Тема: Інструмент фігури. НаписиЦілі: навчальна: пригадати основні фігури та інструменти графічного редактора, що надають можливість їх зображувати; формувати навички рисувати за допомогою графічного редактора; розвивальна: розвивати логічне і образне мислення; формувати вміння самостійно знаходити інформацію в підручнику; виховна: виховувати естетичний смак. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок. Програмне забезпечення: графічний редактор Тих Раіпі; презентація «Інструмент Фігури. Написи». Вимоги до учнів: знати, що таке інструменти Фігури та Букви; вміти працювати з панеллю інструментів графічного редактора. Хід Уроку I. Організаційний етап II. Актуалізація опорних знань Фронтальне опитування 1. Як завантажити програму Тих Раіпі? 2. Як змінити колір фігури? 3. Як установити колір фону? 4. Що таке палітра? 5. Як вибрати колір для фігури? Закресліть зайву фігуру. Одна з цих п’яти фігур відрізняється від решти. Закресліть її і обґрунтуйте, чому так вважаєте. III. Мотивація навчальної діяльності — Які ще фігури ви знаєте? — А чи знаєте ви, що за допомогою фігур можна рисувати досить гарні рисунки? Давайте поглянемо, за допомогою яких фігур нарисовані ці рисунки. На сьогоднішньому уроці ми вдосконалюватимемо свої знання про світ фігур та додаватимемо написи до рисунків. Отже, Тема сьогоднішнього уроку — «Інструмент Фігури. Написи». На уроці ми навчимося створювати рисунки із використанням фігур і ознайомимося з новою грою «Танграм». IV. Вивчення нового матеріалу Самостійне опрацювання підручника Учитель. Відкрийте підручник § 27 і знайдіть відповідь на запитання: «Для чого використовують кнопку Фігури? Для чого використовують кнопку Букви?» V. Застосування набутих знань Робота за підручником § 27, запитання і завдання: № 1. Додаткові завдання 1. Сполучіть стрілками інструменти графічного редактора та фігури, нарисовані з їх допомогою. ПагияІ Краска Штамп МсзаисаРазпьмниє Линии Формьі КирпичиКирпичи Текст ціцфафиИііиіьтфиу Откат Возврат Ластик Новая Сдви цветгКонфетти ТемнееИсга^н^ Печать Вьійти Капав-ьеГ раницц та Тих Раіпі Інструменти Форми Формйі ЛормЛ КвадратКвадрат КвадратКвадрат КвадратКвадрат ^■чгаиг \яагтт Круг Круг Зллипс Зллипс іьнвТрегольн» Кисти Магия Магия Г ~Ж. €^ зіеаз^»еВРч«д 2.Нанесіть на квадрат лінії розрізу так, щоб дістати подані праворуч фігури. За потреби виміряйте сторони фігур. VI. Фізкультхвилинка Хто ж там, хто вже так стомився? І наліво нахилився. Треба дружно всім нам встати, Фізкультпаузу почати. Руки вгору, руки вниз. Вгору трошки подивись. Руки склали, як вітряк, І покрутимося так. Вище руки підійміть І спокійно опустіть. Будем дружно ми сідати І до праці приступати. VII. Формування вмінь та навичок Повторення правил роботи за комп'ютером 1. Віршик та правила поведінки за комп’ютером. 2. На якій відстані від екрана монітора треба сидіти? Робота за комп'ютером § 27, працюємо за комп’ютером. Релаксація VIII. Закріплення нових знань. Підбиття підсумківуроку Гра «Танграм» Учитель. Танграм — це відома у всьому світі китайська гра про складання фігур із частин розрізаного квадрата. У цю гру граються здавна і діти, і дорослі. Я розповім, як у неї грати. Приготуймо лінійку, олівець, ножиці та великий аркуш цупкого паперу. Далі вирізаємо паперовий квадрат розміром 10 х 10 см. Потім розрізаємо його на частини, як це показано на рисунку. З отриманих частин складемо звірят. IX. Домашнє завдання 1. Завдання за підручником: § 27, запитання і завдання: № 2. 2. Додаткове завдання Створіть власний набір для гри «Танграм» і складіть які-небудь інші об’єкти. | |
| |
Переглядів: 1840 | |
Запитання до природи. Як економно використовувати воду вдома? |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 16 |
Казка «Сильніше за силу». Прислів'я. Підсумок з теми |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 11 |
Розкроювання тканини. Виготовлення серветки з бахромою |
Всього коментарів: 0 | |