Урок № 17 Тема: Що можна робити з інформацією.Мета уроку:
Обладнання: програма «Paint». Хід уроку І. Організація класу. Повторення правил з техніки безпеки. Діти ми з вами знаходимось у комп’ютерному кабінеті. Як ви думаєте, чи правильно поводили себе учні, прийшовши на урок інформатики у комп’ютерний клас? Наприклад: 1. Дуже старанна учениця, виконуючи завдання на комп’ютері, наблизилась щільно до екрана монітора і стала водити пальчиком рпо тексту на екрані монітора .
2. Старанний учень, виконуючи завдання по картці, прикріпив її скетчем до екрана монітора..
ІІ. Перевірка домашнього завдання. 1. Робота над запитаннями.
Фронтальна перевірка.
Розминка. На минулому уроці ви розв’язували задачі для допитливих, вирішували ребуси та кросворди. Сьогодні ми знову ж таки будемо розгадувати ребуси. Ребус – це загадка, в якій слова, що розгадуються, подано у вигляді малюнків у поєднанні з літерами та іншими знаками. Спробуйте розгадати наступні ребуси: Повідомлення теми і мети уроку На сьогоднішньому уроці ми будемо знайомитися з шаховими фігурами. Отже, тема уроку «В гостях у Ганнусі». ІІІ. Вивчення нового матеріалу. 1. Розповідь вчителя з елементами бесіди.
Мудрунчик вже бував у Ганнусі вдома. Кожного разу йому було там дуже цікаво. Сьогодні вели розмову про шахи. Ганнусин дідусь розповів про шахові фігури, про саму гру, про чемпіона світу з шахів у 2002 році українця Руслана Пономарьова. Шахи – це старовинна гра. Вона народилась в Індії. 2. Робота з підручником (сторінка 34). Читання вголос віршів про шахові фігури. 3. Фізкультхвилинка. Віє вітер нам в ліце, Захиталось деревце. Вітерець все тихше-тихше, Деревце все нижче-нижче. ІV. Робота за комп’ютером. 1. Бесіда. Програма «Paint». Запуск програми (повторити)
Сьогодні будемо малювати будинок за допомогою геометричних фігур, що внизу на панелі інструментів. Їх чотири. Обрати спочатку прямокутник. З’явилося зразу три в кінці панелі. Обрати колір. Потім потрібно клацнути лівою кнопкою миші на верхній прямокутник. Перевести вказівник миші на аркуш. Натиснути і не відпускати кнопку миші. Перемістити мишу праворуч і вниз, поки не вийде прямокутник. Потім відпустити кнопку миші. Виконайте дії з кожним прямокутником, а потім з іншими фігурами. Можна обрати 2 кольори і зробити основний колір і підкладку або контур. 2. Практична робота учнів Учні створюють малюнок. 3. Релаксація.
V. Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.
VІ. Домашнє завдання. Виконати завдання «Для розумників і розумниць» (Підручник, сторінка 35) | |
| |
Переглядів: 1916 | |
Д. Павличко «Де найкраще місце на землі». В. Скуратівський «Калина». А. Листо... |
Сторінками улюблених книг. Урок позакласного читання |
Українська народна казка «Лисиця та їжак» |
Риби |
Що може комп’ютер |
Всього коментарів: 0 | |