Урок 50. Підсумковий урок. Завдання зі скриньки поезії Мета: узагальнити знання учнів за прочитаним розділом; удосконалювати навички свідомого виразного читання; розвивати творчі здібності учнів, уміння висловлювати оцінні судження; виховувати любов до рідного слова. Хід уроку I. Організаційний момент II. Мовленнєва розминка 1. Робота над скоромовкою Сидів горобець на сосні, Заснув — і упав уві сні. Якби не упав уві сні, Сидів би він ще на сосні. — Прочитайте повільно, швидко, дуже швидко. — Прочитайте радісно, сумно, сердито. 2. Звуконаслідувальна вправа. Гра «Що як звучить?» Так колесо свистить пробите: с-с-с. Сичить гусак старий сердитий: с-с-с. Вода тече, співає в кранику: с-с-с. Свистить завжди окріп у чайнику: с-с-с. 3. Робота над чистомовкою Ічка-ічка-ічка — ось глибока річка. Ачка-ачка-ачка — пливла по річці качка. Єчки-єчки-єчки — знесла вона яєчки. Чат-чат-чат — навиводить каченят. Чить-чить-чить — плавать діточок навчить. Ічці-ічці-ічці — попливуть разом по річці. 4. Гра «Гусениця» — Роз’єднайте слова, прочитай прислів’я. Поясніть їх значення. • Хтонежалієприроду.тойшкодитьсамсобі. • Природаодномумати, другому—мачуха. 5. Гра «Блискавка» Зірказіркасірказірка кліткаквіткакліткаклітка сніжоксніжоксніжокстіжок III. Перевірка домашнього завдання — Хто краще прочитає вірш? IV. — Сьогодні ми повторимо твори зі скриньки поезії. Перевіримо свої знання і вміння. V. Повторення й узагальнення вивченого матеріалу Завдання зі скриньки поезїі 1.Робота в групах — Прочитайте початкові рядки поезій Анатолія Григорука (про півника) і Грицька Бойка (про кота). Додайте до них по два власних рядки, щоб утворити веселі вірші. зірка клітка сніжок Дата Клас Взяв когутик молоток: — Цоки-цок! Цоки-цок! (Я будую теремок Для усіх своїх діток — Для усіх своїх діток — Для курчаточок.) КІТ-РИБАЛКА Кіт-рибалка у човні Мріє на світанні. (От якби зловить мені Карася в сметані.) Фізкультхвилинка 2. Добирання рими до слів Калина. (дівчина, малина, журавлина, Марина.) Верба. (журба, боротьба, стрільба.) Зоря. (моря, короля, буря.) 3. Складання віршованих рядків за поданими римами • 3 небес летять сніжиночки,•Сіли хлопці з вудками біля ріки, Падають на зелені ялиночки,Натягали окунів з води, Легенькі, як пушиночки,Принесли їх сюди. • 3 гір на долину Біжить, вирує вода, Срібляста, прозора, Як світ молода. 4. Складання вірша — Який настрій може мати поезія, рядки якої закінчуються словами: усміхається, вінком, умивається, пеньку? — Складіть вірш, додавши до цих слів такі: а сонце, он зайчик, в зеленому, на теплому. Он зайчик усміхається На теплому пеньку. А сонечко вмивається В зеленому вінку. 5. Гра «Скільки рядків?» — Визначте, скільки рядків у вірші, записаному як звичайний текст. Доведіть свою відповідь. Дощик, дощик, ти вже злива! Плаче груша, плаче слива. Ти періщить заходився, Соловейко застудився. А тепер лежить під пледом, П’є гарячий чай із медом. — Прочитайте вірш, роблячи паузи наприкінці кожного рядка. VI. Підсумок уроку — Що вчилися робити на сьогоднішньому уроці? — Чи сподобалося вам бути поетами? VII. Домашнє завдання Спробувати скласти власний вірш. | |
| |
Переглядів: 2479 | |
Г. Демченко «Калинка». Загадки |
Колективне збирання моделей машин. Спільна поетапна робота з моделювання тран... |
В. Сухомлинський «Соловей». Підсумок із теми |
Значення гарного й веселого настрою для збереження здоров'я |
«Колючий клубочок прибіг у садочок». Побудова текстів за поданим початком |
Всього коментарів: 0 | |