Урок 35 Тема. Письмова нумерація чисел першої сотні. Читання та записування чисел у нумераційній таблиці. Таблиця чисел першої сотні. Визначення числа десятків і числа одиниць у двоцифровому числіМета: вправляти учнів у читанні й записуванні чисел; ознайомити з нумераційною таблицею чисел першої сотні; розпочати підготовку до виконання арифметичних дій над круглими десятками. Обладнання: нумераційна таблиця, предметні малюнки, картки для індивідуальної роботи, схема задачі, м’яч. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 1) Учитель з’ясовує, як діти доповнили задачу № 263. — Яке запитання поставили до задачі? 2) Записати на дошці розв’язання задачі № 262. 2. Робота з картками Картка 1 • Розв’язати приклади. 9 + 9 4 + 7 14 – 8 15 – 9 8 + 7 11 – 5 0 + 3 9 + 0 8 – 0 • Перший доданок 6, другий доданок 7. Знайти суму. Картка 2 Розв’язати задачу. На подвір’ї було 15 курей. Спочатку господарка загнала до пташника 4 курки, а потім — ще 3. Скільки курей залишилось на подвір’ї?Картка 3 • Розв’язати колові приклади. 16 – 8 9 + 2 11 – 4 8 + 9 17 – 8 7 + 9 • Накреслити 1 відрізок довжиною 11 см, а другий — на 5 см менший за перший. 3. Усні обчислення 1) Назвати число, в якому 3 дес. 5 од.; 4 дес. 8 од.; 8 дес. 9 од.; 1 дес. 3 од.; 10 дес. 2) Виконання завдання № 264. 3) Виконання завдання № 265. 4. Гра «Мовчанка» 5. Перевірка роботи за картками II. Робота над новим матеріалом 1. Виконання завдання № 266 Діти креслять у зошитах нумераційну таблицю. Записують числа 27, 45, 16, 60, 99, 100. 2. Робота з таблицею першої сотні Виконання завдання № 267. Додаткове завдання • Назвати всі числа, в яких число одиниць дорівнює 5; число одиниць дорівнює 3. • Назвати попереднє і наступне число до чисел 25, 40, 90. • Назвати всі числа, в яких кількість десятків дорівнює 2. 3. Первинне закріплення Виконання завдання № 268 (усно). II. Розвиток математичних умінь 1. Фізкультхвилинка ВУХА Для виконання цієї вправи потрібно сісти на край стільця. За сигналом діти нахиляють голову до плечей, по черзі зліва направо і справа наліво. Нахили виконуються сильно і різко, так, щоб при кожному нахилі дістати вухом до плеча. Вправа виконується протягом 20 секунд. У цій вправі розігріваються вуха, а через нервові закінчення у вушних раковинах збуджується і весь організм. Крім того, розробляється рухливість шийних хребців. 2. Виконання завдання № 269 біля дошки з коментуванням 3. Робота над задачею № 270 Учитель на дошці чіпляє схему задачі. Діти самостійно виконують задачу. 4. Перевірка роботи 5. Задача з логічним навантаженням Жук відбіг від нірки на 10 м, а потім пробіг у протилежному напрямку 20 м. На якій відстані від нірки опинився жук? 6. Завдання для допитливих Скільки трикутників у фігурі? IV. Підсумок уроку V. Домашнє завдання С. 54, 55 № 271, 272. | |
| |
Переглядів: 3041 | |
Ліплення. композиція «Будиночок равлика» |
В. Гринько «Сім» (лічилка). А. Костецький «Все починається з мами». Прислів... |
Поводження з незнайомими людьми у під'їзді, на вулиці |
Право дитини на здоров'я. Як звертатися за порадою та по допомогу у разі ... |
Практична робота: розучування ігор, які сприяють веселому настрою |
Всього коментарів: 0 | |