Тема: У царстві звуків та літерМета: Повторити знання про голосні та приголосні звуки. Розвивати фонетичний слух, спостережливість, логічне мислення. Виховувати інтерес до мови. Обладнання: комп’ютерна програма «Сходинки до інформатики», підручники, зошити з друкованою основою. Зміст уроку I. Організація класу II. Актуалізація опорних знань 1. Утвори нові слова, використовуючи лише букви слова КЛАВІАТУРА. Назвіть слова, де голосних більше, ніж приголосних? Чим відрізняються ці звуки? 2. Гра «З якого звука?» Учитель називає слова. Якщо слово починається з голосного звука, діти плескають у долоні, якщо з приголосного - ні. 3. Прочитайте слова. Які звуки позначають букви першого стовпчика, а які - другого? МНТР010 МІНПА СКНРАЕ ПРЦСР ОЕО ІІІ. Робота за комп’ютером 1. Інструктаж учителя Незвичайний поїзд, з яким ви працюватимете сьогодні, везе слова. Вам потрібно буде правильно полічити кількість голосних та приголосних звуків у слові. Якщо ви це зробите вірно, вагончик приєднається до поїзда. 2. Бесіда з правил безпечної поведінки 3. Робота в групах I група працює за комп’ютерами. II група виконує завдання в зошиті (урок 26 завдання 5). IV. Фізкультхвилинка V. Узагальнення вивченого матеріалу Робота в парах. Знайти серед літер слова (підказка: в усіх словах по 2 голосних звуки). УФЛІСОКОИЛО АЬПТ АТТІК АЮМТТТУ ЛВ 01ДЗШОІАП АРТ АЛШСГУМК А Ш VI. Підсумок уроку Знайдіть «зайве»: А; О; У; К; И Т; С; І; Л; X | |
| |
Переглядів: 1693 | |
Смішинки-веселинки. М. Хоросницька «Матусин заповіт», «Дві душі», «Обіцянка» |
Урок малювання |
Запитання до природи. Чим снідає їжачок? |
Об’ємні вироби з природного матеріалу. Виготовлення із природних форм фігурок... |
Твої руки. Чутливість шкіри |
Всього коментарів: 0 | |