Тема: Узагальнюючий урок за розділом «Людина». Мета: узагальнити, закріпити знання учнів, оцінити їхні навчальні досягнення за темою; виховувати почуття людської гідності. Обладнання: кольорові олівці, аркуші для тестування. ХІД УРОКУ І. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ II. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ 1. Зачитування прислів'їв дітьми. 2. Заслуховування розповідей на задану тему. ПІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ! ЗАВДАНЬ УРОКУ Ми з вами закінчили вивчати розділ підручника під назвою * Людина належить до суспільства». Сьогодні на уроці зробимо підсумок. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ 1. Бесіда. — Чи цікавими були уроки? — Що справило на вас неабияке враження? Які уроки зацікавили найбільше? — Які відкриття ви зробили для себе? — Чи змінили щось у своїй поведінці, ставленні до навчання та життя в цілому? 2. Виконання тестових завдань. 1. Які дві життєві основи є на земній кулі? (1 бал) а) суспільство, природа; б) вода, повітря. 2. Що таке суспільство? (1 бал) а) люди, тварини, рослини; б) об'єднання людей, які взаємодіють між собою. 3. Що відрізняє людину від тварини? (2 бали) Потреба: а) у праці; б) продовженні роду; в) теплі; г) їжі; ґ) розвагах; д) примноженні статку; є) грошах; є) творчості. 4. Де з'явились перші школи? (1 бал) а) у Китаї; б) Росії; в) Стародавній Греції. 5. Коли з'явилися перші школи в Україні? (1 бал). а) тисяча років тому; б) 500 років тому; в) багато тисяч років тому. 6. Хто відкрив першу бібліотеку в Києві? (1 бал) а) Богдан Хмельницький; б) Володимир Великий; в) Ярослав Мудрий. 7. Продовж речення. (2 бали) а) Людина долає перешкоди не силою, а ... . (розумом.) б) Здобудеш освіту — побачиш більше .... (світу.) в) Не кажи «не вмію», а кажи ... . (навчуся.) 8. Прослухайте розповідь, оцініть поведінку дівчинки. (2 бали) Галинка йде зі школи. На ній надіта синя спідничка з білою мережкою, пишна білосніжна блузка, блискучі чорні черевички з бантиками. На голові дівчинки красується великий білий бант. Поруч мама. Вона несе портфель. Галинка щось говорить мамі, мама каже: «Ні». Дівчинка надуває рожеві щічки, хмурить брови, зривається з місця і біжить уперед. Мама її гукає, та донька не чує. Позначте « 4- », що вам не до вподоби. а) зовнішнє людське «Я»; б) внутрішнє людське «Я». 9. Намалюйте сонечко з промінчиками (2 бали). Це ви зі своїм зовнішнім і внутрішнім людським «Я». Ви даруєте вдома, у школі, на вулиці всім тільки гаряче, тепле, добре, приємне. Напишіть на кінчиках промінця гарні риси характеру, які ви виховуєте у собі. 3. Перевірка виконаного завдання. Учитель називає правильні відповіді до завдань тестування. Пояснює, якщо у дітей виникають сумніви. V. ПІДСУМОК УРОКУ 1. Демонстрування намальованих сонечок із промінчиками. Погляньте на сонечка. Вони різні. Чому? Бо кожен із нас неповторний, відрізняється від інших. Людина — це найбільша цінність на землі. 2. Читання уривку вірша дітьми (з дошки або картки). Ти знаєш, що ти — людина? Ти знаєш про це чи ні? Усмішка твоя — єдина, Мука твоя — єдина. Очі твої — одні. Більше тебе не буде Завтра на цій землі. Інші ходитимуть люди, Інші кохатимуть люди, Добрі, ласкаві й злі. В. Симоненко — Про що говорить нам поет у своєму вірші? — Які слова підкреслюють, що людина неповторна? | |
| |
Переглядів: 4310 | |
Водойми України |
«Мій рідний край, моя земля велика-превелика...». Встановлення меж речень. Ро... |
Місця підвищеної небезпеки у школі |
Хто ти. Які вони, який ти. твій зовнішній вигляд |
Силуетно-площинне зображення дерев і птахів. Практична робота «Як живеться ва... |
Всього коментарів: 0 | |