Урок 17 Тема: Що можна робити з інформацієюМета: Дати уявлення про можливі дії з інформацією. Учити малювати ламані лінії, очищувати малюнок у програмі Раіпі. Розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення. Виховувати інтерес до інформатики. Обладнання: малюнки, комп’ютерна програма «Сходинки до інформатики», підручники, зошити з друкованою основою. Зміст уроку І. Організація класу. II, Повторення вивченого матеріалу 1. Фронтальне опитування Де з’явилися шахи? Які шахові фігури ви запам’ятали? Як ходить кінь? 2. Розшифруйте слово (підручник с.35) 3. Гра «Відгадай число» Учитель задумує якесь число (у межах 20). Діти повинні відгадати його. Для цього вони можуть задавати питання, але так, щоб відповісти на них можна було «Так» або «Ні». Наприклад: Це число більше 10? Це число 7? ІІІ. Вивчення нового матеріалу 1.Розповідь учителя з одночасним заповненням таблиці Людина: отримує інформацію (слух, дотик, зір, смак) обробляє інформацію (міркування) передає інформацію (розповідь, малюнок) зберігає інформацію (записи, диски, книги, пам’ять) Ми з вами вже знаємо, як можна отримати інформацію. Але діяльність людини пов’язана не лише з отриманням інформації. Давайте загадаємо, що ви робили, коли відгадували число або слово. Ви отримали інформацію за допомогою зору або слуху. А потім обмірковували її. Можна сказати, що ви обробляли інформацію. Це може робити не лише людина, а й комп’ютер. Що було далі, коли ви здогадалися про вірну відповідь? Ви повідомили відповідь усім. Тобто передали інформацію іншим. А могли б зберегти її, запам’ятавши або записавши її. Передавати інформацію можна не лише словами або звуками, а й за допомогою малюнків, жестів, різних предметів. Передавати інформацію можуть не лише люди. Наприклад, бджоли рухами тіла передають інформацію про те, де багато квітів. А в Індії росте дивна рослина - «сором’язлива мімоза». Вона незвичайна тим, що згортає листя, щойно перші краплі дощу падають на рослину. Але найцікавіше те, що як тільки одна рослина згорнула листочки, сигнал про початок дощу передається до інших рослин, й усі чагарники мімози згортають листя. Давайте ще раз згадаємо, що можна робити з інформацією (за таблицею). 2. Гра «Передай інформацію» Учитель говорить учневі пошепки якесь слово, а той намагається за допомогою жестів передати інформацію іншим учням. 3. Робота в зошитах (урок 17 завдання 1) IV. Фізкультхвилинка V. Робота за комп’ютером 1. Актуалізація опорних знань а) Гра «Так чи ні» (за картками з інструментами графічного редактора Раіпі та правилами безпечної поведінки) б) Гра «За допомогою чого виконали малюнок?» Учитель показує малюнок. Діти повинні сказати, які інструменти графічного редактора використовувалися при створенні малюнка. (На одному з малюнків використати «багатокутник»), 2. Інструктаж учите ля Сьогодні ми з вами будемо вчитися використовувати ще один інструмент - «багатокутник». Виглядає він ось так (показ картки). Після того, як ви оберете його, на полі для малювання проведіть одну лінію, а далі лише ставте точки. Ці точки з’єднуються між собою. В останній точці потрібно клацнути двічі. Ми познайомимося ще з однією можливістю графічного редактора Раіпі - очищення аркуша. Для цього треба підвести вказівник до слова «Малюнок» у верхньому лівому кутку екрана. Клацніть по ньому - з’явиться список команд. Знайдіть команду «Очистити малюнок» і клацніть по ній - ваш аркуш знову стане чистим. Можна малювати заново. 3.Робота в групах I група працює за комп’ютерами. II група виконує завдання в зошитах (урок 17 завдання 4). VI. Підсумок уроку Гра «Продовж речення» Я ... інформацію, коли розв’язую задачу. Я ... інформацію, коли слухаю вчителя. Я ... інформацію, коли записую в зошит. | |
| |
Переглядів: 2099 | |
Урок малювання |
Мовні цікавинки. Народні прислів'я і загадки. Д. Білоус «Загадка» |
Людина — частина живої природи |
Хай буде сад. Складання і записування підписів під серією малюнків, що можут... |
Ґрунт. Значення ґрунту. Як люди дбають про ґрунт |
Всього коментарів: 0 | |