💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!
У категорії матеріалів: 174
Показано матеріалів: 101-110
Сторінки: «« 1 2 ... 9 10 11 12 13 ... 17 18 »»


Тема: Наш вернісаж

Цілі: навчальна: ознайомити з інструментом графічного редактора Раіnt; формувати навички рисувати за допомогою графічного редактора; розвивальна: розвивати уяву, увагу, спостережливість; виховна: виховувати естетичний смак.

2 Клас | Інформатика (Сходинки до інформатики) | Переглядів: 1131 | Додав: SYLER

Тема: Інструмент фігури. Написи

Цілі: навчальна: пригадати основні фігури та інструменти графічного редактора, що надають можливість їх зображувати; формувати навички рисувати за допомогою графічного редактора; розвивальна: розвивати логічне і образне мислення; формувати вміння самостійно знаходити інформацію в підручнику; виховна: виховувати естетичний смак.


Тема: Вчимося розфарбовувати

Цілі: навчальна: ознайомити з інструментом Магія; сформувати вміння розфарбовувати рисунки; формувати навички рисування за допомогою графічного редактора; розвивальна: розвивати уяву; виховна: виховувати самостійність, відповідальність, естетичний смак.


Тема: Інструменти графічного редактора

Цілі: навчальна: ознайомити з інструментом графічного редактора Раіnt; формувати навички рисувати за допомогою графічного редактора; розвивальна: розвивати увагу; формувати вміння самостійно знаходити інформацію в підручнику, аналізувати її; виховна: виховувати естетичний смак.


Тема: Об'єкти графічного редактора

Цілі: навчальна: ознайомити з інструментом Штамп; формувати навички рисування за допомогою графічного редактора; розвивальна: розвивати увагу, творчі здібності учнів; формувати вміння самостійно знаходити інформацію в підручнику, аналізувати її; виховна: виховувати естетичний смак.


Тема: Об'єкти

Цілі: навчальна: сформувати поняття об'єкта; формувати навички рисування за допомогою графічного редактора; розвивальна: формувати вміння міркувати за аналогією; розвивати увагу; виховна: виховувати естетичний смак.


Тема: Незвичайний урок (урок рисування)

Цілі: навчальна: ознайомити учнів з новою програмою Тих Раіпі; формувати навички рисування за допомогою графічного редактора; розвивальна: розвивати увагу, образне мислення; виховна: виховувати естетичний смак.


Тема: Алгоритми в нашому житті

Цілі: навчальна: ознайомити з роллю алгоритмів у нашому житті; формувати вміння складати проекти в програмі Скретч (рисування); розвивальна: формувати вміння узагальнювати; розвивати пам'ять, логічне мислення; виховна: виховувати зацікавленість основами алгоритмізації та програмування.


Тема: Алгоритми

Цілі: навчальна: сформувати поняття алгоритму; формувати вміння складати проекти за допомогою програми Скретч (рухати виконавця); розвивальна: активізувати пізнавальну діяльність учнів; розвивати пам'ять, логічне та образне мислення; виховна: виховувати зацікавленість основами алгоритмізації та програмування.


Тема: Система команд виконавця

Цілі: навчальна: ознайомити з поняттям система команд виконавця; формувати вміння складати проекти за допомогою програми Скретч (зміна розміру виконавця); розвивальна: сприяти формуванню алгоритмічного мислення; розвивати пам'ять, логічне та образне мислення; формувати вміння виділяти головне в матеріалі; виховна: виховувати цілеспрямованість, почуття відповідальності, зацікавленість основами алгоритмізації та програмування.