Хто кращий знавець прислів'їв? |
Тема. Самостійні частини мови. Узагальнення. Мета: узагальнити знання про іменник, прикметник, дієслово; розвива¬ти вміння відрізняти частини мови за їх лексичним і граматичним значен¬ням; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати інтерес до навчання; викликати бажання і далі працювати над вивченням частин мови. Обладнання: гонг, картки з назвами частин мови, програвач, платівки із за¬писами веселої музики для фізкультурних та музичних пауз, таблиця-словник, ребуси. |
Мета: продовжити формувати поняття про дерева, кущі, трав'янисті рослини; уявлення про різноманітність форми плодів і насіння та пристосування рослин до розповсюдження в природі за допомогою тварин, вітру та само розкидання. Розвивати вміння аналізувати, виділяти головне, порівнювати, абстрагувати щодо розповсюдження рослин у природі. Виховувати прагнення охороняти рослинний світ рідного краю. |
Тема: Чому на Землі існують пори року. Мета: ознайомити учнів з обертанням Землі навколо Сонця як причиною зміни пір року на планеті; розвивати увагу, мовлення; виховувати дбайливе ставлення до природи. |
Тема. Звірі восени. Підготовка звірів до зими Мета: ознайомити учнів із життям звірів восени, зі змінами, що відбуваються в їх житті; вчити наводити приклади тварин, які змінюють забарвлення хутра; готують запаси кормів; готуються до зимової сплячки; розвивати спостережливість, уміння порівнювати, узагальнювати; виховувати навички охорони природи на прикладі звірів. |
Мета: закріпити знання дітей про зиму, зимові явища. Завдання: - вчити узгоджувати мова з рухами; - розвивати спритність, швидкість реакції, координацію рухів, просторові уявлення; - розвивати виразність мовлення і виразність рухів; - розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять, уяву, схове сприймання Демонстраційний матеріал: Ілюстрації «Зимові явища», сніжинка,сонечко, пришіпки з картинками, презентація «Атикуляційна гімнастика» ,відео «Фіхвилинка для очей» |
ТЕМА ЗАХОДУ: Український вінок – наш оберіг МЕТА ЗАХОДУ: Поглибити знання дітей про Україну, український народ, рідну мову. Ознайомити з віночком – оберегом, розкрити значення кожної квітки в ньому. Виховувати почуття національної гордості, інтерес до національних оберегів. |
Тема: Гаряча іскра маленького життя (Олександр Жовна, «Маленьке життя») Мета: ознайомити восьмикласників із оповіданням сучасного українського письменника О.Жовни «Маленьке життя»; розвивати мовленнєві здібності учнів, критичне мислення; виховувати кращі людські риси: милосердя, гуманність, готовність прийти на допомогу іншим. |
Тренінг «Профілактика та корекція проявів насилля в інституті сім’ї» Мета: попередження насильства в сім'ї, профілактика та запобігання жорстокому поводженню з дітьми; ознайомлення учасників із поняттям «насильство» через призму власного досвіду, визначення причин та наслідків сімейного насилля щодо дитини, узагальнення наданої інформації щодо насилля в сім’ї, створення доброзичливої та відвертої атмосфери вгрупі. |
Виховна година: «Мій рідний край – куточок України. Оріхів.» Мета. Формувати уявлення дітей про нашу Батьківщину, про рідний край – місто Оріхів. З'ясувати історико - етнографічну назву свого краю. Розвивати емоційно- чутливу сферу дитини, словотворення, поетичне сприймання і естетичний смак. Виховувати почуття любові та поваги до рідного краю, прищеплювати бережливе ставлення до природи, до пам’яток минулого. |