Мета: - практична: активізація нових лексичних одиниць з теми «Україна – незалежна держава»; формувати потенційний словник, активний словниковий запас учнів; удосконалювати вміння сприймати на слух текст, який містить у собі знайомий лексичний матеріал та вести бесіду за прослуханим; вчити вилучати необхідну інформацію із повідомлень; практикувати учнів у читанні тексту з повним розумінням його змісту. - освітня: вчити обмінюватись інформацією, висловлюючи свою думку, враження, ставлення щодо конкретних фактів, подій, явищ; розширити світосприйняття учнів - розвиваюча: розширити знання учнів про Україну; розвивати увагу, пам’ять; розвивати логічне мислення, спостережливість; розвивати мовну здогадку учнів - виховна: виховувати любов до французької мови, до рідної країни. |
Формування предметних компетентностей: Ознайомити дітей з різноманіттям казок,в яких зустрічаються тварини,підтримувати інтерес дітей до казок; закріплювати вміння розрізняти народну та авторську казки; удосконалювати діалогічне мовлення,збагачувати словниковий запас ,розвивати зв'язне мовлення учнів, виховувати інтерес до усної народної творчості; навчати дітей давати характеристику дійових осіб. |
Мета: дати учням уявлення про питальні речення, сформувати навички інтонування питальних речень, формувати вміння ставити запитання і давати відповіді, розвивати пізнавальні інтереси, розширювати кругозір. Виховувати бережливе ставлення до тварин. |
Зінтегровані теми з уроків: Літературне читання: По роботі й нагорода .Українська народна казка «Півник і двоє мишенят» Англійська мова: Розвиток усного мовлення. Мета.познайомити дітей з українською народною казкою «Півник і двоє мишенят»,збагачувати словниковий запас, удосконалювати навички акторської гри,розвивати зв'язне мовлення учнів, виховувати інтерес до усної народної творчості; |
Мета: ознайомити учнів зі співвідношенням між одиницями часу, вчити визначати час за годинником; формувати вміння і навички обчислень з використанням таблиці множення; вдосконалювати навички розв'язування задач, що містять дворазове збільшення (зменшення) числа у декілька разів; розвивати логічне мислення, математичне мовлення; розвивати швидкість думки, увагу, обчислювальні навички, виховувати інтерес до точних наук; сприяти збереженню та зміцненню здоров'я, виховувати вміння цінувати час. |
Мета уроку: повторити, систематизувати й узагальнити знання учнів про апостроф, удосконалити навички правильної вимови й написання слів з апострофом; розвивати логічне мислення, уяву, мовлення; виховувати доброту, чуйність до чужої біди, бажання допомогти, розвивати мовлення, вміння порівнювати, робити висновки; виховувати уважність, працьовитість, старанність, уміння працювати у групах, висловлювати власну думку, виконувати аплікацію. |
Тема Наша мати – Україна, її мова солов’їна Мета Збагатити знання учнів про рідну Україну, виховувати глибокі почуття любові до рідної мови, бажання берегти свою національну культуру, бути патріотами своєї держави |
Квіти українського віночка Мета: Вчити учнів скарбниць народної мудрості. Збагачувати знання про квіти як обереги людського життя, їх народні назви, вшанування. Ознайомити дітей з квітами українського віночка, значення вінка для українського народу. Розвиток словникового запасу. Розширення світогляду. Розвиток інтересу до пізнання навколишнього світу. Розвиток просторових уявлень. Розвиток пам’яті. Виховувати любов до рідного краю, спадщини предків, пошани до народних традицій. Упорядкування хаосу оточуючого світу у свідомості дитини. |
Мета. Познайомити учнів з дикими тваринами рідного краю взимку, способом їхнього життя і ознайомити із професіями працівників лісу. Повторити додавання і віднімання круглих десятків. Розвивати обчислювальні навички, пам'ять, вчити розв’язувати прості задачі. Виховувати дбайливе ставлення до природи, любов до тварин. |
Тема уроку. Урок позакласного читання. Українські народні казки про лисичку. Мета уроку. Навчальна: познайомити учнів із українськими народними казками, головним персонажем у яких є лисичка. Розвивальна: розвивати образне, логічне мислення, навички виразного читання, переказу, коментування; уміння самостійно працювати з додатковими джерелами інформації. Виховна: виховувати кращі людські якості — чесність, відвертість, вміння дружити. |