Тема: Наш вернісажЦілі: навчальна: ознайомити з інструментом графічного редактора Раіnt; формувати навички рисувати за допомогою графічного редактора; розвивальна: розвивати уяву, увагу, спостережливість; виховна: виховувати естетичний смак. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок. Програмне забезпечення: графічний редактор Тих Раіпі; презентація «Інструменти графічного редактора». Вимоги до учнів: знати, що таке інструменти Пензлі та Гумки; вміти працювати з панеллю інструментів графічного редактора. Хід Уроку I. Організаційний етап II. Актуалізація опорних знань Розгадайте ребус — Яке слово дістали? Пригадайте, що ви знаєте про цей предмет. III. Мотивація навчальної діяльності Розгадайте ребус Учитель. Ми закінчуємо вивчення графічного редактора Тих Раіи. Ви багато чого встигли зробити за ці уроки. Сьогодні на уроці ми зробимо невеличку виставку ваших робіт. Тема уроку — «Наш вернісаж». Відповідь на запитання, що таке вернісаж, ми знайдемо на уроці. IV. Вивчення нового матеріалу Розповідь учителя Алгоритм друкування рисунка 1. Увімкнути принтер. 2. Вибрати кнопку Друк на панелі інструментів. 3. З’явиться вікно. 4. Вибрати кнопку Так, роздру-кувати!. Як підготувати віртуальну виставку 1. Вибрати кнопку Відкрити на панелі інструментів. 2. Вибрати кнопку Слайди. Ви побачите всі рисунки, які ми створили під час вивчення теми. 3. Виділити рисунки, які ви хотіли б показати на виставці. 4. Тепер із задоволенням можна переглядати рисунки. Словничок Вернісаж — урочисте відкриття художньої виставки. V. Застосування набутих знань Завдання за підручником § 28, для кмітливих: № 1, 3. Додаткове завдання За допомогою яких інструментів було створено рисунок? Перелічіть інструменти і вкажіть, яку частину рисунку яким інструментом було нарисовано. Напечатать вашу кар і инку? Да, распечатать! Нет, хочу обратно! VI. Фізкультхвилинка Один — піднести руки вгору, Два — нахилитися додолу. Не згинайте, діти, ноги І торкайтеся підлоги. Три, чотири — прямо стати Будемо відпочивати. VII. Формування вмінь і навичок Повторення правил роботи за комп'ютером 1. Віршик та правила поведінки за комп’ютером. 2. На якій відстані від екрана монітора треба сидіти? Робота за комп'ютером § 28, працюємо за комп’ютером. Релаксація VIII. Підбиття підсумківуроку Фронтальне опитування 1. Чи сподобалася вам виставка? 2. Чиї рисунки ви виділили б як найкращі? 3. Які рисунки ви хотіли б виправити? 4. За допомогою якого пристрою можна надрукувати рисунки? 5. Запропонуйте теми рисунків на виставки в майбутньому. IX. Домашнє завдання 1. Завдання за підручником: § 28, запитання і завдання, завдання для кмітливих: № 1. 2. Додаткове завдання Придумайте листівку, яку можна подарувати Елзіку на День народження. Нарисуйте схему листівки. | |
| |
Переглядів: 1132 | |
Незвичайний стадіон |
Т. Коломієць «На роботу». О. Буцень «Помічниці». Б. Вовк «З кого песик прикла... |
В. Чухліб «Повінь». Прислів'я. |
Д. Павличко «Школа». В. Фетисов «Хто чого вчиться» |
Хто ти. Які вони, який ти. твій зовнішній вигляд |
Всього коментарів: 0 | |