Тема: Інструменти графічного редактораЦілі: навчальна: ознайомити з інструментом графічного редактора Раіnt; формувати навички рисувати за допомогою графічного редактора; розвивальна: розвивати увагу; формувати вміння самостійно знаходити інформацію в підручнику, аналізувати її; виховна: виховувати естетичний смак. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок. Програмне забезпечення: графічний редактор Тих Раіпі; презентація «Інструменти графічного редактора». Вимоги до учнів: знати, що таке інструменти Пензлі та Гумки; вміти працювати з панеллю інструментів графічного редактора. Хід Уроку I. Організаційний етап II. Актуалізація опорних знань Фронтальне опитування 1. Що означає назва програми Тих Раіпі? 2. Які дії треба виконати, щоб відкрити програму Тих Раіпі! 3. Як створити рисунок за допомогою штампа? 4. Як зберегти рисунок? 5. Як можна змінити колір рисунка? III. Мотивація навчальної діяльності Учитель. Сьогодні ми продовжимо ознайомлення з панеллю інструментів графічного редактора Тих Раіпі. Ви навчились користуватися інструментами Пензлі і Гумка. Тема сьогоднішнього уроку — «Інструменти графічного редактора». IV.Вивчення нового матеріалу Робота за підручником Учитель. Відкрийте § 24 підручника і знайдіть відповідь на запитання: «Як переглянути рисунки, які ми створили на минулих уроках?» Учитель. Чи подобається вам рисувати на комп’ютері? Ваш головний помічник у цій справі — миша. І звичайно, не обійтись без інструментів Пензлі і Гумка. Ось так ці інструменти виглядають у програмі Тих Раіпі. Кисти Ластики Пензлі Гумки V. Засвоєння набутих знань Робота за підручником § 25, запитання і завдання: № 1-3. Додаткові завдання 1. Домалюйте та розфарбуйте рисунок. Якими інструментами користувався художник для створення цього рисунка? 2.Напишіть алгоритм побудови фігури. Використовуйте для побудови трикутник, позначений на рисунку цифрою 1, і можливості графічного редактора. VI. Фізкультхвилинка А ми зовсім не втомились! Вправо, вліво подивились. Встали. Спину розігнули. Руки вгору підтягнули. Опустили їх на боки Та надули свої щоки. Видихнули та присіли, Підстрибнули і на місце сіли. VII. Формування вмінь та навичок Повторення правил роботи за комп'ютером 1. Віршик та правила поведінки за комп’ютером. 2. На якій відстані від екрана монітора треба сидіти? Робота за комп'ютером § 25, працюємо за комп’ютером. Релаксація VIII. Підбиття підсумківуроку Фронтальне опитування 1. Чи сподобалося вам на сьогоднішньому уроці? 2. Про які ще інструменти графічного редактора ви дізнались? 3. Для чого використовують Пензлі? 4. Для чого призначені Гумки? 5. Які ще інструменти графічного редактора Тих Раіпі ви пам’ятаєте? IX. Домашнє завдання 1. Завдання за підручником: § 25, запитання і завдання № 4, 5. 2. Додаткове завдання Допишіть пристрої, які: ■ приймають інформацію; ■ обробляють інформацію; ■ зберігають інформацію; ■ передають інформацію. Розгляньте рисунки. Домалюйте, що вкрала ворона. | |
| |
Переглядів: 1652 | |
Гірські породи, їх значення для людини. Практична робота. Ознайомлення з коле... |
Запитання до природи. Звідки береться олія? |
В. Каменчук «Як Лиска голосок собі кувала». Л.Костенко «Бузиновий цар» |
Властивості паперу. робота з папером |
Світ за вікном. Побудова і записування речень, що передають, описують вид із ... |
Всього коментарів: 0 | |