Тема: Продовжуємо вивчати клавіатуруЦілі: навчальна: ознайомити учнів із клавішами Епіепа Еsс; розвивальна: розвивати кмітливість, логічне мислення, увагу; активізувати пізнавальний інтерес; виховна: виховувати працьовитість, старанність, інтерес до вивчення інформатики. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь. Програмне забезпечення: клавіатурний тренажер КарісІТуріпд, презентація «Знайомство з клавіатурою». Вимоги до учнів: знати, як правильно застосовувати клавіші Еп(епа Е$с, та їх розташування на клавіатурі. Хід Уроку I. Організаційний етап II. Актуалізація опорних знань Розгадайте ребуси Доповніть відповіді. 1. Клавішею пропуску можна встановити... 2. Праворуч від клавіші пропуску розташовані клавіші... 3. Щоб ввести велику літеру, треба спочатку... 4. Щоб усі букви були великими, потрібно натиснути... 5. Щоб повернутися до режиму малих букв, треба... 6. Щоб отримати знак оклику «!», потрібно... III. Мотивація навчальної діяльності Учитель. Працюючи з деформованими словами, ви вчилися швидко знаходити місце буквам і складам у слові. А потім читали текст. На цьому уроці ми будемо вчитися швидко знаходити літери, різні знаки та цифри. А для цього потрібно добре знати розташування букв на клавіатурі. Отже, Тема сьогоднішнього уроку — «Продовжуємо вивчати клавіатуру». (Тема записана на дошці). IV. Вивчення нового матеріалу Учитель. Сьогодні ми ознайомимося з клавішами Епіег та Езс. Клавіша Епіег має особливе значення. Її називають клавішею введення і натискають наприкінці команди, що подається з клавіатури. Коли потрібно підтвердити те, про що запитує комп’ютер, теж натискають цю клавішу. Клавіша Епіег знаходиться праворуч над клавішею 8М{і. Клавіша Езс знаходиться в лівому верхньому куті клавіатури. Її натискують, коли потрібно відмінити команду, яку ще не почав виконувати комп’ютер. Ще клавішею Езс можна закривати відкриті меню. Робота за підручником Учні читають § 11 (Вибіркове читання). 1. Прочитайте про призначення клавіші Епіег. 2. Прочитайте про призначення клавіші Езс. V. Застосування набутих знань Робота за підручником § 11, для кмітливих: № 1, 8. Додаткові завдання 1.Знайдіть і надпишіть указані клавіші на рисунку клавіатури. 2. Встановіть відповідність між клавішами та дією. КлавішаДія ПропускДрукування великої літери ЕпіегВставлення проміжку між словами 8М/і Видалення неправильно введених символів Васк Ярасе Перехід на новий рядок VI. Фізкультхвилинка Хто здоровим хоче буть, Про зарядку не забудь! Руки вгору, руки вниз, На сусіда подивись, Руки вгору, руки в боки І зроби чотири кроки Дерева високі-високі, Травичка низенька-низенька, Вітер дерева колише, гойдає, то вниз пригинає. Птахи з дерев летять, відлітають, А учні тихенько на місця сідають. VII. Формування вмінь та навичок Повторення правил роботи за комп'ютером 1. Віршик та правила поведінки за комп’ютером. 2. На якій відстані від екрана монітора треба сидіти? Робота за комп'ютером § 11, працюємо за комп’ютером. Релаксація VIII. Закріплення знань. Підбиття підсумківуроку Фронтальне опитування 1. Що ми вивчали на сьогоднішньому уроці? 2. Яке призначення має клавіша Епіег? 3. Яке призначення має клавіша Езс? IX. Домашнє завдання 1. Завдання за підручником: § 11, для кмітливих: № 2, 7. 2. Додаткове завдання Розставте слова в алфавітному порядку. Столиця Шашки Чудовий Сорок Алфавіт Стіл Церква Учитель Сорока Фільм Щавель Хоробрий | |
| |
Переглядів: 911 | |
Будівельні споруди. конструювання з деталей набору «казкового містечка» |
Виконання шва «уперед голку». Оздоблення виробів ручним швом |
Сонце — джерело світла і тепла |
Робота з папером. Писанка |
Весняні свята. Великдень |
Всього коментарів: 0 | |