Тема: Знайомтеся — клавіатураЦілі: навчальна: ознайомити учнів із клавіатурою, розташуванням клавіш на ній; розвивальна: формувати вміння бачити закономірності, аналізувати й узагальнювати інформацію, міркувати за аналогією; розвивати увагу, логічне мислення, пам'ять; виховна: виховувати старанність, любов до природи. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь. Програмне забезпечення: клавіатурний тренажер КарісІТуріпд, презентація «Знайомство з клавіатурою». Вимоги до учнів: знати, для чого призначена клавіатура, як перемикати режими клавіатури, як розташовані клавіші. Хід Уроку I. Організаційний етап II. Актуалізація опорних знань Магічні квадрати Заповніть магічні квадрати. Словничок Магічні квадрати — це квадрати, сума чисел яких по діагоналі, горизонталі і вертикалі дорівнює одному й тому самому числу. III. Мотивація навчальної діяльності Учитель. Щоб перейти до вивчення нової теми, зараз повторимо алфавіт і цифри, якими позначають числа. Отже, Тема пов’язана з цифрами і буквами. А називається вона «Знайомтесь — клавіатура». Ви дізнаєтесь про розташування клавіш на клавіатурі, допоможете котові-риболову зловити рибину. IV. Вивчення нового матеріалу Учитель. Подивіться на клавіатуру. Зовні вона подібна до коробочки. Клавіатура дає змогу вести діалог з комп’ютером. Словничок Клавіатура — пристрій для введення інформації. На її поверхні розташовані клавіші. Вони різні, і написи на них різні. На клавішах вгорі можна побачити цифри, нижче розмістилися три ряди клавіш з буквами українського та англійського алфавіту. На одній клавіші дві букви. Щоб набрати українське слово, слід установити режим української мови. Робота з підручником Самостійно прочитайте текст § 9 підручника. Колективне відтворення прочитаного § 9, запитання і завдання: № 1-4. V. Фізкультхвилинка Буратіно потягнувся, Раз нагнувся, два нагнувся. Руки в сторони розвів — Мабуть, ключик загубив. А щоб ключик відшукати, Треба нам навшпиньки стати. VI. Формування вмінь та навичок Повторення правил роботи за комп'ютером 1. Віршик та правила поведінки за комп’ютером. 2. На якій відстані від екрана монітора треба сидіти? Робота за комп'ютером § 9, працюємо за комп’ютером. Релаксація 1. Витягнути праву руку вперед. Стежити очима, не повертаючи голови, за повільним рухом вказівного пальця витягнутої руки ліворуч і праворуч, угору і вниз. Повторити 4-5 разів. 2. Подивитися на вказівний палець витягнутої руки на рахунок 1-4, потім перевести погляд вдалину на рахунок 1-6. Повторити 4-5 разів. Додаткові завдання на повторення 1. Виберіть зі списку елементи комп’ютерного вікна: ■ Кнопка Закрити; ■ Бігунок; ■ Кнопка Пуск; ■ Рядок заголовка; ■ Робоче поле; ■ Робочий стіл; ■ Лінійка прокручування. 2. Виберіть зі списку назви піктограм, які завжди знаходяться на Робочому столі комп’ютера: ■ Мій комп’ютер; ■ Мої роботи; ■ Кошик; ■ Мої рисунки; ■ Мої документи. 3. Визначте, для чого потрібен індикатор клавіатури на Робочому столі. ■ Показує, чи ввімкнена клавіатура. ■ Дозволяє вмикати клавіатуру. ■ Показує, на яку мову налаштована на цей момент клавіатура. ■ Дозволяє перемикати розкладку клавіатури з української мови на англійську і навпаки. VII. Закріплення знань Фронтальне опитування 1. Що розташовано на клавіатурі? 2. Що можна побачити на клавішах угорі? 3. Що розміщено нижче? 4. Скільки букв на одній клавіші? 5. Як називають найбільшу групу клавіш на клавіатурі? 6. Яке призначення курсора? 7. Які клавіші треба натиснути для зникнення букв? VIII. Підбиття підсумківуроку IX. Домашнє завдання 1. Завдання за підручником: § 9, для кмітливих: № 1, 3. 2. Додаткове завдання | |
| |
Переглядів: 1260 | |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 8 |
Після уроків. Висловлення істинні і хибні |
Екскурсія «Безпечний маршрут "Дім — школа"» |
І. Франко «Лисичка і Журавель». Прислів'я |
Розпорядок дня учнів і його вплив на здоров'я. Правильна організація роб... |
Всього коментарів: 0 | |