Тема уроку. Оригамі. Послідовність дій під час виготовлення оригамі.Створення за схемою фігури рибки у техніці оригамі. Мета уроку. навчити виготовляти виріб об'ємної форми з паперу в техніц оригамі; удосконалювати навички роботи з папером; розвивати творчі здібності і мислення на уроках трудового навчання, спостережливість, акуратність у роботі удосконалювати і закріплювати навички зображення тварин, їх пропорцій і характеру, просторового положення; розвивати в учнів творчу уяву; виховувати любов до праці, до тварин. |
Тема: По роботі й нагорода. Казка «Колосок» Мета: Вчити дітей читати в особах , аналізувати вчинки дійових осіб, давати їм характеристики , виховувати бажання допомагати дорослим і один одному, викликати негативне ставлення до ледарів, формування любові до рідного краю; - формування духовно – моральних взаємин; - формування любові до культурної спадщини свого народу; - виховання любові та поваги до своїх національних особливостей; - виховання почуття власної гідності, як представників свого народу; - толерантне ставлення до представників інших національностей. |
Тема. Закріплення вивченого матеріалу про речення. Мета: закріпити знання, уміння і навички про речення; розвивати уміння узагальнювати , розвивати увагу, мислення, інтонаційну виразність, формувати розвиток інтелектуальних, фізичних та інших можливостей учнів; виховувати любов до рідного слова, до природи, до казки, повагу один до одного, взаєморозуміння. |
Тема: Коли з’являються навесні комахи Мета: формувати ключові компетентності: вміння вчитися (планувати свої дії, доводити роботу до кінця, орієнтуватися в своїй системі знань: відрізняти нове від уже відомого); здоров’язбережувальну компетентність (формування досвіду екологічної діяльності в природному середовищі, удосконалення фізичної, соціальної, психічної та духовної складових здоров’я); соціальну компетентність (продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі, уміння шукати і знаходити компроміси). |
Тема:Мій розпорядок дня. My working day Цілі: навчальна: формувати предметні компетентності з іноземної мови: лексичну (відпрацювати вживання вивчених лексичних одиниць і активізувати їх в мовленні); граматичну (повторити та закріпити вживання Present Simple під час виконання вправ); фонологічну (навчати та відпрацювати правильну вимову іншомовних слів); удосконалювати навички читання учнів; навчати застосовувати отримані знання на практиці (під час виконання вправ та розповіді про свій робочий день); перевірити рівень знань учнів під час читання, виконання граматичних вправ, діалогічного та монологічного мовлення. |
Тема. Коли з’являються навесні комахи Мета: формувати ключові компетентності: вміння вчитися (планувати свої дії, доводити роботу до кінця, орієнтуватися в своїй системі знань: відрізняти нове від уже відомого); здоров’язбережувальну компетентність (формування досвіду екологічної діяльності в природному середовищі, удосконалення фізичної, соціальної, психічної та духовної складових здоров’я); соціальну компетентність (продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі, уміння шукати і знаходити компроміси). |
Тема: Поняття про речення. Основні ознаки речення. Зв’язок слів у реченні. Поділ тексту на речення. Мета: - активізувати знання дітей про речення; - формувати усвідомлення речення як групи слів, що виражає закінчену думку; - вчити правильно інтонувати речення й записувати їх; - розвивати навички логічної побудови речень; - виховувати культуру мовлення, любов до природи; - розвивати уміння працювати самостійно, в групі, колективно. |
Тема: Свято Казки Мета: Закріпити і систематизувати знання учнів про малі фольклорні форми усної народної творчості. Розвивати уяву і фантазію, логічне і конструктивне мислення, артистичні здібності, уміння перевтілюватись. Виховувати доброзичливість, почуття справедливості, любов до мистецтва та літературної народної спадщини, шанобливе ставлення до оточуючих. |
Тема: Діло майстра величає! Мета: поглибити уявлення учнів про різноманітність професій, про важливість і значення кожної з них; прищеплювати трудові навички, працьовитість; викликати бажання брати посильну участь у праці на користь Батьківщини; розвивати допитливість, творчу фантазію; виховувати повагу до людей праці, працелюбність. |
Тема. Смачні фрукти Мета: навчати дітей розподіляти зображення за принципом «ближче — більше, далі — менше», поділяти площини на горизонтальні та вертикальні; надавати учням відомості про світло, тінь, об’єм; фор¬мувати вміння аналізувати та змішувати кольори; навчати міркувати; закріплювати навички створення необхідного кольору змішуванням спектральних кольорів; розвивати в дітей комбінаторні здібності; формувати об¬разне, логічне, просторове мислення; виховувати в учнів уважність; стимулювати розвиток допит-ливості. |