💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Продовжуємо вивчати клавіатуру

Тема: Продовжуємо вивчати клавіатуру

Мета: Продовжити знайомство з клавіатурою. Познайомити з клавішами Епіег та Е§с. Розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення. Виховувати інтерес до інформатики.

Обладнання:  малюнки, комп’ютерна програма «Сходинки до інформатики», підручники, зошити з друкованою основою.

Зміст уроку

I. Організація класу.

II. Повторення вивченого матеріалу

1.Ера «Назви відо ме»

Серед карток з клавішами на дошці обрати ті, які вже знаємо, та пояснити їх призначення.

81іійЕпіег Сарз ЬоскЕзс

БеїеіеВаскзрасе

2.Прочитай речення раГновенасні всілі!

Які клавіші потрібно використати для введення цього речення?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

1.Ро зпо відь учителя

Подивіться на клавіші, які залишилися на дошці. Вони нам ще незнайомі. Але сьогодні ми познайомимося з призначенням деяких із них. Клавіша Епіег слугує для підтвердження команд. Якщо треба відповісти «Так» на запитання комп’ютера, натискають цю клавішу. Знайдіть цю клавішу на таблиці.

Наступна клавіша має протилежне значення. Це клавіша Е§с. Вона припиняє виконання команди. Цією ж клавішею можна закрити відкриті меню.

2.Гра «Істинне чи хибне»

(За клавішами та правилами безпечної поведінки в кабінеті)

IV. Фізкультхвилинка

V. Робота за комп’ютером

1. Інструктаж учителя

Котик продовжує ловити рибку. Але рибка стала дуже спритна. Її треба спіймати на гачок доти, доки вона не пропливла повз нього.

2. Робота в групах

I група працює за комп’ютерами.

II група виконує завдання в зошитах (урок 22 завдання 1).

VI. Розвиток логічного мислення

1. Розминка

Людина, яка щось охороняє? (Сторож)

Маленька, красива частинка снігу. (Сніжинка)

У сім’ї двоє дітей. Сашко - брат Же ні, але Женя Сашкові не брат. Як таке може бути? (Женя - сестра Сашка)

У жука три пари ніг. Скільки ніг у жука? (6)

У сім’ї четверо дітей. Сестер стільки ж, скільки й братів. Скільки в родині сестер? (2)

2. Завдання в підручнику (с. 47)

3. Завдання в зошитах (урок 22 завдання 3)

VII. Підсумок уроку

Назвати клавіші та їх призначення.

Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (06.01.2014)
Переглядів: 1470 | Рейтинг: 0.0/0
Чеська народна казка «Собака, коти та миші». Творчий переказ за кадром фільму
Способи згинання паперу
Оздоблення серветки ручним швом «уперед голку»
Місця підвищеної небезпеки у школі
Уроки чемності
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]