Урок 61. Дива в природі. Іван Сенченко «Зустріч із зайцем» Мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання творів; формувати оцінні судження, вчити сприймати змальовані словами образи природи, відчувати образність художнього слова; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати бережливе ставлення до природи. |
Урок 60. Олександр Олесь «Біга зайчик-скакунець» Мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання віршованих творів; навчати учнів орієнтуватися в тексті, добирати рими; збагачувати словниковий запас; спонукати дітей до творчості; виховувати любов до мовного багатства. |
Урок 59. Порівняння. Олександр Олесь «Ліс в осени» Мета: продовжити ознайомлення учнів з творчістю Олександра Олеся; удосконалювати навички виразного читання віршованих творів; формувати вміння аналізувати, узагальнювати, знаходити порівняння, робити висновки з прочитаного; розвивати зв'язне мовлення учнів, образне мислення; виховувати любов до прекрасного. |
Урок 58. Олександр Олесь «В небі жайворонки в’ються...» Мета: дати учням уявлення про творчість Олександра Олеся; вчити правильно, свідомо, виразно читати віршовані твори; виробляти вміння обґрунтовувати свої міркування; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати любов до художнього слова. |
Урок 57. Леся Українка «Барвіночку мій хрещатий...» Мета: вдосконалювати техніку читання віршованих творів, виразність, артистичність читання; розвивати вміння аналізувати прочитане, давати відповіді на запитання; виховувати любов до художнього слова. |
Урок 56. Урок позакласного читання. Тарас Ш евченко Мета: розширити знання учнів про життя і творчість Т. Г. Шевченка; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати навички свідомого, правильного та виразного читання, критичне мислення, творчі здібності дітей; виховувати почуття гордості за Україну, за її національного генія. |
Урок 55. Леся Українка «З гір на долину» Мета: ознайомити учнів з творами великої української поетеси Лесі Українки; удосконалювати навички виразного читання; навчати дітей помічати красу і неповторність природи, сприймати змальовані словами образи природи рідної землі у віршованих текстах; розвивати пам'ять, естетичний смак; виховувати любов до рідного краю. |
Урок 54. Тарас Шевченко «Тихесенько вітер віє...», «Он гай зелений похиливсь...» Мета: розширити знання учнів про життя і творчість Т. Г. Шевченка; удосконалювати навички правильного, виразного, швидкого читання; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати мовлення, критичне мислення, творчі здібності дітей; сприяти національному вихованню учнів. |
Урок 53. Поетичні перлини. Тарас Шевченко «Тече вода з-під явора» Мета: продовжити ознайомлення учнів з творчістю Т. Г. Шевченка; поглиблювати знання дітей про рідну мову, її багатство і красу; розвивати образне мислення, зв'язне мовлення; виховувати любов до поетичного слова. |
Урок 52. Образи української природи в поезії Тараса Шевченка. «Сонце заходить, гори чорніють…» Мета: продовжити ознайомлення учнів із творчістю Т. Г. Шевченка; удосконалювати навички виразного читання віршів; учити аналізувати прочитане; виховувати любов до поезій великого Кобзаря. |