💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Урок позакласного читання. Зимонько-снігурочко, наша біло грудочко

Урок 48. Урок позакласного читання. Зимонько-снігурочко, наша біло грудочко

Мета: розвивати навички свідомого виразного читання; розкривати характерні ознаки зими; учити учнів бачити і відчувати красу природи; виховувати почуття прекрасного, дбайливе ставлення до природи.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Мовленнєва розминка

1. Робота над чистомовкою

Ба-ба-ба, ба-ба-баї Он на березі верба!

Бу-бу-бу, бу-бу-бу!

Доглядаємо вербу!

Бі-бі-бі, бі-бі-бі!

Сидить голуб на вербі!

Би-би-би, би-би-би!

Голуб полетів з верби!

Бу-бу-бу, бу-бу-бу!

Я люблю свою вербу!

2. Дихальні вправи

Вдих — носом.

Видих — ротом.

Вдих — ротом.

Видих — носом.

Вдих — носом.

Видих — ротом із промовлянням голосних звуків.

Вдих — носом.

На видиху промовляти речення:

— Настала зима!

— Ми любимо читати.

III.

— Відгадайте загадку.

• Сніг біленький і м’який —

Подивитись любо.

І дерева, й малюки Одягають шуби.

Листя і трави нема,

Бо до нас прийшла. (зима).

— Сьогоднішній Урок присвячений чарівниці зимі.

IV. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Розглядання ілюстрацій та репродукцій картин зимової тематики

— Яка пора року зображена на всіх цих картинах?

— Які кольори переважають?

— Назвіть кольори зими.

1. Вірш Іванни Блажкевич «Взимку»

— Про що просять дітей горобці?

— А синички?

— Хто допоміг пташкам? Як саме?

— Як ви охарактеризуєте Василька?

2. Гра «З якого вірша рядки?»

Льодком тоненьким скована, спинилася ріка. (В.Бичко «Зима»)

• Ой мороз, який мороз!

Всіх пташок проймає дрож. (І. Блажкевич «Взимку»)

• У руках стара мітла,

Із вуглинок очі. (Т. Коломієць «Ліпим бабу снігову»)

3. Гра «Назвіть зимові місяці»

— Про які з них ви читали вірші?

— Хто їх автор? (Михайло Литвинець «Грудень», Тамара Коломієць «Січень»)

Фізкультхвилинка

VI. РОБОТА НАД ОПОВІДАННЯМ О. КОПИЛЕНКА «ЇДАЛЬНЯ ДЛЯ ПТАХІВ»

1. Читання оповідання вчителем (/ частина)

— Доберіть заголовок до цієї частини

2. Самостійне читання учнями оповідання (II, III частини)

— Що вирішили зробити хлопці?

— Прочитайте опис пташиної їдальні.

— Де вони повісили годівничку?

— Хто прилітав до годівнички?

— Як пташки дякували юним помічникам?

— Чого вчить нас це оповідання?

VII. РОБОТА НАД ПРИСЛІВ'ЯМИ

Робота в групах. Гра «Хто швидше згадає прислів'я?»

Прийшов грудень—.літо без хліба.

Лютий лютує —.приніс студень.

Сонце блищить, а.красну весну чує.

Січень без снігу—.мороз тріщить.

VIII. Підсумок уроку

— Чи сподобався вам урок?

— Чого корисного навчилися?

IX. Домашнє завдання

— Наступний Урок позакласного читання ми проведемо за темою «Тарас Шевченко». Завдання до уроку та список літератури ви знайдете в куточку читача.

Категорія: Читання | Додав: SYLER (07.05.2014)
Переглядів: 2193 | Рейтинг: 0.0/0
В. Осєєва «Сини». В. Сухомлинський «Сьома дочка»
Про працелюбних і лінивих
Значення повітря для живої природи
«Які чудові нам земля дає плоди...». Складання текстів-описів за малюнком і п...
«Журавель», «Перстенець» (дитячі народні ігри). Лічилка
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]