💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!
У категорії матеріалів: 174
Показано матеріалів: 131-140
Сторінки: «« 1 2 ... 12 13 14 15 16 17 18 »»


Урок № 15

Тема: Інформація. Як людина сприймає інформацію. Що можна робити з інформацією. Інформаційні процеси. Робота в графічному редакторі Paint.  

Мета уроку:

  • ознайомити учнів з тим, як людина сприймає інформацію;
  • використання палітри кольорів панелі інструментів програми «Paint»;
  • розвивати спостережливість, пам'ять, мову;
  • виховувати любов до природи .
2 Клас | Інформатика (Сходинки до інформатики) | Переглядів: 3537 | Додав: SYLER

Урок № 14

Тема: Інформація. Як людина сприймає інформацію. Що можна робити з інформацією. Інформаційні процеси. Робота в графічному редакторі Paint.

Мета уроку:

  • ознайомити учнів з корисною і некорисною інформацією, доступною і недоступною, істинною і хибною;
  • розвивати увагу, логічне мислення;
  • виховувати естетичні почуття.

Урок № 13

Тема: Інформація. Як людина сприймає інформацію. Що можна робити з інформацією. Інформаційні процеси. Робота в графічному редакторі Paint

Мета уроку:

  • дати уявлення про інформацію, розширити інформаційну картину світу;
  • розвивати увагу;
  • виховувати естетичні почуття.

Урок № 12

Тема: Інформація. Як людина сприймає інформацію. Що можна робити з інформацією. Інформаційні процеси. Робота в графічному редакторі Paint.

Мета уроку:

  • ознайомити учнів з новою програмою «Paint»;
  • навчити користуватися цією програмою;
  • розвивати увагу;
  • виховувати естетичні почуття.

Урок № 11

Тема: Робочий стіл. Піктограми.

Мета уроку:

  • ознайомити учнів із назвами столів і їх призначенням, із робочим столом комп’ютера;
  • розвивати пам’ять, логічне мислення;
  • виховувати цікавість до інформатики.

Урок № 10

Тема: Розвиток логічного мислення і математичних здібностей. Істинні та хибні висловлення. Закріплення навичок роботи з мишею. Розвиток просторової уяви. Комп’ютерна підтримка уроків математики.

Мета уроку:

  • знайомити учнів із історією створення електронно-обчислювальної машини в Україні;
  • розвивати пам’ять, пізнавальні інтереси, логічне мислення;
  • виховувати дбайливе ставлення до устаткування кабінету.

Урок № 8

Тема: Розвиток логічного мислення і математичних здібностей. Істинні та хибні висловлення. Закріплення навичок роботи з мишею. Розвиток просторової уяви. Комп’ютерна підтримка уроків математики.

Мета уроку:

  • ознайомити учнів з історією лічби;
  • розвивати логічне й математичне мислення, увагу, пам’ять;
  • виховувати цікавість до історії виникнення обчислювальної техніки.

Урок № 9

Тема: Розвиток логічного мислення і математичних здібностей. Істинні та хибні висловлення. Закріплення навичок роботи з мишею. Розвиток просторової уяви. Комп’ютерна підтримка уроків математики.

Мета уроку:

  • ознайомити учнів з різними обчислювальними пристроями;
  • сформувати уміння й навички отримувати слова, зашифровані в лабіринті;
  • розвивати пам’ять, пізнавальні інтереси, логічне мислення;
  • виховувати зацікавленість до історії світу.

Урок № 7

Тема: Розвиток логічного мислення і математичних здібностей. Істинні та хибні висловлення. Закріплення навичок роботи з мишею. Розвиток просторової уяви. Комп’ютерна підтримка уроків математики.

Мета уроку:

  • Ознайомити учнів з новою програмою «Математичний космодром»;
  • розвивати логічне образне мислення, увагу;
  • виховувати інтерес до наукових знань.

Урок № 6

Тема: Розвиток логічного мислення і математичних здібностей. Істинні та хибні висловлення. Закріплення навичок роботи з мишею. Розвиток просторової уяви. Комп’ютерна підтримка уроків математики.

Мета уроку:

  • навчати дітей правильно рухатись у лабіринті;
  • розвивати логічне і образне мислення, пам'ять, увагу;
  • виховувати цікавість до математики.