Читання, запис і порівняння чисел. Одноцифрові та двоцифрові числа. Попереднє й наступне числа до даного числа
Тема: Читання, запис і порівняння чисел. Одноцифрові та двоцифрові числа. Попереднє й наступне числа до даного числа. Додавання й віднімання одиниці. Ознайомлення з гривнею.
Мета: Закріпити знання усної і письмової нумерації чисел першої сотні, вправляти у визначенні попереднього й наступного чисел до даного числа, додаванні й відніманні одиниці, ознайомити з одиницею вартості – гривнею; розвивати мову, уяву, увагу, логічне мислення, уміння розвязувати задачі; виховувати дисциплінованість, товариськість. Хід уроку І. Організаційна частина 1. Привітання Встаньте діти всі скоріш, Посміхніться всі миліш, Привітайтесь: «Добрий день». Бо дзвінок нам дав наказ, Працювати час настав. Тож і ми часу не гаймо, Математику вивчаймо! 2. Перевірка готовності до уроку На уроці вам буде потрібна книжка,ручка, зошит, олівець, лінійка, щоденник. Покладіть ці речі на парту. ІІ. Актуалізація опорних знань 1. Каліграфічна хвилинка Сьогодні на урок до нас завітав гість. Це – мудра сова. Вона дала мені завдання для вас. Адже хоче перевірити чи добре ви знаєте математику. В цьому конверті її завдання. Перше завдання – «Пишіть правильно». Пропишіть рядочок числа 24. - Яке це число? (Двоцифрове). - Скільки десятків в цьому числі? (2). - Скільки одиниць в цьому числі? (4). - Назвіть сусідів числа 24. 2.Усний рахунок Другим завданням буде «Обчисліть усно» 9+8-6-7+8+6 11-3+5+1-7+6 3. Математичний диктант Наступним завданням від сови буде «Математичний диктант». Запишіть: - Число, яке при лічбі стоїть перед числом 30.; - Наступне число до числа 49; - Яке з чисел при лічбі стоїть між 59 та 61; - Число на 1 більше від 16; - Число 20 зменшити на 1; - Число, що містить 7 дес. 4 од.. М.д. 29, 50, 60, 17, 19, 74. • Як називаються числа при додаванні? ІІІ. Вивчення нового матеріалу 1.Оголошення теми та мети уроку Сьогодні на уроці ми повторюватимемо нумерацію в межах 100.Вчитемемось порівнювати числа. Познайомимось з зі ще однією одиницею вартості. Ця тема допоможе вам краще навчитись рахувати в межах 100. 2. Запис чисел шостого десятка №280 Наступне завдання від сови «Працюйте разом». Запишіть числа шостого десятка. (61-70). 3.Розвязання задач №281 1) Усно - Скільки монет заплатив хлопчик? (8) - По скільки копійок були монети? (По 10) - Що питається в задачі? (Скільки коштує блокнот?) - Чи можемо ми знайти, скільки коштує блокнот? (Так) - Як саме? (10+10+10+10+10+10+10+10=80 (к.)) 2) Було – 7м. по 10м Використав – 50м Залишилось – ?м - Скільки мотків дроту було у монтера?(7) - По скільки метрів був кожен моток? (По10) - Скільки метрів дроту він використав? (50) - Що питається в задачі? (Ск. Метрів дроту залишилось?) - Чи можемо ми одразу дати відповідь на питання задачі? (Ні) - Чому? (Тому що ми не знаємо скільки метрів дроту було спочатку) - Чи можемо ми дізнатися? (Так. 10+10+10+10+10+10+10) - А тепер можемо дізнатися скільки метрів дроту залишилось? (Так. Від того дроту що був спочатку відняти кількість дроту, що використав) 1) 10+10+10+10+10+10+10=70 (м)- було дроту 2) 70-50=20 (м) В-дь: у монтера залишилось 20м дроту. 4.Визначення кількості чисел №282, 283 №282 - Чим відрізняються числа написані зліва і справа? (Справа використані 2 цифри). - Як називаються числа записані зліва. (Одноцифрові). - Скільки записано одноцифрових чисел? Двоцифрових? .Повторення попереднього та наступного чисел 284 - Прочитайте одноцифрові числа. Двоцифрові. - Скільки записано одноцифрових чисел? Двоцифрових? - Назвіть найбільше двоцифрове число. ІV. Систематизація та узагальнення матеріалу 1. Обчислення прикладів самостійно «Обчисліть самостійно» 15+1=16 30-1=29 100-1=99 55+1=56 99+1=100 19-1=18 50+1=51 38+1=39 45-1=44 66-1=65 • Як називаються числа при відніманні? • Яку дію виконують першою у виразах з дужками? 2. Ознайомлення з гривнею 100 к. = 1 грн. V. Підсумок уроку 1.Висновок - Зі скількох копійок складається гривня? 2.Домашнє завдання Ст.57, №288, 289, табл.. Додаткові завдання 1.Розвязання задачі А)Усно Хлопчик купив літак та конячку. Літак коштував 8 грн., а конячка коштувала на 4 грн. дешевше. Скільки коштувала конячка? 2. Визначення «сусідів» чисел 10, 19, 20, 35 | |
| |
Переглядів: 1882 | |
Значення праці в житті людини. Правила організації робочого місця. Загальні п... |
Д. Павличко «Школа». В. Фетисов «Хто чого вчиться» |
Найбільші річки та озера України, їх значення для людини |
Екскурсія до водойми (до лісу). Правила поведінки поблизу водойми (у лісі) |
М. Сингаївський «Що воно за диво?». П. Мовчан «Сіяв шпак». А. Григорук «Переп... |
Всього коментарів: 0 | |