Мета: дати уявлення учням про епоху Просвітництва, дослідити її особливості, з’ясувати вплив на історію світової культури та літератури; розвивати навички критичного мислення, вміння готувати повідомлення на задану тему, узагальнювати і робити висновки, сприймати явища літератури у контексті культури; виховувати інтерес до літератури, формувати широкий культурний світогляд учнів. |
Мета: виховувати у дітей любов до рідного краю, до сім’ї, родини, виховувати культуру спілкування і взаємовідносин, збагачувати словниковий запас, поглиблювати знання дітей про рідний край. Обладнання: макети цеглинок, картки для гри «Допитливий мандрівник», повітряні кульки, промінчики із паперу, хмаринки із паперу, запис пісні «Де згода в сімействі» |
Мета. Закріплювати знання учнів про іменник як частину мови, вчити розрізняти іменники за питаннями хто? що?; розвивати мовлення учнів; збагачувати словниковий запас; прививати любов до народних символів України. |
Мета. Ознайомити учнів із переліком професій людина-людина, людина-художній образ, людина-знакова система, людина-техніка, людина-природа; дати змогу зрозуміти важливість кожної професії окремо для кожного і для України вцілому; виховувати патріотизм, зосередженість, щоб не розгубитися в різноманітності професій; повагу до людей різних професій і один до одного. |
Мета. Ознайомити учнів з творами великої української поетеси, вдосконалювати техніку читання віршованих творів, виразність, артистичність читання; навчати дітей помічати красу і неповторність природи, розвивати пам’ять, естетичний смак; виховувати любов до рідного краю, художнього слова. |
Мета: Навчальна: повторити і поглибити знання учнів про слова, які є назвами предметів; удосконалювати вміння розпізнавати ці слова серед інших слів: закріплювати навички написання слів з великої букви. Розвивальна: розвивати вміння вживати у мовленні слова, що є назвами предметів. Виховна: виховувати почуття гордості за героїчне минуле і славне сьогодення української держави, виховувати любов до свого міста і вулиці. |
Музична казка «Ласий кіт Івашко». Мета: формувати ключові компетентності: вміння вчитися (організовувати своє робоче місце, планувати свої дії, доводити роботу до кінця); здоров’язбережувальну компетентність (взаємозв’язок організму людини з природним і соціальним середовищем, удосконалення фізичної, соціальної, психічної та духовної складових здоров’я); соціальну компетентність (продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі, проявляти ініціативу). Формувати предметні компетентності: познайомити учнів з життєвим та творчим шляхом української поетеси Ганни Чубач, вдосконалювати навички свідомого виразного читання віршованих творів; розвивати вміння оцінювати вчинки дійових осіб; збагачувати словниковий запас школярів; виховувати любов до поезії. |
Мета: Поглибити знання учнів про правила пішохідного руху, з правил переходу проїзної частини дороги; вчити уникати небезпеки на дорозі, розпізнавати дорожню розмітку, оцінювати ризик під час переходу дороги; виховувати дисциплінованість пішохода, уважність, обережність. |
Практична робота: створення пам’ятки щодо перегляду телевізійних передач, користування комп’ютером і мобільним телефоном” Мета: формувати уявлення про вплив сучасної техніки на здоров’я дітей; ознайомити з нормами перегляду телепередач, правилами безпечного користування приладами; розвивати вміння і навички безпечного користування комп’ютером, телефоном, телевізором; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я; мотивувати учнів до виконання вправ для очей; вдосконалювати вміння малювати за задумом; розвивати фантазію, абстрактне мислення; виховувати естетичний смак, старанність, наполегли -вість. |
Мета: розширити уявлення учнів про культуру мовлення і спілкування; вчити володіти словами ввічливості; розвивати навички етичних норм поведінки під час спілкування; сприяти розвитку пам’яті, активізації словника; показати важливість ставлення з повагою до інших; виховувати увагу до слова, повагу до людей і самих себе. |