Урок мужності: Минулого вогонь не згасне присвяченого Дню пам’яті та примирення та 70 річниці Дня перемоги над нацизмом у Другій світовій війні Мета заходу: виховувати в учнів повагу до героїчних подвигів співвітчизників, ушанувати пам'ять тих, хто загинув у роки Великої Вітчизняної війни; формувати патріотичні почуття гордості за старше покоління; уболівати за майбутнє країни. |
Тема. Орфограма слабкої позиції голосних звуків Мета: формувати поняття «орфограма»; повторити відомі орфограми (орфограма «Велика літера»); конкретизувати поняття орфограми, формуючи поняття «орфограми слабкої позиції звука»; формувати контрольно-оцінювальні дії під час розв’язання завдань на знаходження орфограми слабкої позиції звука в словах; виховувати уміння навчального співробітництва та розуміння необхідності колективних зусиль для досягнення певної мети. |
Тема. Формування вміння виділяти орфограми слабких позицій. Звуків безпосередньо в процесі письма(письмо з пропуском. Орфограм на позначення орфограми проміжного звука) Мета: продовжувати формувати поняття «орфограма слабкої позиції звука»; учитися моделювати буквами записи слів з пропусками на місці орфограм слабких позицій голосних звуків; сприяти розвиткові каліграфії, охайності письма; розвивати комунікативну компетентність. |
Тема. Формування вміння виділяти орфограми слабких позицій Звуків безпосередньо в процесі письма(письмо з пропуском орфограм на позначення орфограми проміжного звука). Мета: закріпити навички знаходження орфограми еи; учитися моделювати буквами запис окремих слів з пропуском орфограми слабкої позиції без опори на транскрипцію; почати складати алгоритм запису слів (письмо з пропуском орфограм слабкої позиції; сприяти розвиткові каліграфії, охайності письма; формувати вміння роботи в групі за умови наявності в кожного члена групи певної функції. |
Тема. Формування вміння виділяти орфограми слабких позицій звуків безпосередньо в процесі письма (письмо з пропуском орфограм на позначення орфограми проміжного звука). Мета: закріпити навички знаходження орфограми еи; учитися моделювати буквами запис слова з пропуском орфограми слабкої позиції голосних звуків, спираючись на транскрипцію слова під час запису речення; формувати в учнів найважливіші дії контролю та оцінки; виховувати уміння навчального співробітництва. |
Тема. Формування вміння виділяти орфограми слабких позицій звуків безпосередньо в процесі письма (письмо з пропуском орфограм на позначення орфограми проміжного звука). Мета: закріпити навички знаходження орфограми еи; учитися моделювати буквами запис слова з пропуском орфограми слабкої позиції голосних звуків, спираючись на транскрипцію слова під час запису речення; формувати в учнів найважливіші дії контролю та оцінки; виховувати уміння навчального співробітництва. |
Тема: Читання, запис і порівняння чисел. Одноцифрові та двоцифрові числа. Попереднє й наступне числа до даного числа. Додавання й віднімання одиниці. Ознайомлення з гривнею. Мета: Закріпити знання усної і письмової нумерації чисел першої сотні, вправляти у визначенні попереднього й наступного чисел до даного числа, додаванні й відніманні одиниці, ознайомити з одиницею вартості – гривнею; розвивати мову, уяву, увагу, логічне мислення, уміння розвязувати задачі; виховувати дисциплінованість, товариськість. |
Тема: Музика виражає та зображує. Слухання української народної пісні «Гречаники». Розучування пісні «Святковий хоровод» музика А. Павлюка Мета: Ознайомити учнів з піснею «Святковий хоровод» А. Павлюка; розвивати вміння аналізувати музичний твір, вокально-хорові дані учнів, музичний слух, ритмічне почуття; виховувати любов до української музики |
Тема: Другорядні члени речення. Означення. Способи вираження означень Мета: поглибити знання учнів про другорядний член речення – означення ,його стилістичну роль у зв’язному висловлюванні; формувати вміння ставити запитання до другорядного члена речення й виділяти його умовними позначками; розвивати вміння конструювати речення, поширюючи їх означенням; виховувати шанобливе ставлення до історичної спадщини України |
Тема уроку: Усний докладний переказ тексту наукового стилю. Мета: учити учнів складати усний докладний переказ тексту наукового стилю; розвивати зв’язне мовлення, логічне мислення, позитивні емоції, творчу уяву, виховувати культуру мовлення, любов до прекрасного. |