Тема: Ще про клавіатуруЦілі: навчальна: ознайомити учнів із функціями курсора; розвивальна: розвивати пам'ять, логічне мислення, увагу; формувати вміння аналізувати інформацію; виховна: виховувати дбайливе ставлення до обладнання кабінету. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь. Програмне забезпечення: клавіатурний тренажер КарісІТуріпд, презентація «Знайомство з клавіатурою». Вимоги до учнів: знати, що таке курсор, які бувають курсори та для чого вони призначені. Хід Уроку I. Організаційний етап II. Актуалізація опорних знань Розминка 1.Четверо товаришів спускалися з гори на санчатах. Ігор проїхав далі, ніж Роман. Роман проїхав менше, ніж Олег, але далі, ніж Вадим. Хто проїхав найменше? 2. Бабуся купила десять яблук. Три пари яблук вона вже поклала в сумку. Скільки яблук їй ще треба покласти? 3. У який горщик не можна налити води? 4. На яке дерево сідає ворона під час сильної зливи? 5. Іра, Таня, Микола і Степан збирали гриби. Таня зібрала більше за всіх, Іра — не менше від усіх. Хто зібрав більше — хлопчики чи дівчатка? Фронтальне опитування 1. Яку тему ми вивчали на минулому уроці? 2. Яке призначення має клавіша Епіег? 3. Де вона знаходиться? 4. Де знаходиться клавіша Езс? 5. Яка її роль? III. Мотивація навчальної діяльності Учитель. На сьогоднішньому уроці ми продовжимо вивчати клавіатуру. Зараз повторимо, які букви знаходяться у першому, другому і третьому рядах клавіатури. Отже, Тема уроку «Ще про клавіатуру». IV. Вивчення нового матеріалу Учитель. Ви вже не раз бачили на екрані монітора маленьку рисочку. Вона мигає. Це курсор. Він вказує, де зараз на екрані з’явиться буква або ще якийсь символ. Сьогодні на уроці ви маєте навчитися набирати слова та речення на клавіатурі. Курсор можна переміщувати по екрану монітора, натиснувши клавішу-стрілочку. Якщо натиснути клавішу зі стрілочкою вниз, то курсор переміститься вниз на один рядок. Коли натиснути клавішу зі стрілочкою вгору, то курсор переміститься вгору на один рядок. Натиснувши клавішу зі стрілочкою вліво, ви побачите, що курсор переміститься ліворуч на один знак. Натиснувши клавішу зі стрілочкою вправо, ви побачите, що курсор переміститься праворуч на один знак. Якщо ви помилились, наприклад, натиснули клавішу з буквою «А» двічі, це легко виправити. Треба натиснути клавішу Васк Брасе — і буква, що знаходиться ліворуч від курсора, зникне з екрана. Можна натиснути клавішу Веіеіе — і тоді зникне буква, що знаходиться праворуч від курсора. Словничок Оеіеіе — видалення. V. Засвоєння нових знань Робота за підручником § 12, запитання і завдання: № 1, 2. Додаткові завдання 1. Розгляньте малюнок. Курсори якого вигляду вам зустрічались? 2. Підрахуйте кількість букв. Прочитайте тест про клавіатуру та підрахуйте, скільки разів зустрічається кожна буква. Результат впишіть у порожні клітинки поряд з відповідною буквою. Цю роботу можна розділити між учнями чи групами учнів. Так виконувати завдання буде цікавіше і веселіше. Клавіатура Клавіатура — пристрій для введення інформації. Вона містить понад 100 клавіш. На клавішах угорі можна побачити цифри, нижче розмістилися три ряди клавіш з буквами українського, англійського, російського алфавітів. На одній клавіші дві букви, інколи три. Ці клавіші становлять найбільшу групу клавіш — алфавітно-цифрову. Ти вже не раз бачив на екрані монітора маленьку рисочку. Вона мерехтить. Це курсор клавіатури. Він указує, де зараз на екрані з’явиться буква або якийсь символ. Курсор можна переміщувати по екрану монітора, натискаючи клавішу-стрілочку. Нанесіть на рисунок клавіатури ті букви, які найчастіше зустрічаються в тексті. VI. Фізкультхвилинка Хто ж там, хто вже так стомився? І наліво нахилився. Треба дружно всім нам встати, Фізкультпаузу почати. Руки вгору, руки вниз. Вгору трошки подивись. Руки склали, як вітряк, І покрутимося так. Вище руки підійміть І спокійно опустіть. Будем дружно ми сідати І до праці приступати. VII. Формування вмінь та навичок Повторення правил роботи за комп'ютером 1. Віршик та правила поведінки за комп’ютером. 2. На якій відстані від екрана монітора треба сидіти? Робота за комп'ютером § 12, працюємо за комп’ютером. Релаксація VIII. Закріплення знань Завдання на повторення Розгадайте кросворд. Із букв у позначених клітинках складіть ще одне комп’ютерне слово. Пристрій, подібний до телевізора Цей пристрій названо на честь маленькі тваринки з довгим хвостом Так називають пристрій для зберігання даних у комп’ютері а в Удома цей предмет використовують для зберігання використаних та непотрібних речей, а в комп’ютері для непотрібної інформації Маленькі значки на Робочому столі IX. Домашнє завдання 1. Завдання за підручником: § 12, для кмітливих: № 1, 2. 2. Додаткове завдання Ці літери називають готичними. Знайдіть та обведіть дві однакові літери. | |
| |
Переглядів: 1462 | |
Екскурсія «Безпечний маршрут "Дім — школа"» |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 11 |
Г. Демченко «Калинка». Загадки |
Чорне та Азовське моря. Значення морів |
І. Франко «Лисичка і Журавель». Прислів'я |
Всього коментарів: 0 | |