Тема: Вчимося розфарбовуватиЦілі: навчальна: ознайомити з інструментом Магія; сформувати вміння розфарбовувати рисунки; формувати навички рисування за допомогою графічного редактора; розвивальна: розвивати уяву; виховна: виховувати самостійність, відповідальність, естетичний смак. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок. Програмне забезпечення: графічний редактор Тих Раіпі; презентація «Вчимося розфарбовувати». Вимоги до учнів: знати, що таке інструмент Магія; вміти працювати з панеллю інструментів графічного редактора. Хід Уроку І. Організаційний етап II. Актуалізація опорних знань Підрахуйте, скільки геометричних фігур зображено на рисунку. ♦ Квадратів_____________________________ ♦ Трикутників___________________________ ♦ Кіл___________________________________ III. Мотивація навчальної діяльності Розфарбуйте малюнок Учитель. Чи всі рисунки можна залити фарбою? На це запитання ми знайдемо відповідь на сьогоднішньому уроці. Тема нашого уроку — «Вчимося розфарбовувати». IV. Вивчення нового матеріалу Розповідь учителя Щоб розфарбувати рисунок, треба виконати такий алгоритм: 1. Вибрати інструмент Магія. 2. Серед кнопок знайти інструмент Заливка. Натиснути на неї лівою кнопкою миші. 3. Вибрати колір, яким треба зафарбувати область. Сй^»#ППЖІППЖІШДПІпГЇ 4. Встановити чарівну паличку в середину області, яку треба зафарбувати, і натиснути ліву кнопку миші. Заливка — дуже неслухняний інструмент. Інколи фарба заливає весь рисунок замість потрібної частини. Це трапляється, коли на частині рисунка, яку ви розфарбовуєте, є розірвані лінії (дірочки у контурі) або ви промахнулися і не влучили у потрібну частину рисунка. V. Застосування набутих знань Робота за підручником § 26, запитання і завдання: № 1, 2. Додаткові завдання 1. Чи всі наведені рисунки можна залити фарбою? 2. Вінні-Пуху подарували 4 повітряні кульки. Використовуючи 4 кольори (зелений, жовтий, червоний, синій), розфарбуйте їх так, щоб велика кулька була між синьою і жовтою, а жовта — поруч із червоною. 3. Допоможіть художнику знайти шлях до олівців у лабіринті. Ч VI. Фізкультхвилинка Хто здоровим хоче буть, Про зарядку не забудь! Руки вгору, руки вниз, На сусіда подивись, Руки вгору, руки в боки І зроби чотири кроки. Дерева високі-високі, Травичка низенька-низенька, Вітер дерева колише, гойдає, то вниз пригинає. Птахи з дерев летять, відлітають, А учні тихенько на місця сідають. VII. Формування вмінь та навичок Повторення правил роботи за комп'ютером 1. Віршик та правила поведінки за комп’ютером. 2. На якій відстані від екрана монітора треба сидіти? Робота за комп'ютером § 26, працюємо за комп’ютером. Релаксація VIII. Підбиття підсумківуроку Фронтальне опитування 1. Які інструменти графічного редактора Тих Раіпі ви знаєте? 2. Що таке палітра? 3. Який інструмент використовують для розфарбовування рисунків? 4. Чи будь-яку фігуру можна залити фарбою? 5. Чому фарба може зафарбувати весь рисунок? 6. Як виправити цю помилку? IX. Домашнє завдання 1. Завдання за підручником: § 26, для кмітливих: № 2. 2. Додаткове завдання | |
| |
Переглядів: 1720 | |
Як тварини готуються до зими |
Т. Коломієць «Диваки», «Лічилка-небувалиця» Г. Бойко «Скоромовка-небувалиця».... |
Значення гарного й веселого настрою для збереження здоров'я |
«Які чудові нам земля дає плоди...». Складання текстів-описів за малюнком і п... |
Висівання насіння квітів у відкритий ґрунт |
Всього коментарів: 0 | |