Тема: Об'єктиЦілі: навчальна: сформувати поняття об'єкта; формувати навички рисування за допомогою графічного редактора; розвивальна: формувати вміння міркувати за аналогією; розвивати увагу; виховна: виховувати естетичний смак. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок. Програмне забезпечення: графічний редактор Тих Раіпі; презентація «Об'єкти». Вимоги до учнів: знати, що таке об'єкт; уміти працювати з панеллю інструментів графічного редактора. Хід Уроку І. Організаційний етап II. Актуалізація опорних знань 1. Опишіть алгоритм запуску програми Тих Раіпі. 2. Опишіть алгоритм завершення роботи з програмою Тих Раіпі. III. Мотивація навчальної діяльності Розгадайте ребус Учитель. Слово, яке зашифроване в ребусі, і є темою нашого сьогоднішнього уроку. IV. Вивчення нового матеріалу Розповідь учителя — На запитання «Як це робиться?» можна відповісти за допомогою покрокового плану дії. Такий план, як ви пам’ятаєте, називають алгоритмом. — Діючи за алгоритмом, можна показати, як правильно з’їсти банан, закип’ятити воду в чайнику, наловити риби, зібрати яблука в саду... — А тепер уявіть, що людина, інопланетянин або робот, яким ви це пояснювали, ніколи не бачили чайника, банана, риби або яблуні... Чи зможуть вони зрозуміти й виконати алгоритм, якщо не знають, що таке чайник, банан, риба або яблуня? — Отже, потрібно вміти відповідати не тільки на запитання «Як це робиться?», але й на запитання «Що це таке? Хто це такий?». Щоб відповісти на ці запитання, потрібно повідомити про об’єкт найважливіше. Насамперед, розповісти, із чого об’єкт складається, що з ним можна робити (що має істота, що вона може робити), описати його властивості. — Наприклад, олівець. Він складається з оболонки, грифеля, можливо, гумки. Олівцем можна малювати, його можна тримати і в руці, точити тощо. Велосипед складається з коліс, керма, педалей, сідла. На ньому можна їздити, його можна ремонтувати. — А тепер, навпаки, спробуй визначити предмет за його описом. Складається з корпуса, слухавки, диска; можна знімати слухавку, набирати номер... {телефон). У неї є пелюстки, стебло, корінь, листя; можна саджати, поливати, нюхати, зрізати... {квітка). — Складові об’єкта або дії зручно записувати в таблицю. Розглянемо чайник. Чайник Складові Дії НосикНаливати воду РучкаКип’ятити КришкаМити ДноСтавити на плиту — У стовпчику Складові ми запишемо відповідь на запитання Із чого складається?», а в стовпчику Дії — відповідь на запитання Що з ним можна робити?». Об’єкт — це предмети, живі істоти, явища природи. V. Застосування набутих знань Робота за підручником § 23, запитання і завдання: № 4. Додаткові завдання 1. Нарисуйте рисунок за точками. 2. Розв’яжіть японський кросворд. Який об’єкт ви отримали? Опишіть властивості об’єкта. VI. Фізкультхвилинка Один — піднести руки вгору, Два — нахилитися додолу. Не згинайте, діти, ноги І торкайтеся підлоги. Три, чотири — прямо стати. Будемо відпочивати. VII. Формування вмінь та навичок Повторення правил роботи за комп'ютером 1. Віршик та правила поведінки за комп’ютером. 2. На якій відстані від екрана монітора треба сидіти? Робота за комп'ютером § 23, працюємо за комп’ютером. Релаксація VIII. Підбиття підсумківуроку Фронтальне опитування 1. Що вам сподобалося на сьогоднішньому уроці? 2. Що нового ви дізналися? 3. Що таке об’єкт? Наведіть приклади об’єктів. 4. Наведіть приклади об’єктів разом з їх властивостями. 5. Назвіть приклади об’єктів, які можуть змінювати свої властивості. IX. Домашнє завдання 1. Завдання за підручником: § 23, для кмітливих: № 3. 2. Додаткове завдання Підрахуйте, скільки об’єктів сховалося в хатинці. | |
| |
Переглядів: 1560 | |
Українська народна казка «Лисичка та журавель» |
Силуетно-площинне зображення дерев і птахів. Практична робота «Як живеться ва... |
Казка «Сильніше за силу». Прислів'я. Підсумок з теми |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 11 |
В. Артамонова «їжачок-реп'яшок» |
Всього коментарів: 0 | |