💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Звукопис. Тамара Коломієць. Бусел. Платон Воронько. Чапля зшила черевички

Урок 47. Звукопис. Тамара Коломієць. Бусел. Платон Воронько. Чапля зшила черевички

Мета: продовжити формувати читацькі навички учнів; навчати визначати настрій твору, передавати своє ставлення до змісту виразним читанням; розвивати зв'язне мовлення учнів, творчу уяву, спостережливість; виховувати любов до природи.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Мовленнєва розминка

1. Робота над скоромовкою

Прилетіли горобці —

Говорили про крупці;

Не про крупці,

Не про крупицю,

А про круп’ячко.

2. Розпитування за складовою таблицею

3. Гра «Плутанина»

— Прочитайте прислів’я, поясніть його зміст, еааотшк, анмкмшк

Дбгтпаотмеаоао (Де багаттю пташок, там нема комашок.)

III. Перевірка домашнього завдання

Виставка-презентація учнівських малюнків.

IV. Мотивація навчальної діяльності.

 

— Сьогодні ми продовжимо спостереження за звуками, якими наповнені описані поетами картини.

V. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу

1. Опрацювання вірша Т. Коломієць «Бусел» (с. 57)

1) Робота над загадкою.

— Відгадайте героя.

• Довгі ноги — довгий ніс.

Прилетів — обід приніс.

Смачних жабеняток

Для своїх маляток. (Лелека)

Фізкультхвилинка

2) Гра «Бджілки». Самостійне напівголосне читання вірша учнями.

— Хто є головним персонажем вірша?

3) Словникова робота.

Мочар — багно, драговина, трясовина.

Купина — горбок на болоті, порослий травою або мохом.

Трясовина — грузьке болото, поросле яскраво-зеленою травою або мохом.

4) Повторне читання вірша учнями вголос.

— Що, на вашу думку, передає звучання виділених слів у прочитаному

вірші.

5)Відтворення змісту за запитаннями.

— Куди йде бусел? Яка в нього робота?

— Що допомагає птахові без перешкод ходити болотом?

2.Опрацювання вірша П. Воронька «Чапля зшила черевички.» (с. 52)

1) Робота над загадкою.

• По болоту гордо ходить Та дітей з собою водить.

Вчить вона своїх малят,

Як ловити жабенят. (Чапля)

2) Гра «Бджілки». Самостійне напівголосне читання вірша учнями.

— Які звуки найчастіше повторюються у вірші?

3) Повторне читання вірша учнями вголос.

— Прочитайте вірш, чітко вимовляючи звуки, що повторюються у вірші.

— Якою ви собі уявляєте чаплю?

— Як вона стоїть у воді?

— Як про це говорить поет?

4) Ознайомлення учнів з терміном «звукопис».

— Автор дібрав ці звуки, щоб створити певне враження. Такий художній прийом називається звукописом.

— Поясніть, з якою метою використано звукопис у вірші Платона Во-* ронька.

5) Гра «Диктор телебачення».

— Прочитайте вірш, періодично відриваючи погляд від тексту, щоб поглянути на глядачів.

. VI. Підсумок уроку

— Які вірші читали на сьогоднішньому уроці?

— Хто їх автори?

— Який художній прийом виконали поети Микола Вінграновський, Тамара Коломієць, Платон Воронько у своїх віршах? Навіщо?

VII. Домашнє завдання

Вивчити один з віршів напам’ять.

Категорія: Читання | Додав: SYLER (07.05.2014)
Переглядів: 2688 | Рейтинг: 0.0/0
Т. Коломієць «Подарунок». В. Лучук «Кольорові пташки». В. Конопелець «Якого к...
Олександр Олесь «Два хлопчики». М. Рильський «Річка». Підсумок із теми
Твій друг — книга. Урок позакласного читання
Елементи графічної грамоти. Виготовлення «Монгольської гри»
Техніка виконання розпису пензлем. Виконання візерунків
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]