та поваги до інших; розвивати вміння аналізувати, порівнювати, доказово міркувати; виховувати співчуття до людей, сприяти моральному самовдосконаленню учнів. |
Тема: Держава освічених людей. Мета: формувати у дітей розуміння життєвої необхідності навчатись, знайомити з історією розвитку шкіл в Україні, розвивати мовлення, вчити будувати міркування; виховувати почуття гідності за свій народ, пошану до вчителя. |
Тема: Учимося вчитися. Мета: поглиблювати розуміння дітьми значення шкільного навчання у їхньому житті, розвивати пам'ять, увагу, мислення, мовлення; виховувати допитливість, взаємоповагу, вміння працювати у колективі. |
Тема: Роль школи у навчанні і вихованні дітей. Мета: розкрити значення шкільного навчання і виховання у становленні людини як члена суспільства, навчати міркувати, обґрунтовувати відповіді особистим життєвим досвідом, ознайомити з особливостями стародавніх шкіл, виховувати почуття людської гідності, бажання учитися. |
Тема: Людина — частина природи. Людина належить до суспільства. Мета: пояснити дітям про належність людини до природи і суспільства, її відмінність від тварини; розкрити поняття «суспільство», учити працювати за підручником, будувати ланцюжок логічних доказів; виховувати почуття людської гідності. |