Урок 47. Звукопис. Тамара Коломієць. Бусел. Платон Воронько. Чапля зшила черевички Мета: продовжити формувати читацькі навички учнів; навчати визначати настрій твору, передавати своє ставлення до змісту виразним читанням; розвивати зв'язне мовлення учнів, творчу уяву, спостережливість; виховувати любов до природи. Хід уроку I. Організаційний момент II. Мовленнєва розминка 1. Робота над скоромовкою Прилетіли горобці — Говорили про крупці; Не про крупці, Не про крупицю, А про круп’ячко. 2. Розпитування за складовою таблицею 3. Гра «Плутанина» — Прочитайте прислів’я, поясніть його зміст, еааотшк, анмкмшк Дбгтпаотмеаоао (Де багаттю пташок, там нема комашок.) III. Перевірка домашнього завдання Виставка-презентація учнівських малюнків. IV. Мотивація навчальної діяльності.
— Сьогодні ми продовжимо спостереження за звуками, якими наповнені описані поетами картини. V. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу 1. Опрацювання вірша Т. Коломієць «Бусел» (с. 57) 1) Робота над загадкою. — Відгадайте героя. • Довгі ноги — довгий ніс. Прилетів — обід приніс. Смачних жабеняток Для своїх маляток. (Лелека) Фізкультхвилинка 2) Гра «Бджілки». Самостійне напівголосне читання вірша учнями. — Хто є головним персонажем вірша? 3) Словникова робота. Мочар — багно, драговина, трясовина. Купина — горбок на болоті, порослий травою або мохом. Трясовина — грузьке болото, поросле яскраво-зеленою травою або мохом. 4) Повторне читання вірша учнями вголос. — Що, на вашу думку, передає звучання виділених слів у прочитаному вірші. 5)Відтворення змісту за запитаннями. — Куди йде бусел? Яка в нього робота? — Що допомагає птахові без перешкод ходити болотом? 2.Опрацювання вірша П. Воронька «Чапля зшила черевички.» (с. 52) 1) Робота над загадкою. • По болоту гордо ходить Та дітей з собою водить. Вчить вона своїх малят, Як ловити жабенят. (Чапля) 2) Гра «Бджілки». Самостійне напівголосне читання вірша учнями. — Які звуки найчастіше повторюються у вірші? 3) Повторне читання вірша учнями вголос. — Прочитайте вірш, чітко вимовляючи звуки, що повторюються у вірші. — Якою ви собі уявляєте чаплю? — Як вона стоїть у воді? — Як про це говорить поет? 4) Ознайомлення учнів з терміном «звукопис». — Автор дібрав ці звуки, щоб створити певне враження. Такий художній прийом називається звукописом. — Поясніть, з якою метою використано звукопис у вірші Платона Во-* ронька. 5) Гра «Диктор телебачення». — Прочитайте вірш, періодично відриваючи погляд від тексту, щоб поглянути на глядачів. . VI. Підсумок уроку — Які вірші читали на сьогоднішньому уроці? — Хто їх автори? — Який художній прийом виконали поети Микола Вінграновський, Тамара Коломієць, Платон Воронько у своїх віршах? Навіщо? VII. Домашнє завдання Вивчити один з віршів напам’ять. | |
| |
Переглядів: 2688 | |
Т. Коломієць «Подарунок». В. Лучук «Кольорові пташки». В. Конопелець «Якого к... |
Олександр Олесь «Два хлопчики». М. Рильський «Річка». Підсумок із теми |
Твій друг — книга. Урок позакласного читання |
Елементи графічної грамоти. Виготовлення «Монгольської гри» |
Техніка виконання розпису пензлем. Виконання візерунків |
Всього коментарів: 0 | |