Показано матеріалів: 91-100
Урок 51. Тарас Шевченко — гордість і слава України. Пейзаж у художньому творі. Тарас Шевченко «Зоре моя вечірняя...» Мета: продовжувати ознайомлення учнів із життям і творчістю Т. Г. Шевченка; удосконалювати навички читання віршованих творів; збагачувати словниковий запас; розвивати зв'язне мовлення учнів. |
Урок 50. Підсумковий урок. Завдання зі скриньки поезії Мета: узагальнити знання учнів за прочитаним розділом; удосконалювати навички свідомого виразного читання; розвивати творчі здібності учнів, уміння висловлювати оцінні судження; виховувати любов до рідного слова. |
Урок 49. Поетична майстерня. Оксана Сенатович. Веселий сміх Мета: активізувати читацькі інтереси учнів; удосконалювати навички виразного і свідомого читання віршованих творів; розвивати образну уяву, здатність розрізняти реальність і вигадку; виховувати любов до рідного слова. |
Урок 48. Урок позакласного читання. Зимонько-снігурочко, наша біло грудочко Мета: розвивати навички свідомого виразного читання; розкривати характерні ознаки зими; учити учнів бачити і відчувати красу природи; виховувати почуття прекрасного, дбайливе ставлення до природи. |
Урок 47. Звукопис. Тамара Коломієць. Бусел. Платон Воронько. Чапля зшила черевички Мета: продовжити формувати читацькі навички учнів; навчати визначати настрій твору, передавати своє ставлення до змісту виразним читанням; розвивати зв'язне мовлення учнів, творчу уяву, спостережливість; виховувати любов до природи. |
Урок 46. Поетична майстерня. Микола Вінграновський. Теплий дощик-срібнопад Мета: удосконалювати навички виразного читання віршованих творів; навчати аналізувати прочитані вірші; розвивати смислову, образну пам'ять, уміння узагальнювати, зіставляти; виховувати любов до художнього слова. |
Урок 45. Поетична майстерня. Вадим Скомаровський. Іграшки. Віктор Терен. Осінь. Ігор Січовик. Неслухняний я зичок Мета: удосконалювати навички виразного читання поетичних творів; навчати аналізувати прочитане, добирати риму; розвивати зв'язне мовлення, фонематичний слух; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати любов до рідного слова. |
Урок 44. Поетична майстерня. Анатолій Костецький. Дивна звичка Мета: удосконалювати навички свідомого читання віршованих творів; учити сприймати зміст поезії на слух, добирати риму; розвивати пам'ять, увагу, спостережливість; виховувати любов до художнього слова. |
Урок 43. Підсумковий урок за розділом «Народні казки» Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів за розділом «Народні казки»; формувати вміння і навички аналізувати, робити висновки з прочитаного; підтримувати інтерес до казки; розвивати пам'ять, спостережливість, уявлення, діалогічне й монологічне мовлення, уміння відтворювати зміст прочитаного; збагачувати словниковий запас; виховувати бережливе ставлення до будь-якої книжки. |
Урок 42. Урок позакласного читання. Людина починається з добра Мета: продовжувати ознайомлення учнів з творами В. О. Сухомлинського; формувати у дітей доброту, чуйність, повагу до старих і немічних, доброзичливе ставлення до рідних і друзів; навчати учнів оцінювати вчинки головних героїв оповідань, наслідувати їх позитивні риси, прагнути до самовдосконалення; розвивати мовлення; виховувати віру в силу любові, дружби, добра і справедливості. |