Свято Казки
Тема: Свято Казки
Мета: Закріпити і систематизувати знання учнів про малі фольклорні форми усної народної творчості. Розвивати уяву і фантазію, логічне і конструктивне мислення, артистичні здібності, уміння перевтілюватись. Виховувати доброзичливість, почуття справедливості, любов до мистецтва та літературної народної спадщини, шанобливе ставлення до оточуючих.
Обладнання: квітка – семицвітка із загадками, торбинка із казковими предметами, паперовий сувій із записаними приказками, костюми артистів.

Хід заняття
Зал святково прикрашений повітряними кульками, малюнками дітей до казок, ілюстраціями до казок та плакатами з народними прислів’ями.
У залі розмістились учні 1 – 4 класів.
Звучить музика. На сцену виходять учні четвертого класу. Виконується пісня «Маленькая страна» з репертуару Наталі Корольової.
Фея Казка:
За лісами, за морями
Відчиняє сонце брами.
А за брамами отими
Чарівними, золотими
Диво – казка походжає.
Нас гостинно припрошає
До веселої господи,
Де від заходу до сходу
Щастям повняться простори,
Де зникають біль і горе,
Де чарівні жари – птиці
З квітів п’ють нектар – водицю,
Де Телесика гусятко
Мчить додому на крилятках.
Де хитресенька лисичка
Всім дарує небелички,
А розпатлана Яга
Всіх не любить, всі страха.
Там маленька мишка сіра
Ріпку витягти зуміла.
Мир богатирі пильнують,
Все за зміями полюють.
Диво – диво – дивина
Ця чарівна сторона.
( Л. Кондрацька )
Доброго дня, любі діти. А чи впізнали ви мене? Я – фея Казка. Прийшла до вас у гості, щоб дізнатись, чи любите ви казки? Чи гарно читаєте? Я поведу вас у чарівний світ казки, яку створив наш український народ. А допоможуть мені у цьому учні і першого, і другого, і третього, і четвертого класів. Я знаю, всі гарно готувалися до сьогоднішнього свята. То ж самі активніші, талановитіші, кмітливіші отримають в кінці нашої зустрічі призи і подарунки.
Запрошуємо до участі в нашому святі найменших наших учасників – першокласників.

Діти першого класу інсценізують казку «Колобок».

Діти другого класу інсценізують казку «Ріпка».

Діти третього класу інсценізують казку «Лисичка і журавель».

Діти четвертого класу інсценізують казку «Хліб і золото».

Після кожної інсценізації фея Казка запитує у глядачів, яких героїв вони побачили, кому співчували, кого засуджували, чого навчає казка?

Фея Казка:
Діти, у мене в руках чарівна квітка - семицвітка. На кожній її пелюсточці загадка – уривок з казки, яку треба назвати.

Фея по черзі викликає учнів до себе, вони обирають пелюстку і зачитують завдання.
Завдання: 1) Ой ви діточки, козеняточка, відімкнітеся, відчинітеся. Ваша мати прийшла, молочка принесла.
( «Вовк і семеро козенят» )
2) Був собі чоловік і жінка, мали вони козла і барана. – Ох, жінко, - каже чоловік, - проженемо ми цього барана і козла, а то вони у нас дурно хліб їдять.
( «Козел і баран» )
3) Пані Сова тільки прокинулась від сну, розправила крила, обдивилась навкруги, чи нема часом ворога. Наказала дітям сидіти тихо в гнізді, а сама полетіла на роздобутки.
( «Совині діти» )
4) Їхав чоловік дорогою, та й загубив тиковку. Лежить вона проти вітру та й гуде. Аж біжить лисичка.
( «Лисичка, тиковка, скрипка та капкан» )
5) Сіла лисичка на вовка, та й їде. Нудно їй стало, от вона і давай співати: «Битий небитого везе, битий небитого везе!»
( «Лисичка – сестричка та вовчик – братик» )
6) Став добігати залізний вовк до хати, а солдати давай стріляти. Стріляли, стріляли – нічого не зроблять – біжить напрямки та кусається. Бачить царевич, що вовк добігає до вікна.
( «Іван – царевич і залізний вовк» )
7) Івасику – Телесика, приплинь, приплинь до бережка. Твоя мати прийшла, їсти й пить принесла. – Чую, чую, матінко, човник верну.
( «Івасик – Телесик» )

Фея Казка:
Молодці діти, а тепер я викликаю своїх помічників – маленьких гномиків.

Виходять два гноми і виносять торбинку.
Гном 1: Ця торбинка непроста, ця торбинка чарівна.
Гном 2: Речі скоріш ви з торбинки діставайте, казку з якої прийшли – називайте.
Діти по черзі витягають з торбинки речі і називають, з якої вони казки.
( рукавичка, глечик, мишка, сопілка, намисто і т. п.)

Фея Казка:
Молодці, і з цим завданням справились. А тепер проведемо конкурс на краще знання приказок та прислів’їв. Запрошую на сцену жителя моєї країни – Казкарка.

Виходить хлопчик з великим сувоєм у руках, розгортає його і зачитує початок приказки. Її кінець називають глядачі.
Завдання: Казка - вигадка, та в ній…..( щось повчальне зрозумій.)
Прислів’я сказав – дорогу показав, казку сказав -……(душу розрадив.)
Дітям гарна казка, а мені…….( бубликів в’язка. )
Скоро казка мовиться, та не скоро….( діло робиться. )
Говори мало, думай багато, а думай….( ще більше.)
Будеш учиться - ….( завжди пригодиться.)

Фея Казка:
Ось і підійшло до кінця наше свято. Настала мить для вручення призів і подарунків. Слово для нагородження надається заучу з виховної роботи ПІП.

Вчитель висловлює подяку за гарну підготовку до свята. Вручає казкові грамоти кожному класові ( «найартистичніші», «найталановитіші», «найкмітливіші», «найдоброзичливіші» )
Окремим учням вручаються збірки казок, набори олівців, альбоми і т.п.
На сцену викликаються всі учасники інсценізації для параду костюмів, фотографування.
Категорія: Позакласне читання | Додав: Віта7130 (24.01.2016)
Переглядів: 2039 | Рейтинг: 3.0/1
Конструювання з деталей набору будиночків різної складності за малюнком та вл...
Ліплення. композиція «Будиночок равлика»
Робота з папером. Іграшки зі смужок. Котик
Закріплення навичок роботи з мишею
Панно для класної кімнати. Підбір технік для виготовлення
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]