Тема: Знову про клавіатуруМета: Розширити знання учнів про клавіатуру. Познайомити з новими клавішами. Розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення. Виховувати інтерес до предмета. Обладнання: малюнки, комп’ютерна програма «Сходинки до інформатики», підручники, зошити з друкованою основою. Зміст уроку I. Організація класу. II. Повторення вивченого матеріалу 1. Фронтальне опитування Нагадайте правила безпечної поведінки в комп’ютерному кабінеті. Чому не можна брати шнури, розетки руками? Що таке клавіатура? Яке її призначення? Нагадайте вивчені нами клавіші та їх призначення. 2. Робота в парах Діти отримують картки. їм потрібно з’єднати клавішу з її призначенням. Зразок картки: вмикає та вимикає режим§1іій ... + літера = велика літера Сарз Ьоск проміжок між словами ІІІ. Вивчення нового матеріалу 1.Актуалізація опорних знань Учень отримує текст і повинен його набрати. Інші учні перевіряють правильність набору. Годі, діточки, вам спати! Що за позначка з’являлася там, де мала з’явитися нова буква? Ця невеличка вертикальна рисочка називається курсор. Він вказує на те місце, де з’явиться буква, якщо натиснете клавішу. Пересувати курсор можна за допомогою стрілочок на клавіатурі. 2.Розповідь учителя Ви вже знаєте, що таке клавіатура і навіщо вона потрібна. Сьогодні ми з вами познайомимося ще з двома клавішами. Вони потрібні для того, щоб видалити зайвий символ. Так як гумки немає в нашому розпорядженні, то є клавіші Васккрасе та Пеіеіе. Перша клавіша видаляє ліворуч від курсора, а друга - праворуч. IV. Фізкультхвилинка V. Робота за комп’ютером 1. Інструктаж учителя Сьогодні ви знову допомагатимете ловити рибку. Але рибка тепер буде не одна. їх буде декілька. Склавши букви на рибках, ви отримаєте слово. 2. Робота в групах I група працює за комп’ютером. II група виконує завдання в підручнику (с. 49). VI. Розвиток логічногомислення 1. Перевірка самостійної роботи (див. попереднє завдання). 2. Завдання в зошиті (урок 23 завдання 2). VII. Підсумок уроку | |
| |
Переглядів: 2322 | |
Чеська народна казка «Собака, коти та миші». Творчий переказ за кадром фільму |
Колір як засіб створення образу. Практична робота «В гостях у казкового персо... |
Право дитини на здоров'я. Як звертатися за порадою та по допомогу у разі ... |
Обладнання для роботи з глиною і пластиліном. Прийоми ліплення |
Узгодженість декоративної прикраси із силуетною формою. Практична робота «Каз... |
Всього коментарів: 0 | |