💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Письмова нумерація чисел першої сотні. Читання та записування чисел у нумераційній таблиці. Таблиця чисел першої сотні

Урок 35

Тема. Письмова нумерація чисел першої сотні. Читання та записування чисел у нумераційній таблиці. Таблиця чисел першої сотні. Визначення числа десятків і числа одиниць у двоцифровому числі

Мета: вправляти учнів у читанні й записуванні чисел; ознайомити з нумераційною таблицею чисел першої сотні; розпочати підготовку до виконання арифметичних дій над круглими десятками.

Обладнання: нумераційна таблиця, предметні малюнки, картки для індивідуальної роботи, схема задачі, м’яч.

Хід уроку

I. Актуалізація знань учнів

1. Перевірка домашнього завдання

1) Учитель з’ясовує, як діти доповнили задачу № 263.

— Яке запитання поставили до задачі?

2) Записати на дошці розв’язання задачі № 262.

2. Робота з картками

Картка 1

• Розв’язати приклади.

9 + 9

4 + 7

14 – 8

15 – 9

8 + 7

11 – 5

0 + 3

9 + 0

8 – 0

• Перший доданок 6, другий доданок 7. Знайти суму.

Картка 2

Розв’язати задачу.

На подвір’ї було 15 курей. Спочатку господарка загнала до пташника 4 курки, а потім — ще 3. Скільки курей залишилось на подвір’ї?Картка 3

• Розв’язати колові приклади.

16 – 8

9 + 2

11 – 4

8 + 9

17 – 8

7 + 9

• Накреслити 1 відрізок довжиною 11 см, а другий — на 5 см менший за перший.

3. Усні обчислення

1) Назвати число, в якому 3 дес. 5 од.; 4 дес. 8 од.; 8 дес. 9 од.; 1 дес. 3 од.; 10 дес.

2) Виконання завдання № 264.

3) Виконання завдання № 265.

4. Гра «Мовчанка»

5. Перевірка роботи за картками

II. Робота над новим матеріалом

1. Виконання завдання № 266

Діти креслять у зошитах нумераційну таблицю.

Записують числа 27, 45, 16, 60, 99, 100.

2. Робота з таблицею першої сотні

Виконання завдання № 267.

Додаткове завдання

• Назвати всі числа, в яких число одиниць дорівнює 5; число одиниць дорівнює 3.

• Назвати попереднє і наступне число до чисел 25, 40, 90.

• Назвати всі числа, в яких кількість десятків дорівнює 2.

3. Первинне закріплення

Виконання завдання № 268 (усно).

II. Розвиток математичних умінь

1. Фізкультхвилинка

ВУХА

Для виконання цієї вправи потрібно сісти на край стільця. За сигналом діти нахиляють голову до плечей, по черзі зліва направо і справа наліво.

Нахили виконуються сильно і різко, так, щоб при кожному нахилі дістати вухом до плеча. Вправа виконується протягом 20 секунд.

У цій вправі розігріваються вуха, а через нервові закінчення у вушних раковинах збуджується і весь організм. Крім того, розробляється рухливість шийних хребців.

2. Виконання завдання № 269 біля дошки з коментуванням

3. Робота над задачею № 270

Учитель на дошці чіпляє схему задачі.

Діти самостійно виконують задачу.

4. Перевірка роботи

5. Задача з логічним навантаженням

Жук відбіг від нірки на 10 м, а потім пробіг у протилежному напрямку 20 м. На якій відстані від нірки опинився жук?

6. Завдання для допитливих

Скільки трикутників у фігурі?

IV. Підсумок уроку

V. Домашнє завдання

С. 54, 55 № 271, 272.

Категорія: Математика | Додав: SYLER (19.11.2013)
Переглядів: 3041 | Рейтинг: 0.0/0
Ліплення. композиція «Будиночок равлика»
В. Гринько «Сім» (лічилка). А. Костецький «Все починається з мами». Прислів&#...
Поводження з незнайомими людьми у під'їзді, на вулиці
Право дитини на здоров'я. Як звертатися за порадою та по допомогу у разі ...
Практична робота: розучування ігор, які сприяють весе­лому настрою
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]