Тема: Розповідь Мудрунчика або інформаційні процесиМета: Дати уявлення про інформаційні процеси. Вчити використовувати інструмент «Заливка». Розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення. Виховувати естетичний смак. Обладнання: малюнки, комп’ютерна програма «Сходинки до інформатики», підручники, зошити з друкованою основою. Зміст уроку I. Організація класу. II. Повторення вивченого матеріалу 1. Робота в парах Кожна пара отримує картку з загадкою та відгадує її. 2. Бесіда: Як ви отримували інформацію? Що було потім? Що ще можна робити з інформацією? ІІІ. Вивчення нового матеріалу 1. Ро зпо відь учителя. Якщо виконувати ці дії певний час, то передачу, обробку, зберігання та отримання інформації можна назвати інформаційними процесами. Крім відомих вам процесів існують ще інші. Давайте подивимося на таблицю. 2. Робота за таблицею (урок 18 завдання 1) Діти називають інформаційні процеси та наводять приклади. IV. Фізкультхвилинка V. Робота за комп’ютером 1. Інструктаж учителя Сьогодні ми з вами познайомимося ще з одним інструментом графічного редактора. Але спочатку подивіться на цей малюнок (сніговик). Чи можна намалювати сніговика на білому тлі? Для того, щоб зробити фон іншого кольору, існує спеціальний інструмент - «Заливка». Виглядає він ось так (показ картки). Давайте знайдемо його на панелі інструментів (с. 39 підручника). Вам потрібно буде обрати цей інструмент. Потім вибрати необхідний вам колір. Тепер, пересунувши вказівник на біле поле, клацніть ліву кнопку миші. 2. Бесіда з повторення правил безпечної поведінки 3. Робота в групах I група працює за комп’ютером. II група виконує завдання в зошитах (урок 18 завдання 4). VI. Підсумок уроку Назвати інформаційні процеси, користуючись таблицею. | |
| |
Переглядів: 1901 | |
Інформація. Як людина сприймає інформацію. Робота в графічному редакторі Pain... |
Живопис як вид образотворчого мистецтва. Малюнок на тему «Осінь-мальовничка» |
Уроки чемності |
Пластичні матеріали, їх властивості і призначення |
Приголосні мають різний характер |
Всього коментарів: 0 | |