💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!
У категорії матеріалів: 174
Показано матеріалів: 111-120
Сторінки: «« 1 2 ... 10 11 12 13 14 ... 17 18 »»


Тема: Команди і виконавці

Цілі: навчальна: сформувати поняття команди і виконавця; ознайомити з програмою Скретч та виконавцем Рудий кіт; розвивальна: формувати вміння самостійно працювати з текстом підручника; розвивати пам'ять, логічне та образне мислення; виховна: виховувати зацікавленість основами алгоритмізації та програмування.

2 Клас | Інформатика (Сходинки до інформатики) | Переглядів: 3803 | Додав: SYLER

Тема: З чого все починалося

Цілі: навчальна: ознайомити учнів з історією лічби, першими обчислювальними пристроями; розвивальна: розвивати пам'ять, пізнавальні здібності, логічне мислення учнів; виховна: виховувати зацікавленість до історії виникнення обчислювальної техніки.


Тема: Інформаційні процеси і комп'ютер

Цілі: навчальна: ознайомити учнів з інформаційними процесами, які відбуваються в комп'ютері; розвивальна: формувати вміння аналізувати інформацію; розвивати логічне мислення, увагу; виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.


Тема: Розповідь про інформаційні процеси

Цілі: навчальна: ознайомити з можливостями інформації, з поняттям «інформаційні процеси»; розвивальна: формувати вміння самостійно працювати з текстом підручника; розвивати логічне мислення, увагу; виховна: виховувати наполегливість у досягненні мети, працелюбність, інтерес до вивчення інформатики.


Тема: Як людина сприймає повідомлення

Цілі: навчальна: ознайомити учнів з тим, як людина сприймає інформацію; розвивальна: розвивати спостережливість, пам'ять, мовлення; виховна: виховувати старанність, наполегливість, любов до природи.


Тема: Про дівчинку ганнусу та інформацію. Поняття про інформацію

Цілі: навчальна: ознайомити учнів з поняттям «інформація» та властивостями інформації; розвивальна: активізувати пізнавальні здібності учнів; розвивати увагу та пам'ять, логічне та образне мислення; формувати вміння застосовувати знання в нових ситуаціях; виховна: виховувати творче ставлення до справи, інтерес до вивчення інформатики; сприяти розумінню того, що інформатика потрібна людям для практичних потреб.


Тема: Ще про клавіатуру

Цілі: навчальна: ознайомити учнів із функціями курсора; розвивальна: розвивати пам'ять, логічне мислення, увагу; формувати вміння аналізувати інформацію; виховна: виховувати дбайливе ставлення до обладнання кабінету.


Тема: Продовжуємо вивчати клавіатуру

Цілі: навчальна: ознайомити учнів із клавішами Епіепа Еsс; розвивальна: розвивати кмітливість, логічне мислення, увагу; активізувати пізнавальний інтерес; виховна: виховувати працьовитість, старанність, інтерес до вивчення інформатики.


Тема: Вивчаємо клавіатуру

Цілі: навчальна: продовжити ознайомлення учнів із клавіатурою; розвивальна: розвивати увагу, логічне мислення, пам'ять; формувати вміння швидко орієнтуватися в нестандартних ситуаціях; виховна: виховувати творче ставлення до справи, інтерес до уроків інформатики.


Тема: Знайомтеся — клавіатура

Цілі: навчальна: ознайомити учнів із клавіатурою, розташуванням клавіш на ній; розвивальна: формувати вміння бачити закономірності, аналізувати й узагальнювати інформацію, міркувати за аналогією; розвивати увагу, логічне мислення, пам'ять; виховна: виховувати старанність, любов до природи.