💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Узагальнюючий урок за розділом «Людина»

Тема: Узагальнюючий урок за розділом «Людина».

Мета: узагальнити, закріпити знання учнів, оцінити їхні навчальні досягнення за темою; виховувати почуття людської гідності.

Обладнання: кольорові олівці, аркуші для тестування.

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ

II. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1. Зачитування прислів'їв дітьми.

2. Заслуховування розповідей на задану тему.

ПІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ! ЗАВДАНЬ УРОКУ

Ми з вами закінчили вивчати розділ підручника під назвою * Людина належить до суспільства». Сьогодні на уроці зробимо підсумок.

IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ

1. Бесіда.

— Чи цікавими були уроки?

— Що справило на вас неабияке враження? Які уроки зацікавили найбільше?

— Які відкриття ви зробили для себе?

— Чи змінили щось у своїй поведінці, ставленні до навчання та життя в цілому?

2. Виконання тестових завдань.

1. Які дві життєві основи є на земній кулі? (1 бал)

а) суспільство, природа;

б) вода, повітря.

2. Що таке суспільство? (1 бал)

а) люди, тварини, рослини;

б) об'єднання людей, які взаємодіють між собою.

3. Що відрізняє людину від тварини? (2 бали)

Потреба:

а) у праці;

б) продовженні роду;

в) теплі;

г) їжі;

ґ) розвагах;

д) примноженні статку;

є) грошах;

є) творчості.

4. Де з'явились перші школи? (1 бал)

а) у Китаї;

б) Росії;

в) Стародавній Греції.

5. Коли з'явилися перші школи в Україні? (1 бал).

а) тисяча років тому;

б) 500 років тому;

в) багато тисяч років тому.

6. Хто відкрив першу бібліотеку в Києві? (1 бал)

а) Богдан Хмельницький;

б) Володимир Великий;

в) Ярослав Мудрий.

7. Продовж речення. (2 бали)

а) Людина долає перешкоди не силою, а ... . (розумом.)

б) Здобудеш освіту — побачиш більше .... (світу.)

в) Не кажи «не вмію», а кажи ... . (навчуся.)

8. Прослухайте розповідь, оцініть поведінку дівчинки. (2 бали)

Галинка йде зі школи. На ній надіта синя спідничка з білою

мережкою, пишна білосніжна блузка, блискучі чорні черевички з бантиками. На голові дівчинки красується великий білий бант. Поруч мама. Вона несе портфель. Галинка щось говорить мамі, мама каже: «Ні». Дівчинка надуває рожеві щічки, хмурить брови, зривається з місця і біжить уперед. Мама її гукає, та донька не чує. Позначте « 4- », що вам не до вподоби.

а) зовнішнє людське «Я»;

б) внутрішнє людське «Я».

9. Намалюйте сонечко з промінчиками (2 бали).

Це ви зі своїм зовнішнім і внутрішнім людським «Я». Ви даруєте вдома, у школі, на вулиці всім тільки гаряче, тепле, добре, приємне. Напишіть на кінчиках промінця гарні риси характеру, які ви виховуєте у собі.

3. Перевірка виконаного завдання.

Учитель називає правильні відповіді до завдань тестування. Пояснює, якщо у дітей виникають сумніви.

V. ПІДСУМОК УРОКУ

1. Демонстрування намальованих сонечок із промінчиками.

Погляньте на сонечка. Вони різні. Чому? Бо кожен із нас неповторний, відрізняється від інших. Людина — це найбільша цінність на землі.

2. Читання уривку вірша дітьми (з дошки або картки).

Ти знаєш, що ти — людина? Ти знаєш про це чи ні? Усмішка твоя — єдина, Мука твоя — єдина. Очі твої — одні.

Більше тебе не буде Завтра на цій землі. Інші ходитимуть люди, Інші кохатимуть люди, Добрі, ласкаві й злі.

В. Симоненко

— Про що говорить нам поет у своєму вірші?

— Які слова підкреслюють, що людина неповторна?

Категорія: Природознавство / Я і Україна | Додав: SYLER (10.01.2015)
Переглядів: 4331 | Рейтинг: 0.0/0
Десяток. Утворення числа 10
Спостереження та досліди. Практична робота. Дослідження дрібних деталей предм...
Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток (загальний випадок)
Ознайомлення зі словами, що називають ознаки предметів. Логічні вправи для вм...
Письмо рядкової букви і, складів із нею. Письмо великої букви І
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]