Тема: Вивчаємо клавіатуруЦілі: навчальна: продовжити ознайомлення учнів із клавіатурою; розвивальна: розвивати увагу, логічне мислення, пам'ять; формувати вміння швидко орієнтуватися в нестандартних ситуаціях; виховна: виховувати творче ставлення до справи, інтерес до уроків інформатики. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь. Програмне забезпечення: клавіатурний тренажер КарісІТуріпд, презентація «Знайомство з клавіатурою». Вимоги до учнів: знати, як набирати текст великими та малими буквами, як робити відступи між словами, вводити розділові знаки. Хід Уроку I. Організаційний етап II. Актуалізація опорних знань Учитель. На минулому уроці ви вчились заповнювати магічні квадрати. Заповніть самостійно такі магічні квадрати. Фронтальне опитування 1. Що розташовано на клавіатурі? 2. Що можна бачити на клавішах угорі? 3. Що розміщено нижче? 4. Скільки букв на одній клавіші? 5. Як набрати українські слова? III. Мотивація навчальної діяльності Розгадайте кросворд 1. Пристрій для запису інформації на дискету. 2. Основний елемент операційної системи УУіпсІомгз. 3. Пристрій, який має більше ніж 100 кнопок. 4. Внутрішня пам’ять комп’ютера (назва гвинтівки). 5. Програма, що вміє виправляти, доповнювати тощо. 6. Пристрій, що виводить інформацію на папір. Учитель. Щоб перейти до вивчення нової теми, повторимо вживання великої букви, крапки, знака оклику, знака питання. ■ Коли пишуть велику букву? ■ Коли ставлять крапку, знак оклику, знак питання? ■ Наведіть приклади. Сьогодні ми продовжимо вивчати клавіатуру, ознайомимось з клавішею пропуску, з тим, як ввести велику літеру і розділові знаки. Отже, Тема сьогоднішнього уроку — «Вивчаємо клавіатуру». IV. Вивчення нового матеріалу Розповідь учителя з елементами бесіди ЕасВаскЯрасеВеіеіе — Унизу на клавіатурі є клавіша пропуску. Хто знає, що нею можна встановити? (Нею можна встановити проміжок між словами.) — Праворуч від клавіші «пропуск» розташовані клавіші руху курсора по екрану монітора. Вони виділені на рисунку вгорі. — Сьогодні ви ще дізнаєтесь, як можна вводити великі літери. Для цього використовують клавішу 8кі{і. Щоб ввести велику літеру, треба спочатку натиснути і тримати клавішу 8кіф. Потім натиснути клавішу з потрібного літерою і тоді відпустити 8кіф. Інколи потрібно, щоб усі букви були великими. Наприклад, заголовок до тексту. Тоді досить натиснути на клавішу СарзЬоск. При цьому клавіатура перемикається в інший режим, усі букви будуть великими. Якщо знову натиснути на цю клавішу, ви знову повернетесь до режиму малих букв. Якщо натиснути клавішу з цифрою, тримаючи клавішу 81ііїі, то на екрані відобразиться розділовий знак або спеціальний символ. Наприклад, якщо натиснете 8кі?і, то отримаєте знак оклику. Робота за підручником Учні читають § 10 абзацами вголос. Запитання до абзаців 1. Для чого призначена клавіша пропуску? 2. Що розташовано праворуч від клавіші «пропуск»? 3. Як ввести велику літеру? 4. Що потрібно зробити, щоб усі букви були великими? 5. Як отримати знак оклику «!»? V.Застосування набутих знань Робота з підручником § 10, запитання і завдання: № 1. Додаткові завдання 1.Знайдіть та підпишіть вказані клавіші на рисунку клавіатури. 2.Нанесіть на рисунок клавіатури цифри і знаки «точка», «кома», «плюс», «мінус», «дорівнює», «знак питання», «знак оклику», «пропуск», а також клавіші керування курсором. Скористайтеся рисунком клавіатури з підручника чи клавіатурою комп’ютера. VI. Фізкультхвилинка А ми зовсім не втомились! Вправо, вліво подивились. Встали. Спину розігнули. Руки вгору підтягнули. Опустили їх на боки Та надули свої щоки. Видихнули та присіли, Підстрибнули і на місце сіли. VII. Формування вмінь та навичок Повторення правил роботи за комп'ютером 1. Віршик та правила поведінки за комп’ютером. 2. На якій відстані від екрана монітора треба сидіти? Робота за комп'ютером § 10, працюємо за комп’ютером. Релаксація 1. Сидячи за столом, розслабтесь і повільно поводіть очима справа наліво. Потім зліва направо. Повторіть 3 рази в кожен бік. 2. Подивіться на вказівний палець витягнутої руки на рахунок 1-4, потім переведіть погляд вдалину на рахунок 1-6. Повторити 4-5 разів. VIII. Закріплення знань учнів 1. Як ввести велику букву? 2. Для чого призначена клавіша пропуску? 3. Як ввести всі великі букви в слові? 4. Що нового дізнались? IX. Підбиття підсумківуроку X. Домашнє завдання 1. Завдання за підручником: § 10, для кмітливих. 2. Додаткові завдання Розгадайте ребус Відповідь. Клавіша. | |
| |
Переглядів: 1728 | |
Міні-проект. Як облаштувати джерело? |
Пошиття виробів з тканини. Шви «уперед голку», «через край» |
Продовжуємо вивчати клавіатуру |
І. Гнатюк «Наша хата». Прислів'я. «Роде наш красний» (українська народна ... |
«Ой весна, весна...», «Вийди, вийди, сонечко» (українські народні співанки). ... |
Всього коментарів: 0 | |