💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!
У категорії матеріалів: 174
Показано матеріалів: 11-20
Сторінки: «« 1 2 3 4 ... 17 18 »»


Тема: У царстві звуків та літер

Мета: Повторити знання про голосні та приголосні звуки. Розвивати фонетичний слух, спостережливість, логічне мислення. Виховувати інтерес до мови.

2 Клас | Інформатика (Сходинки до інформатики) | Переглядів: 1647 | Додав: SYLER

Тема: Дорога від дому до школи

Мета: Повторити правила дорожнього руху, дорожні знаки. Розвивати спостережливість, логічне мислення. Виховувати бережливе ставлення до свого життя та життя інших.


Тема: Листівка для Елзіка

Мета: Узагальнити вивчений матеріал. Розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення. Виховувати естетичний смак.


Тема: Знову про клавіатуру

Мета: Розширити знання учнів про клавіатуру. Познайомити з новими клавішами. Розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення. Виховувати інтерес до предмета.


Тема: Продовжуємо вивчати клавіатуру

Мета: Продовжити знайомство з клавіатурою. Познайомити з клавішами Епіег та Е§с. Розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення. Виховувати інтерес до інформатики.


Тема: Ми вивчаємо клавіатуру

Мета: Продовжити знайомство з клавіатурою. Познайомити з клавішами «Пропуск», Shift, Сарs Lоск. Розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення. Виховувати інтерес до предмета.


Тема: Знайомтеся - клавіатура

Мета: Познайомити з клавіатурою, її призначенням. Вчити користуватися клавіатурою. Розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення. Виховувати інтерес до інформатики.


Тема: Наш вернісаж

Мета: Узагальнити вивчений матеріал. Познайомити з командою «Друк». Розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення. Виховувати інтерес до предмета.


Тема: Розповідь Мудрунчика або інформаційні процеси

Мета: Дати уявлення про інформаційні процеси. Вчити використовувати інструмент «Заливка». Розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення. Виховувати естетичний смак.


Урок 17

Тема: Що можна робити з інформацією

Мета: Дати уявлення про можливі дії з інформацією. Учити малювати ламані лінії, очищувати малюнок у програмі Раіпі. Розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення. Виховувати інтерес до інформатики.