Урок 44. Поетична майстерня. Анатолій Костецький. Дивна звичка Мета: удосконалювати навички свідомого читання віршованих творів; учити сприймати зміст поезії на слух, добирати риму; розвивати пам'ять, увагу, спостережливість; виховувати любов до художнього слова. Хід уроку I. Організаційний момент II. Мовленнєва розминка 1. Робота над чистомовкою Рі-рі-рі — що ти бачиш угорі? Рю-рю-рю — бачу ясную зорю. Рі-рі-рі — ще що бачиш угорі? Ря-ря-ря — небо синє, як моря. Рі-рі-рі — ще що бачиш угорі? Ра-ра-ра — з комарами мошкара. 2. Робота над скоромовкою Мишеня у нірку чорну Притягло трубу підзорну. Ми тепер собі з нори Всі побачимо двори. І угледимо здаля — Де той клятий кіт гуля. III. Перевірка домашнього завдання — Пригадайте героїв казки «Колобок»: ведмідь, вовк, баба, дід. Кого бракує? — Відгадайте загадки. Визначте, із яких казок предмети. • Вміє вишивати, шити,•Купили кругленьке, Може ґудзики пришити,Думали — новеньке, Та без одягу дониніА воно все у дірках, Рукодільниця-кравчиня. (Голка)Та ще й труситься в руках. (Сито) • 3 глини народився, На кружалі вертівся, На вогні пікся, На базарі побував, Людей нагодував. (Жбан) — Розкажіть епізод казки, пов’язаний з однією із цих речей. IV. Мотивація навчальної діяльності.
— Сьогодні ми розпочинаємо вивчати новий розділ. — Прочитайте його назву. — Слово малює картину. Спробуйте її побачити: золоте листя. Слово передає звуки. Прислухайся: вітер листям шелестить. Чуєш шурхіт листя? Відчуйте красу художнього слова, читаючи вірші українських поетів. Дата Клас 1. Вступна бесіда — Що таке рима? — Прочитайте пояснення у підручнику. — Герой вірша Анатолія Костецького дуже любив добирати рими. 2. Гра «Бджілки». Самостійне напівголосне читання вірша «Дивна зі учнями (с. 48-49) — Який настрій у цього вірша? (Веселий, жартівливий) Фізкультхвилинка 3. Гра «Дощик» Діти читають вірш хором: «накрапає дощ» (тихо); «дощ пускається сильніше» (голосніше); «злива» (голосно); «дощ слабшає» (тихіше); «дощ припинився» (читання припиняється). 4. Аналіз змісту вірша з елементами вибіркового читання — Що понад усе любить робити хлопчик? — Ким він мріє стати? — Розгляньте малюнок. Кого на ньому зобразив художник? — Які рими добирав хлопчик? Як уроки? — (Летять сороки.) Ти поїв? — (Сто корів) Йди до дошки! — (Варення ложка) Що учив ти вдома? — (Солому) Ставлю «два!» — (Ква) 5. Гра «Хто що сказав?» Ти поїв? (Мама) Як уроки? (Тато) Йди до дошки! (Учитель) 6. Робота в групах Читання вірша за особами. 7. Гра «Добери риму» — Читайте, слова додавайте. Рак ранесенько проснувся, В черевики гарні. (взувся). І без тата, і без. (мами) Прогулявся між корчами. Срібна рибка пропливала, Вона рака не. (впізнала). Рак розсердився, роззувся І додому. (повернувся). VI. Підсумок уроку — Який розділ ми почали вивчати? — З яким твором ознайомилися? — Що дуже любив робити герой оповідання? VII. Домашнє завдання Відповідати на запитання (с. 49). | |
| |
Переглядів: 4416 | |
Ура! Канікули! |
Вимірювання довжини відрізків у сантиметрах та дециметрах і сантиметрах. Побу... |
Материнська свята доброта. Урок позакласного читання |
Текстильні матеріали. Плетіння «косичка» |
Вступне заняття |
Всього коментарів: 0 | |