💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Алгоритми в нашому житті

Тема: Алгоритми в нашому житті

Цілі: навчальна: ознайомити з роллю алгоритмів у нашому житті; формувати вміння складати проекти в програмі Скретч (рисування); розвивальна: формувати вміння узагальнювати; розвивати пам'ять, логічне мислення; виховна: виховувати зацікавленість основами алгоритмізації та програмування.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Програмне забезпечення: комп'ютерна програма 5сгаісЬ; презентація «Команди і виконавці».

Вимоги до учнів: знати поняття команди і виконавця.

Хід Уроку

I. Організаційний етап

II. Актуалізація опорних знань

Напишіть букву, виконавши алгоритм.

III. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Уявіть собі, що у вас вдома є робот, який допомагає вам у хатній роботі. Складіть для робота алгоритм приготування вашої улюбленої страви.

— Отже, на сьогоднішньому уроці ми дізнаємося, як ми використовуємо алгоритми в нашому житті. Тема нашого уроку — «Алгоритми в нашому житті».

IV. Вивчення нового матеріалу

Гра «Хто більше»

Учитель пропонує учням пригадати, які дії виконують вони, їх рідні чи навіть домашні тварини щодня. Озвучити ці дії і описати алгоритм їх виконання.

V. Застосування набутих знань

Робота за підручником

§ 21, запитання і завдання: № 1-3.

Додаткові завдання

 1. Складіть правильний порядок слідування дій в алгоритмі.

Чищення взуття

♦ Покласти взуття.

♦ Вийти на сходи.

♦ Натерти взуття щіткою до блиску.

♦ Протерти ганчіркою взуття від бруду.

♦ Принести все в квартиру.

♦ Прибрати щітку і крем на місце.

♦ Взяти щітку для взуття і крем.

♦ Намазати кремом взуття.

2.Відновіть маршрут гномика, який рухається до будиночка, якщо він іде тільки рівними трикутниками.

АV 4АА7> V І> /7

АX? <7 VЄ' >ААЯ

аР А\ V V

4йА1і \4ААV<7 \

АV<4 /> \\о<417 А

VАА^7 V4 \Р

747 Р7 т/ /7 РVV<7 V

АЛV4<7<7 А

йаV>V

йАА</ Р7 А<1 74А

4 VА йААV<1 Р

А \7 47<7 4V Р7

А, 4ч4АйVй<7

А АЙР7 Р7 АА! АА

VI. Фізкультхвилинка

 Хто здоровим хоче буть, Про зарядку не забудь!

 Руки вгору, руки вниз На сусіда подивись,

 Руки вгору, руки в боки І зроби чотири кроки.

 Дерева високі-високі,

 Травичка низенька-низенька,

 Вітер дерева колише, гойдає, то вниз пригинає. Птахи з дерев летять, відлітають,

 А учні тихенько на місця сідають.

VII. Формування вмінь та навичок

Повторення правил роботи за комп'ютером

1. Віршик та правила поведінки за комп’ютером.

2. На якій відстані від екрана монітора треба сидіти?

Робота за комп'ютером

§ 21, працюємо за комп’ютером.

Релаксація VIII. Підбиття підсумківуроку

IX. Домашнє завдання

1. Завдання за підручником: § 21, запитання і завдання: 4, 5.

2. Додаткове завдання

Складіть алгоритм «Визначення кореня слова».

Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (06.01.2014)
Переглядів: 3681 | Рейтинг: 0.0/0
Аплікація з вирізаних форм за допомогою шаблону. Копіювання зображень за допо...
С. Жупанин «Грайте, грайте голосніше...». В. Гринько, А. Камінчук, Д. Чередни...
Колірний і тональний контраст як засіб виділення об’єкта зображення. Малюнок ...
Запитання до природи. Звідки береться олія?
Корисні звички у спілкуванні з однолітками, дорослими людьми, членами своєї р...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]