Свято Казки
Тема: Свято Казки
Мета: Закріпити і систематизувати знання учнів про малі фольклорні форми усної народної творчості. Розвивати уяву і фантазію, логічне і конструктивне мислення, артистичні здібності, уміння перевтілюватись. Виховувати доброзичливість, почуття справедливості, любов до мистецтва та літературної народної спадщини, шанобливе ставлення до оточуючих. Обладнання: квітка – семицвітка із загадками, торбинка із казковими предметами, паперовий сувій із записаними приказками, костюми артистів. Хід заняття Зал святково прикрашений повітряними кульками, малюнками дітей до казок, ілюстраціями до казок та плакатами з народними прислів’ями. У залі розмістились учні 1 – 4 класів. Звучить музика. На сцену виходять учні четвертого класу. Виконується пісня «Маленькая страна» з репертуару Наталі Корольової. Фея Казка: За лісами, за морями Відчиняє сонце брами. А за брамами отими Чарівними, золотими Диво – казка походжає. Нас гостинно припрошає До веселої господи, Де від заходу до сходу Щастям повняться простори, Де зникають біль і горе, Де чарівні жари – птиці З квітів п’ють нектар – водицю, Де Телесика гусятко Мчить додому на крилятках. Де хитресенька лисичка Всім дарує небелички, А розпатлана Яга Всіх не любить, всі страха. Там маленька мишка сіра Ріпку витягти зуміла. Мир богатирі пильнують, Все за зміями полюють. Диво – диво – дивина Ця чарівна сторона. ( Л. Кондрацька ) Доброго дня, любі діти. А чи впізнали ви мене? Я – фея Казка. Прийшла до вас у гості, щоб дізнатись, чи любите ви казки? Чи гарно читаєте? Я поведу вас у чарівний світ казки, яку створив наш український народ. А допоможуть мені у цьому учні і першого, і другого, і третього, і четвертого класів. Я знаю, всі гарно готувалися до сьогоднішнього свята. То ж самі активніші, талановитіші, кмітливіші отримають в кінці нашої зустрічі призи і подарунки. Запрошуємо до участі в нашому святі найменших наших учасників – першокласників. Діти першого класу інсценізують казку «Колобок». Діти другого класу інсценізують казку «Ріпка». Діти третього класу інсценізують казку «Лисичка і журавель». Діти четвертого класу інсценізують казку «Хліб і золото». Після кожної інсценізації фея Казка запитує у глядачів, яких героїв вони побачили, кому співчували, кого засуджували, чого навчає казка? Фея Казка: Діти, у мене в руках чарівна квітка - семицвітка. На кожній її пелюсточці загадка – уривок з казки, яку треба назвати. Фея по черзі викликає учнів до себе, вони обирають пелюстку і зачитують завдання. Завдання: 1) Ой ви діточки, козеняточка, відімкнітеся, відчинітеся. Ваша мати прийшла, молочка принесла. ( «Вовк і семеро козенят» ) 2) Був собі чоловік і жінка, мали вони козла і барана. – Ох, жінко, - каже чоловік, - проженемо ми цього барана і козла, а то вони у нас дурно хліб їдять. ( «Козел і баран» ) 3) Пані Сова тільки прокинулась від сну, розправила крила, обдивилась навкруги, чи нема часом ворога. Наказала дітям сидіти тихо в гнізді, а сама полетіла на роздобутки. ( «Совині діти» ) 4) Їхав чоловік дорогою, та й загубив тиковку. Лежить вона проти вітру та й гуде. Аж біжить лисичка. ( «Лисичка, тиковка, скрипка та капкан» ) 5) Сіла лисичка на вовка, та й їде. Нудно їй стало, от вона і давай співати: «Битий небитого везе, битий небитого везе!» ( «Лисичка – сестричка та вовчик – братик» ) 6) Став добігати залізний вовк до хати, а солдати давай стріляти. Стріляли, стріляли – нічого не зроблять – біжить напрямки та кусається. Бачить царевич, що вовк добігає до вікна. ( «Іван – царевич і залізний вовк» ) 7) Івасику – Телесика, приплинь, приплинь до бережка. Твоя мати прийшла, їсти й пить принесла. – Чую, чую, матінко, човник верну. ( «Івасик – Телесик» ) Фея Казка: Молодці діти, а тепер я викликаю своїх помічників – маленьких гномиків. Виходять два гноми і виносять торбинку. Гном 1: Ця торбинка непроста, ця торбинка чарівна. Гном 2: Речі скоріш ви з торбинки діставайте, казку з якої прийшли – називайте. Діти по черзі витягають з торбинки речі і називають, з якої вони казки. ( рукавичка, глечик, мишка, сопілка, намисто і т. п.) Фея Казка: Молодці, і з цим завданням справились. А тепер проведемо конкурс на краще знання приказок та прислів’їв. Запрошую на сцену жителя моєї країни – Казкарка. Виходить хлопчик з великим сувоєм у руках, розгортає його і зачитує початок приказки. Її кінець називають глядачі. Завдання: Казка - вигадка, та в ній…..( щось повчальне зрозумій.) Прислів’я сказав – дорогу показав, казку сказав -……(душу розрадив.) Дітям гарна казка, а мені…….( бубликів в’язка. ) Скоро казка мовиться, та не скоро….( діло робиться. ) Говори мало, думай багато, а думай….( ще більше.) Будеш учиться - ….( завжди пригодиться.) Фея Казка: Ось і підійшло до кінця наше свято. Настала мить для вручення призів і подарунків. Слово для нагородження надається заучу з виховної роботи ПІП. Вчитель висловлює подяку за гарну підготовку до свята. Вручає казкові грамоти кожному класові ( «найартистичніші», «найталановитіші», «найкмітливіші», «найдоброзичливіші» ) Окремим учням вручаються збірки казок, набори олівців, альбоми і т.п. На сцену викликаються всі учасники інсценізації для параду костюмів, фотографування. | |
| |
Переглядів: 2078 | |
Запитання до природи. Чому підстрибує м'яч? |
Дикорослі та культурні рослини |
Дикорослі рослини рідного краю |
Способи згинання паперу |
Піклування про здоров'я в сім'ї. Доброзичливі й добрі стосунки між чл... |
Всього коментарів: 0 | |